eitaa logo
هیئت‌امام‌جعفر‌صادق‌علیه‌السلام‌‌(حسینه شهدای گمنام)شهرستان اسفراین
183 دنبال‌کننده
16 عکس
43 ویدیو
1 فایل
﷽ اَللّهُمَ‌عَجِّل‌لِوَلیِّڪَ‌الفَرَج اللهم‌صل‌علی‌محمدوال‌محمدوعجل‌فرجهم کاروان‌پیاده‌هیئت‌ازاسفراین‌به‌مشهد‌ جلسه‌‌هفتگی‌هیئت:پنجشنبه‌‌شب‌ها‌ساعت‌١٩ مکان:حسینیه‌شهدای‌گمنام‌پارک‌قائم تاسیس۱۳۹۷
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢 رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تحولات منطقه سخنرانی خواهند کرد 🔻هزاران نفر از اقشار مختلف مردم چهارشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۳ با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد. 🔻 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار درباره تحولات اخیر منطقه به سخنرانی خواهند پرداخت. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نکته : گوشتان به دهان رهبر انقلاب باشد گوش ایشان به دهان مبارک امام زمان(ارواحنافداه) می باشد 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @emamjafarsadegh_esf97
🗓سالروز تشکیل نهاد بسیارمهم شورای عالی انقلاب فرهنگی بدستور چندباره امام خمینی(ره) 🔴امام خامنه ای : ♦️با اینکه نظام جمهوری اسلامی، از آغاز بر یک مبنای فرهنگی بنیان شد و رهبر و پدیدآورنده‌ی این نظام، یک عنصرِ بیش از همه چیز فرهنگی بود و مسؤولان این نظام هم در طول این مدت، تقریباً همیشه همین‌طور بوده‌اند، درعین‌حال باید اعتراف کنیم که در زمینه‌های فرهنگی، آن کار مطلوب و مورد انتظار را خیلی انجام نداده‌ایم، ما کم کاری داریم؛ حقاً این را باید قبول کنیم! ۶۹/۹/۱۹ ♦️ایجاد فرهنگ و اندیشه‌ی صحیح در جامعه جهاد است! ۸۱/۱۲/۶ ♦️جهاد فرهنگی فقط نشستن و از احکام اسلام چیزهایی را بیان کردن بدون یک جهت‌گیری انقلابی و مبارزی نیست، این مبارزه نیست؛ بلکه جهاد فرهنگی اینستکه افکار حاکم بر ذهن و قلب مردم را عوض شود تا راه برای حکومت الهی هموار و راه بر حکومت طاغوتی بسته شود! ۶۶/۵/۹ ♦️فرهنگ ستون فقرات حیات یک ملت است و اگر فرهنگ ملتی به انحطاط برود مردمش به انحطاط خواهد رفت! ۸۳/۲/۲۸ ♦️فرهنگ از اقتصاد و سیاست هم مهمتراست، اگر فرهنگ پشتوانه اقتصاد و سیاست نباشد پیشرفت حاصل نمیشود! ۸۰/۲/۱۲ ♦️اگر ملّتی از نظر سیاسی و اقتصادی پیشرفت کند اما از نظر فرهنگی دچار نابسامانی باشد، ورشکسته خواهد شد! ۹۰/۳/۲۳ ♦️ما به کسانی که اهل کار فرهنگی‌اند، دائم میگوییم، به بعضی هم التماس میکنیم، که آقا کار فرهنگی بکنید! ۷۶/۶/۲۱ ♦️مسئله فرهنگ را جدی بگیرید، فرهنگ آن چیزی است که من حاضرم در راهش کشته شوم! ۷۸/۹/۲۳ ♦️در عرصه فرهنگ، بنده به معنی واقعی کلمه، احساس نگرانی میکنم و حقیقتاً دغدغه دارم. این دغدغه از آن دغدغه هایی است که آدمی به خاطر آن، گاهی ممکن است نصفِ شب هم از خواب بیدار شود و به درگاه پرودگار تضرّع کند. من چنین دغدغه ای دارم! ۷۳/۴/۲۲ ♦️پرداختن به کارهای فرهنگی لیاقت میخواهد! ۷۵/۶/۲۸ ♦️محافظه‌کاری و نداشتن همت در زمینه‌ فرهنگ، قتلگاه انقلاب است! ۷۹/۱۲/۹ ♦️متاسفانه خیلی از کسانی که میتوانند کار فرهنگی بکنند، به کارهای اجرایی و سیاسی مشغولند، یا حتی اگر با نام کار فرهنگی هم حضور دارند، باطن کار، کار سیاسی است! ۶۸/۱۰/۱۲ ♦️هر مسؤول و مدیری که وظیفه فرهنگی دارد، اگر کار فرهنگىِ خودش را در خدمت سیاستهای خطّی و جناحی قرار دهد، خیانت کرده است! ۸۰/۲/۱۲ 🇮🇷@emamjafarsadegh_esf97🇮🇷
مذاکره کننده تراز جمهوری اسلامی یعنی ایشان👇 براى امير المومنين امام علی ابن ابیطالب عليه السلام نامه اى از معاويه ملعون رسيد. حضرت امام علی علیه السلام مهر نامه را شكست و آن‌را قرائت كرد : از طرف امير المومنين و خليفة المسلمين ، معاويه بن ابى سفيان براى على! اى على !  در جنگ جمل هر چه خواستى با ام المومنين عايشه و اصحاب رسول خدا طلحه و زبير كردى، اكنون مهياى جنگ باش! حضرت علی علیه السلام جواب نامه را اينگونه نوشتند: از طرف عبدالله، تو به رياست مى نازى و من به بندگى خداوند، من آماده جنگ هستم. به همان نشان كه " انا قاتل جدك و عمك و خالك : من همان قاتل پدربزرگ و عمو و دايى تو هستم. سپس نامه را مهر و امضاء فرمود و از شاگردانش كه در محضرش بودند ، پرسيد : كيست كه اين نامه را به شام ببرد ؟  كسى جواب نداد. دوباره حضرت سؤالش را تكرار فرمود و اين بار طرماح از ميان جمعيت برخاست و عرض كرد : على جان ! من حاضرم . حضرت ضمن اينكه او را از متن تند نامه آگاه كرد ، فرمود : طرماح ! به شام كه رفتى مواظب آبروى على باش... طرماح گفت : سمعاً و طاعةً ... آنگاه نامه را گرفت و بوسید و بسوى شام حركت كرد. معاويه در باغ قصرش بود كه عمرو عاص خبر رسيدن يكى از شاگردان على را به او رساند. معاويه فورا دستور داد كه بساطى رنگين پهن كنند تا شكوه آن، طرماح را تحت تاثير قرار بدهد و او را به لكنت بيندازد . طرماح وقتى وارد شد و آن فرشهاى رنگين و بساط مفصل را ديد ، بى اعتناء با همان كفشهاى خاك آلوده اش قدمها را بر فرشها گذاشت! سپس خود را به معاويه رساند و همانطور كه او بر مسندش لميده بود ، طرماح نيز لم داد و پاهايش را دراز كرد!!!! اطرافيان معاويه به طرماح اعتراض كردند كه پاهايت را جمع كن! اما او گفت : تا آن مردك ( معاويه ) پاهايش را جمع نكند ، من هم پاهايم را جمع نخواهم كرد! عمرو عاص به معاويه در گوشى گفت : اين مردى بيابانيست و كافيست كه تو سر كيسه ات را كمى شل كنى تا او رام بشود و لحنش را هم عوض كند. معاويه ضمن اينكه دستور داد تا سى هزار درهم پيش طرماح بگذارند ، از او پرسيد : از نزد چه کسی به خدمت چه کسی آمده اى ؟ طرماح گفت : از طرف خليفه برحق ، اسدالله ، عين الله ، اُذن الله ، وجه الله ، امير المؤمنين على بن ابيطالب نامه اى دارم براى امير زنازاده فاسق فاجر ظالم خائن ، معاوية بن ابى سفيان! معاويه ناراحت از اينكه سى هزار درهم نيز نتوانسته است كه اين شاگرد على عليه السلام را ساكت كند ، گفت : نامه را بده ببينم! طرماح گفت : روى پاهايت مى ايستى ، دو دستت را دراز ميكنى تا من نامه على عليه السلام را ببوسم و به تو بدهم. معاويه گفت : نامه را به عمرو عاص بده طرماح گفت : اميرى كه ظالم است ، وزيرش هم خائن است و من نامه را به خائنى چون او نميدهم. معاويه گفت : نامه را به يزيد بده طرماح گفت : ما دل خوشى از شيطان نداريم چه رسد به بچه اش! بالاخره معاويه طبق خواسته طرماح عمل کرد و نامه را گرفت و خواند. بعد هم با ناراحتى تمام كاتبانش را احضار كرد تا جواب نامه را اينگونه بنويسد : على ! عده لشكريان من به عدد ستارگان آسمان است، مهياى نبرد باش " طرماح برخاست و گفت : من خودم جواب نامه ات را مى دهم: على عليه السلام خود به تنهايى خورشيديست كه ستارگان تو در برابرش نورى نخواهند داشت. سپس خواست برود كه معاويه گفت: طرماح ! سى هزار درهمت را بردار و سپس برو. اما طرماح بى اعتناء به حرف معاويه و بدون خداحافظى، راه كوفه را در پيش گرفت. معاويه رو به عمرو عاص كرد و گفت : حاضرم تمام ثروتم را بدهم تا يكى از شما به اندازه يكساعتى كه اين مرد از على طرفدارى كرد ، از من طرفدارى كند! عمرو عاص گفت : بخدا اگر على به شام بيايد ، من كه عمرو عاصم نمازم را پشت سر او ميخوانم اما غذايم را سر سفره تو ميخورم!! مذاکره کننده یعنی جناب طرماح... سلام و درود خدا بر طرماح،هدیه به روح بهترین مذاکره کننده تاريخ ، فاتحه ای با صلوات بفرستید... لعنت خدا بر مذاکره کننده بد و بدترین مذاکره کنندگان تاریخ از جمله ابوموسی اشعری...و ابو موسی اشعری ها
🌹شهيد محراب آيت الله دستغيب:هركس ميخواهد بداند که اگر امام زمان عج ظهور فرمايد, نسبت به ايشان چه موضعي خواهدداشت، ببيند الان با نائب برحقش چگونه است اگر توانست مطيع ايشان باشد,اطاعت ازامام زمان عج هم ميتواند بكند. 🌹سالگرد شهادت آیت الله دستغیب گرامےباد 🇮🇷@emamjafarsadegh_esf97
🌴🕋💐🌿💐🌿💐🌿💐🌿💐🌿🇯🇴🇮🇷 هر صبح یک آیه: 🌺اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم🌺 🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹 «قُل رَّبِّ إِمَّا تُرِيَنِّي مَا يُوعَدُونَ» بگو: «پروردگار من! اگر عذاب‌هایی را که به آنان وعده داده می‌شود به من نشان دهی (و در زندگیم آن را ببینم)... 🌺🌺🌺 «رَبِّ فَلَا تَجْعَلْنِي فِي الْقَوْمِ الظَّالِمِينَ» پروردگار من! مرا (در این عذاب‌ها) با گروه ستمگران قرار مده!» (سوره مبارکه مؤمنون، آیه ۹۳_۹۴) 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 تفسیر: گر چه در  آیات بعد، روى سخن به پیامبر(صلى الله علیه وآله) است، ولى هدف آیات گذشته را که تهدید کفار و مشرکان لجوج، به عذاب هاى الهى است، تعقیب مى کند. نخست مى گوید: اى پیامبر! بگو: پروردگارا! اگر بخشى از عذاب هائى را که به این گروه سرکش، وعده مى دهى به من نشان دهى...  (قُلْ رَبِّ إِمّا تُرِیَنِّی ما  یُوعَدُونَ). پروردگارا! مرا در این عذاب ها با قوم ستمگر همراه مگردان (رَبِّ فَلا تَجْعَلْنِی فِی الْقَوْمِ الظّالِمِینَ). تقاضایم این است: هر گاه عذاب قطعى تو دامان اینها را فرو گیرد، بر من منت گذار و مرا از این مهلکه برهان که با ظالمان و ستمگران همراه نباشم. بدون شک، عمل و برنامه پیامبر(صلى الله علیه وآله) چیزى نبود که او را مشمول مجازات الهى کند. و نیز بدون شک، در قانون عدل الهى هرگز خشک و تر با هم نمى سوزند و حتى اگر در یک مملکت عظیم یک نفر خداپرست وظیفه شناس باشد، و دیگران به جرم اعمالشان گرفتار عذاب شوند، خدا آن یک نفر را نجات خواهد داد. ولى این دعاى پیامبر(صلى الله علیه وآله) که به فرمان الهى انجام مى گیرد، به خاطر این است که: اولاً ـ به کافران مشرک اخطار کند که مسأله آن قدر جدى است که حتى پیامبر بزرگ اسلام(صلى الله علیه وآله) باید خود را به خدا بسپارد، و نجات را از او بخواهد. ثانیاً ـ تعلیمى است براى همه پیروان این پیامبر، که هرگز از عذاب الهى ایمن نباشند و خود را در هر حال به او بسپارند. و اما این که منظور از این عذاب، چه عذابى است؟ بیشتر مفسران معتقدند منظور مجازات هاى دنیوى است که خداوند دامنگیر مشرکان ساخت، از جمله  شکست سخت و ضربات کوبنده اى بود که در جنگ  بدر  بر آن‌ها وارد آمد. و با توجه به این که سوره  مؤمنون  مکّى است و در آن روز مؤمنان، سخت در فشار بودند، این آیات یک نوع دلدارى و تسلى خاطر براى آنها بود (نظیر این معنى در سوره  یونس  آیه 46 نیز آمده است). ولى بعضى از مفسران احتمال داده اند: هم عذاب دنیا و هم عذاب آخرت را شامل گردد. اما تفسیر اول نزدیک تر به نظر مى رسد. (تفسیر نمونه/ ذیل آیه ۹۳_۹۴ سوره‌ مبارکه مؤمنون) 🌴🕋🌿💐🌿💐🌿💐🌿💐🌿💐🇯🇴🇮🇷
چوپان گله گوسفندان را به آغل برد و همه د‌رهای آن را بست چون گرگ‌های گرسنه سررسیدند درها را بسته یافتند و از رسیدن به گوسفندان ناامید شدندبرگشتند تا نقشه ای برای بیرون آمدن گوسفندان از آغل پیدا کنند.!!سرانجام ، گرگ‌ ها به این نتیجه رسیدند که راه چاره ...برپایی تظاهراتی جلوی خانه چوپان است که در آن آزادی گوسفندان را فریاد بزنند !!!گرگ‌ها تظاهرات طولانی را برپا کردند و به دور آغل چرخیدند *چون گوسفندان فریاد گرگ‌ها را شنیدند* *که از آزادی و حقوق شان دفاع می‌کنند...!!!**برانگیخته شدند و به آنها پیوستند...!!!* آنها شروع به انهدام دیوارها و درهای آغلشان کردندتا این که دیوارها شکسته شد و درها باز گردیدو همگی آزاد شدندگوسفندان به صحرا گریختند و گرگ‌ها پشت سرشان دویدند چوپان صدا می زد و گاهی فریاد می کشید و گاهی عصایش را پرتاب می‌کرد تا بلکه جلوی شان را بگیرد اما هیچ فایده ای دستگیرش نشد گرگ‌ها گوسفندان را در صحرایی بدون چوپان و نگهبان یافتند آن شب ... شبی تاریک برای گوسفندان آزاد و رها بود و شبی اشتها آور ... برای گرگ‌های به کمین نشسته !!! *روز بعد ...* *چون چوپان به صحرایی که گوسفندان ؛ در آن آزادی خود را بدست آورده بودند رسید ...* *جز لاشه های پاره پاره واستخوان های به خون کشیده شده چیزی نیافت* این حکایت مردمی است که به دعوت و دام منافقین و شیپور آزادباش دشمن خود وبه امید واهی آزادی و بی بند و باری به خیابان می ریزند ! گرانی هست ... بد هم هست ... ولی تحمل می کنیم ! چون ناآرامی جدیدی در راه هست بدتر از سال ۸۸ ... مواظب باشیم ...! سران فتنه ۹ تیر همگی جمع شدند آن طرف آب پیش پدرخوانده های شان مرتب جلسه دارند جوکهای گرانی وکلیپ هایی از فقر مردم ... !!! برای تحریک مرد است *گرانی تنها چیزی هست که همه را به بیرون می کشاند* واقعا هم این مردم درد دارند کمر شان، از اقتصاد درهم ریخته، خم شده است با این اوضاع افتضاح اقتصادی ... بیرون ریختن هم دارد ! من نیز دلم می خواهد بروم ... اما نه، نمی روم ! چون اغتشاشگرانِ بین مردم قصدشان *ارزانی برای مردم که نیست* ! قصدشان *براندازی حکومت وبه ذلت کشاندن این مردم نجیب* است ! نباید فریب این فتنه های جدید را خورد ! این دشمنان داخلی و نفوذی های جامانده *غربزده گانِ خودمان هستند که به آمریکا سر نخ می دهند تنها دغدغه شان شده بود رفتن زنان به ورزشگاه ... رفع حصر خانگی سران فتنه ... ربنای شجریان ... سانسور گرگ ها ... قانون حجاب اختیاری و ... *گرگها به فکر آوردن شاهنشاه برای مردم بازی خورده!! نیستند دور نمای آنها تجزیه ایران است!!* تأمل کنیم ! ماهم از همین مردم هستیم، گرانی برای همه ما نیز تبعات خودش را دارد ! نفس برایمان نمانده که از جای گرم بربیاید ! 🌺یا أللّٰهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیمُ! یا مُقَلِّبَ القُلوبِ! ثَبِّت قَلوبنا عَلیٰ دینِکَ🌺 بقلم محمد رسولی
شجاعی - دلیل فتنه_های آخرالزمان تسویه کردن مدعیان است. خودتان را برای شرایط سخت‌تر آماده کنید.mp3
1.6M
🎙، دلیل فتنه‎های آخرالزمان تسویه کردن مدعیان است. خودتان را برای شرایط سخت‌تر آماده کنید. ❀🔥⚖🔥 🇮🇷بی_تفاوت_نباشیم .👇 ╔═ 💎 ═══╗ 🆔@emamjafarsadegh_esf97 ╚═══ 🦋 ═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مرتبه ای از کفر که موجب بیماری های متافیزیکی می شود مراجعه به ساحر و جن گیر عَنِ الْهَیْثَمِ بْنِ وَاقِدٍ قَالَ: قُلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام إِنَّ عِنْدَنَا بِالْجَزِیرَةِ رَجُلًا رُبَّمَا أَخْبَرَ مَنْ یَأْتِیهِ یَسْأَلُهُ عَنِ الشَّیْ ءِ یُسْرَقُ أَوْ شِبْهِ ذَلِکَت أَ فَنَسْأَلَهُ فَقَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و آله مَنْ مَشَی إِلَی سَاحِرٍ أَوْ کَاهِنٍ أَوْ کَذَّابٍ یُصَدِّقُهُ بِمَا یَقُولُ فَقَدْ کَفَرَ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنْ کِتَابٍ. هيثم بن واقد گوید: به امام صادق علیه‌السلام عرض نمودم: نزد ما در جزیره مردی هست که چه بسا به کسی که نزد او می‌رود در مورد چیز دزدیده شده یا مانند آن از او سؤال می‌کند خبر می‌دهد!، آیا (برای این موارد) از او سؤال کنیم؟ پس امام صادق علیه السلام فرمود: رسول الله صلی الله علیه و آله فرمودند: کسی که به سوی ساحر یا کاهن (خبر دهنده از گذشته و آینده و أمر پوشیده) یا کذّاب برود و در آنچه می‌گوید او را تصدیق کند، به تحقیق که به آنچه خداوند از کتاب نازل کرده است کفر ورزیده است. السرائر، ج ۳، ص ۵۹۳.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا