♨️ ایلان ماسک تمام اکانت های وابسته به حوثی ها را در شبکه اجتماعی X حذف کرد.
📌 #فوری_سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا
@fori_sarasari
ایلان ماسک تمام اکانت های وابسته به حوثی ها را در شبکه اجتماعی X حذف کرد.
9.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 افشاگری کارمند سابق اینستاگرام از آزمایشهای محرمانه
🎮 #بازی_رایانهای
🌐 #معرفی_سایت
🟢 سایت «چه بازی» مرجع معرفی بازیهای ویدیویی در ایران است که به همت معاونت نظارت بنیاد ملی بازیهای رایانهای راه اندازی شده است. این سایت، دربرگیرنده تمام اطلاعات مورد نیاز والدین برای تهیه بازیهای مناسب سن فرزندان است.
🔗 سایت چه بازی:
🌐 chebazi.ircg.ir
🆔 سواد بازی
🎮 #بازی_رایانهای
📚 #معرفی_کتاب
کتاب “هنر طراحی بازی؛ کتاب لنزها” توسط جسی شل، از زوایا یا لنزهای مختلف به منظور طراحی بازی نوشته شده است.
🔸 نویسنده در این کتاب تلاش کرده از زوایای مختلف به طراحی بازی نگاه کند. زاویه معماری، موسیقی، طراحی بصری، مهندسی نرمافزار، روانشناختی و بسیاری حوزههای دیگر به طراحی بازی نگاه کند تا بازی خوبی تولید شود.
🔻کتابی برای منتقدین بازی🔻
هر چند که از عنوان کتاب به نظر می رسد این کتاب ویژه افرادی است که علاقه مند به طراحی بازی هستند ولی این کتاب و کتاب های مشابه برای افرادی که در زمینه نقد و بررسی بازی های رایانه ای فعالیت می کنند می تواند بسیار قابل بهره برداری و استفاده باشد.
چرا که در این کتاب ها با اصول و قواعد و روشهایی آشنا می شویم که طراح بازی سعی کرده با ترکیب آنها یک بازی خوب ارائه نماید و آنچه گیمر تجربه می کند ترکیبی ازمجموعه قواعد در هم تنیده است و نقد و بررسی بازی به نوعی تلاش در تجزیه و بررسی عناصری و قواعدی است که با هم ترکیب شده و در مجموعه به هم پیوسته ای به نام بازی دیجیتالی به مخاطب عرضه شده است.
🌿 معرفی کتاب
-464969983_605939200.pdf
9.85M
🎮 #بازی_رایانهای
📚 #دانلود_کتاب
📎 فایل پی دی اف نسخه انگلیسی "کتاب هنر طراحی بازی"
🔸 این کتاب از جمله منابع آشنایی با دنیای بازی، طراحی بازی و نیز تجزیه و تحلیل بازی های رایانه ای می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
38.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر انقلاب: واحدهای نظامی سرگذشت جنگ تحمیلی را بهوسیلهٔ بازیهای رایانهای روایت کنند
🔹بازیهای رایانهای در دنیا به یک ابزار انتقال پیام تبدیل شده است.
🎬 #انیمیشن
📚 #معرفی_کتاب
🟢 این کتاب به بررسی و شکلگیری عناصر سیاسی، تئوریک و فرامتن صنعت انیمیشن در شرق و غرب پرداخته و تأثیرات روانشناختی و فیزیولوژیکی انیمیشن به عنوان یک محصول پرمصرف و پربسامد در زندگی امروز کودکان و خانوادهها را بررسی میکند. این کتاب مورد توجه اساتید، محققان و فعالان فرهنگی و رسانهای قرار گرفته و به نگرش عمیقتر و جامعتر محتواهای رسانهای در جامعه کمک خواهد کرد.
🔻 درباره نویسنده : مرحوم محمد حسین فرج نژاد از جمله محققین و پژوهشگران برتر کشور در حوزه رسانه بودند و آثار فاخری همچون «دین در سینمای شرق و غرب» و «اسطورههای صهیونیستی سینما» از خود به یادگار گذاشتند. محمد حسین فرج نژاد، عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه علمیه قم، از اساتید سواد رسانه ای و فعالان عرصه پژوهش در حوزه صهیونیسم پژوهی و رسانه بود که بر اثر سانحه رانندگی همراه با همسر و فرزندانشان به رحمت خدا رفتند.
🆔 معرفی کتاب
🌿سواد انیمیشن
🎮 #بازی_رایانهای
🌐 #معرفی_سایت
🔸 بنیاد ملی بازیهای رایانهای» زیرنظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که متولی بازیهای رایانهای و ویدئویی در ایران است. این بنیاد بر اساس مصوبه ۵۸۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ ۹ خرداد ۱۳۸۵ بنیانگذاری شد. و از سال ۱۳۹۰ کلیه امور مربوط به حوزه بازیهای رایانهای، به آن واگذار شده است.
🔻 آموزش، پژوهش، نظارت و... از جمله فعالیت هایی است که بنیاد ملی بازیهای رایانهای در حوزه بازیهای رایانهای فعالیت میکند.
🔗 برای آشنایی با فعالیتها و اهداف این نهاد میتوانید به سایت بنیاد ملی بازیهای رایانهای به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
www.ircg.ir
کانال بنیاد ملی بازی های رایانه ای در ایتا
@iranvideogames
🌿معرفی سایت
📚 #معرفی_کتاب
🟢 کتاب «روندهای نوظهور در بازیهای دیجیتال»
🔻این کتاب در ٩ فصل روندهای اثرگذار بر صنعت بازی را مورد بررسی قرار داده و در هر فصل به یکی از موضوعات محوری که پیشبینی میشود بر آینده بازی در کشور اثرگذار باشد، پرداخته است.
هدف هر یک از فصلهای کتاب، ارائه معرفی اولیه، بررسی کاربردهای آن مبحث در حوزه بازی و مروری بر اقدامات انجام شده در کشور است تا مخاطب کتاب با تعاریف پایه هر یک از روندها آشنا شود.
┄┅═══✼---------✼═══┅┄
🔗 معرفی کتاب