a2c121911b-5bc2ffadc2fbb87d008b7f92.mp3
6.58M
۶-ابو عطای اول در شروع مداحی و روضه.البته ایشان سلیقه ای عمل کرده و بیت آخر را دشتی خوانده تا بتواند روضه را دشتی بخواند.
اجرا توسط استاد نصیر پور فسایی
#آموزش_مداحی
@emame3vom
۳۶
4_5859294354861983281.mp3
8.9M
خسته شدم بریده ام آقا شتاب کن...
اجرای حاج محمود کریمی در
آهنگ ابوعطای اول از دستگاه شور
اللهم عجل لولیک الفرج
#آموزش_مداحی
@emame3vom
۳۷
7bde7db836-5bc25ca0c2fbb894008b7f48.mp3
18.63M
شروع روضه کربلایی نادر جوادی با آواز ابوعطای اول
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد......
دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد
#روضه #ترکی
#آموزش_مداحی
@emame3vom
۳۸
94c38322df-5bc36ba1c2fbb851018b7fd1.mp3
1.14M
۷-ابوعطای اول در خواندن دعا(فراز سوم دعای جوشن کبیر)
اجرای استاد نصیر پور فسایی
#آموزش_مداحی
@emame3vom
۳۹
23627b960a-5bc36d33c2fbb813008b809a.mp3
1.31M
۸-ابوعطای اول در زمزمه عارفانه
اجرا توسط استاد نصیر پور فسایی
#آموزش_مداحی
@emame3vom
۴۰
6a8d9ed4b1-5bc36f54c2fbb80a018b7f1e.mp3
913.7K
۹-ابوعطای اول در نوحه
اجرا توسط استاد نصیرپور فسایی
#آموزش_مداحی
@emame3vom
۴۱
شبایی که دلارو ....mp3
7.28M
شبایی که دلا رو غم می گیره ....
#نوحه حاج محمود کریمی
در آهنگ ابوعطای اول از دستگاه شور
#آموزش_مداحی
@emame3vom
۴۲
نکته:شاید برخی از دوستان بپرسند که چرا بعضی از مثالها هیچ شباهتی با آهنگ ای لشکر صاحب زمان که به عنوان خمیرمایه یا قالب در ابتدا قرار دادید نداره.
پاسخ اینست که شباهت دارد فقط در برخی جاها آهنگ را با سرعت پایین اجرا کرده(مثل اجرا در زیارت عاشورا)وبرخی جاها با سرعت بالاتر اجرا کرده(مثل ابوعطای اول در مولودی یا در نوحه). فقط لازم زیاد گوش داده بشه تا خودتون به این حرف بنده برسید.امیدوارم موفق باشید.
#آموزش_مداحی
@emame3vom
۴۳
دو مثال دیگر برای ابوعطای اول
فقط خوب گوش بدید تا ملکه بشه.
#آموزش_مداحی
@emame3vom
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
۴۴
a8239c800d-5bc393a0c2fbb84c008b7fe3.mp3
2.12M
مثال اول برای ابوعطای اول:
اجرای استاد عبدالرضا نصیر پور فسایی
#آموزش_مداحی
@emame3vom
۴۵
4a0f67c7a0-5bc3989ac2fbb881018b8000.mp3
3.25M
مثال دوم برای ابوعطای اول
داستان گریه حضرت آدم برای امام حسین و پذیرفته شدن توبه اونه که در دوآواز خوانده شده یعنی ابتدای روضه با آهنگ ابوعطای اول است و آخر روضه با آهنگ ابوعطای دومه که انشالله بعدا کار میکنیم.
اجرای استاد عبدالرضا نصیرپور فسایی
#آموزش_مداحی
@emame3vom
۴۶
امام حسین ع
#تمرین قوی کردن حنجره: منظور از حنجره قوی و صدای قوی، صدای بلند یا فریاد نیست،بلکه منظور حنجره و صدا
#تمرین پر حجم کردن صدا :
در جلسات گذشته در زمینه روش تقویت حنجره صحبت شد.
بعد از تمرینات قوی سازی صدا ، نوبت به پرحجم و پرطنین کردن آن می رسد.
یعنی وقتی یک خواننده در یک اتاق معمولی می خواند، صدای او بر فضای اتاق احاطه کامل داشته باشد و از هر سمت و سویی به طور مستقیم و یکنواخت شنیده شود. این خصوصیات یک صدای پر طنین می باشد که در اصطلاح، این صدا را (زنگ دار) می گویند، که گرفتگی ندارد. البته هر نوع گرفتگی در صدا، مذموم نیست. بلکه بعضی وقت ها به محزون بودن آن می افزاید.اما صدایی با این کیفیت ، قابلیت کمتری برای مانور دادن و تحریر زدن دارد. برای زنگ دار شدن صدا به تمرینات زیر توجه نمایید. #آموزش_مداحی
@emame3vom
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
۴۷