eitaa logo
سرباز ولایت
35 دنبال‌کننده
1هزار عکس
994 ویدیو
549 فایل
امام خمینی(ره)ریاخون
مشاهده در ایتا
دانلود
باسلام خدمت اعضای کانال ها فردا ساعت 14 در کنار سوال از استاد کریمی میتوانید مطالب روشنگرانه که توسط هادی سیاسی محترم برادر سهراب خلیلی در کانال این عماریون بارگذاری می شود مشاهده بفرمایید
این عماریون کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/ayamar
با سلام وشب بخیر به اعضای محترم کانال ها فردا در کنار دو استاد بزرگوار کریمی وسهرابی میتوانند پرسش ها وسوالات خود را به کانال سیمای صالحان ارسال کنند تا هادی سیاسی بزرگوار برادرامرالله عباسی پاسخگو باشند
💢یکی از روشهایی که دشمن اخیرا آن را مجددا در فضای مجازی و با قدرت زیادی فعال کرده است : ساخت اکانتهای با ظاهر انقلابی اما محتوای نا امیدانه و ضد امنیت کشور است... دستور کار این اکانتها مشخص است: نا امید کردن مردم ، القای فساد سیستماتیک، ایجاد ترس از دشمن، بزرگ نمایی قدرت دشمن
هدایت شده از ولایت
با سلام وشب بخیر به اعضای محترم کانال ها فردا در کنار دو استاد بزرگوار کریمی وخلیلی میتوانند پرسش ها وسوالات خود را به کانال سیمای صالحان ارسال کنند تا هادی سیاسی بزرگوار برادرامرالله عباسی پاسخگو باشند... اصلاحیه
⚡️ بزرگ‌ترین حجابِ عدالت «مدرنیزم» است. ⚡️ تمدن مدرن مبتنی بر «جور»، یعنی «ظلم پنهان»، است. «مانع اصلی تحققِ در کشور _گرچه عوامل متعددی دخیل‌اند_ چالشی است که ما با «تمدن مدرن» داریم. یعنی نظامِ سیاست، فرهنگ و اقتصاد لیبرال در طرفِ چالش با انقلاب اسلامی است و این مسئله‌ای است که ما به آن مبتلا هستیم. یعنی دوگانۀ ادبیات و فرهنگِ انقلاب اسلامی و فرهنگ غرب؛ مانع اصلی دستیابی به عدالت است و ما تا اصلاحات اساسی نکنیم به نتیجه نخواهیم رسید. ما وقتی می‌خواهیم قیام برای عدالت کنیم حتماً باید در مقیاسِ تاریخی و مقیاسِ جهانی باشد. بعد، ذیل آن، برای تحقق عدالت در مقیاسِ ملی اقدام کنیم. به تعبیر دیگر، موانع تحقق عدالت یک‌سلسله موانع تاریخی و اجتماعی هستند، آن هم در مقیاس جامعه‌ی جهانی، که اگر به آن توجه نکنیم و صرفاً بخواهیم عدالت را در حوزۀ کشور خودمان و در _مثلاً_ مقیاس اقتصاد اقامه کنیم با موانع جدی روبه‌رو می‌شویم. لذا به نظر من، مهم‌ترین مانع تحقق عدالت، تمدن جدیدِ غرب هست. به تعبیر دیگر، بزرگ‌ترین حجابِ عدالت، است که به هیچ وجه نمی‌گذارد عدالت سیاسی، فرهنگی و اقتصادی محقق شود. تمدن مدرن مبتنی بر «جور»، یعنی «ظلم پنهان»، است. یعنی آن ظلمی که در دورۀ نظام برده‌داری وجود داشته، اکنون تبدیل شده است به یک در دورۀ دموکراسی تبدیل شده است. این بزرگ‌ترین مانعی است که ما اگر بخواهیم به عدالت برسیم باید با آن مقابله کنیم. به تعبیر دیگر، عدالت‌خواهی باید حتماً ضمن اقامۀ تاریخی و اجتماعیِ عدالت باشد. درگیریِ بین انبیاء و فراعنه بر سر عدالت بوده و بعد هم کشیده شده به دوران ما؛ یعنی درگیری انقلاب اسلامی و غرب مدرن، درگیریِ اساسی است. ما در این مقیاس باید دنبال عدالت باشیم. بر همین اساس، به نظر من اصل انقلاب اسلامی و مراحل پنج‌گانه‌ای که حضرت آقا برای آن بیان فرمودند مراحلِ اقدام برای دستیابی به عدالت است. وقتی ما در فضای فرهنگ مدرن زندگی می‌کنیم و نرم‌افزارهای ادارۀ ما مبتنی بر بُنیان‌های تمدن مدرن هست، آدم‌های خوب هم در این ساختار گرفتار می‌شوند. من قبول دارم که شرایط، انسان را مجبور نمی‌کند و انسان مؤمن و انقلابی در زندگی شخصی، در سبک زندگی خصوصی و در اقدامات اجتماعی باید برعلیه این شرایط قیام کند، ولی باید توجه داشته باشیم که این موج، برخلاف تحقق عدالت در انقلاب اسلامی است و کسانی که می‌خواهند برای تحقق عدالت قیام کنند باید برعلیه این موج حرکت کنند و بر این موج غلبه پیدا کنند. طبیعی است که بسیاری از آدم‌هایی که آدم‌های خوبی هم بودند، آرام‌آرام در مسیر مبارزه با این موج تغییر وضعیت دادند، استحاله شدند و گاهی خودشان هم در مسیر رقیب قرار گرفتند. بنابراین، دست‌پاک بودن، آلوده نشدن به اشرافیت و امثال اینها برای مدیرانی که می‌خواهند برای تحقق عدالت و قسط در جمهوری اسلامی عمل کنند یک ضرورت است و فقدان آن موجب بخشی از بی‌عدالتی‌ها شده است. ما وقتی دنبال تعریف عدالت یا تحقق عدالت هستیم صرفاً‌ نباید دنبال مثلاً توزیع درآمد یا توزیع دارایی و ثروت باشیم، بلکه باید در یک مقیاس کلان، عدالت را دنبال کنیم. الان گاهی وقتی بحث از عدالت‌خواهی می‌شود فقط ضریب جینی یا نحوۀ توزیع دارایی و ثروت را دنبال می‌کنند؛ اینها کافی نیست؛ نه اینکه لازم نیست. گمانم این است که یکی از شاخص‌های تحقق عدالت این است که باید مبتنی بر باشد. ما عدالت مبتنی بر مکتب خودمان را دنبال می‌کنیم. مکتب را اگر بخواهم یک مقدار تفصیل بدهم، هم باید از مبانی عدالت بحث کنیم و هم نظریۀ اجتماعیِ مبتنی بر آن مبانی و هم نظریۀ عدالت را و عدالت را مستند به این سه، ما باید تعریف کنیم. ما برای تحقق عدالت در یک قدم نیاز به مکتب داریم و بعد در قدم بعد نیاز به علم داریم. یعنی این مکتب باید فرآوری شود و تبدیل به دانش شود و بعد نیاز به برنامه‌ریزی داریم، یعنی باید به مدل‌های علم برنامه‌ریزی تبدیل شود. و الّا اگر علم برنامه‌ریزی همان علم برنامه‌ریزی غربی باشد و علومی هم که مبتنی بر آن ما بخواهیم تحقق عدالت را دنبال کنیم همان هستند، مکتب ما تحقق نخواهد یافت. پس عدالت‌خواهی باید مبتنی بر مکتب باشد. اگر شما دنبال مکتب اسلام هستید ولی می‌خواهید از علم مدرن استفاده کنیدبه چالش برمی‌خورید. ما الان مشکل‌مان همین است که انقلاب ما دنبال تحققِ مکتب اسلام است ولی سازوکارهایی که برای تحقق عدالت به کار می‌گیریم سازوکارهای مدرن است و همین بحران ایجاد کرده است. و حتماً توجه هم باید داشته باشیم که وقتی ما دنبال تحقق عدالت هستیم نمی‌شود عدالت سیاسی را از عدالت اقتصادی و عدالت فرهنگی جدا کرد؛ یعنی عدالت در قدرت، اطلاع و ثروت به هم پیوسته هستند.» 💐💐💐💐💐
هدایت شده از سرباز ولایت
⚡️ بزرگ‌ترین حجابِ عدالت «مدرنیزم» است. ⚡️ تمدن مدرن مبتنی بر «جور»، یعنی «ظلم پنهان»، است. «مانع اصلی تحققِ در کشور _گرچه عوامل متعددی دخیل‌اند_ چالشی است که ما با «تمدن مدرن» داریم. یعنی نظامِ سیاست، فرهنگ و اقتصاد لیبرال در طرفِ چالش با انقلاب اسلامی است و این مسئله‌ای است که ما به آن مبتلا هستیم. یعنی دوگانۀ ادبیات و فرهنگِ انقلاب اسلامی و فرهنگ غرب؛ مانع اصلی دستیابی به عدالت است و ما تا اصلاحات اساسی نکنیم به نتیجه نخواهیم رسید. ما وقتی می‌خواهیم قیام برای عدالت کنیم حتماً باید در مقیاسِ تاریخی و مقیاسِ جهانی باشد. بعد، ذیل آن، برای تحقق عدالت در مقیاسِ ملی اقدام کنیم. به تعبیر دیگر، موانع تحقق عدالت یک‌سلسله موانع تاریخی و اجتماعی هستند، آن هم در مقیاس جامعه‌ی جهانی، که اگر به آن توجه نکنیم و صرفاً بخواهیم عدالت را در حوزۀ کشور خودمان و در _مثلاً_ مقیاس اقتصاد اقامه کنیم با موانع جدی روبه‌رو می‌شویم. لذا به نظر من، مهم‌ترین مانع تحقق عدالت، تمدن جدیدِ غرب هست. به تعبیر دیگر، بزرگ‌ترین حجابِ عدالت، است که به هیچ وجه نمی‌گذارد عدالت سیاسی، فرهنگی و اقتصادی محقق شود. تمدن مدرن مبتنی بر «جور»، یعنی «ظلم پنهان»، است. یعنی آن ظلمی که در دورۀ نظام برده‌داری وجود داشته، اکنون تبدیل شده است به یک در دورۀ دموکراسی تبدیل شده است. این بزرگ‌ترین مانعی است که ما اگر بخواهیم به عدالت برسیم باید با آن مقابله کنیم. به تعبیر دیگر، عدالت‌خواهی باید حتماً ضمن اقامۀ تاریخی و اجتماعیِ عدالت باشد. درگیریِ بین انبیاء و فراعنه بر سر عدالت بوده و بعد هم کشیده شده به دوران ما؛ یعنی درگیری انقلاب اسلامی و غرب مدرن، درگیریِ اساسی است. ما در این مقیاس باید دنبال عدالت باشیم. بر همین اساس، به نظر من اصل انقلاب اسلامی و مراحل پنج‌گانه‌ای که حضرت آقا برای آن بیان فرمودند مراحلِ اقدام برای دستیابی به عدالت است. وقتی ما در فضای فرهنگ مدرن زندگی می‌کنیم و نرم‌افزارهای ادارۀ ما مبتنی بر بُنیان‌های تمدن مدرن هست، آدم‌های خوب هم در این ساختار گرفتار می‌شوند. من قبول دارم که شرایط، انسان را مجبور نمی‌کند و انسان مؤمن و انقلابی در زندگی شخصی، در سبک زندگی خصوصی و در اقدامات اجتماعی باید برعلیه این شرایط قیام کند، ولی باید توجه داشته باشیم که این موج، برخلاف تحقق عدالت در انقلاب اسلامی است و کسانی که می‌خواهند برای تحقق عدالت قیام کنند باید برعلیه این موج حرکت کنند و بر این موج غلبه پیدا کنند. طبیعی است که بسیاری از آدم‌هایی که آدم‌های خوبی هم بودند، آرام‌آرام در مسیر مبارزه با این موج تغییر وضعیت دادند، استحاله شدند و گاهی خودشان هم در مسیر رقیب قرار گرفتند. بنابراین، دست‌پاک بودن، آلوده نشدن به اشرافیت و امثال اینها برای مدیرانی که می‌خواهند برای تحقق عدالت و قسط در جمهوری اسلامی عمل کنند یک ضرورت است و فقدان آن موجب بخشی از بی‌عدالتی‌ها شده است. ما وقتی دنبال تعریف عدالت یا تحقق عدالت هستیم صرفاً‌ نباید دنبال مثلاً توزیع درآمد یا توزیع دارایی و ثروت باشیم، بلکه باید در یک مقیاس کلان، عدالت را دنبال کنیم. الان گاهی وقتی بحث از عدالت‌خواهی می‌شود فقط ضریب جینی یا نحوۀ توزیع دارایی و ثروت را دنبال می‌کنند؛ اینها کافی نیست؛ نه اینکه لازم نیست. گمانم این است که یکی از شاخص‌های تحقق عدالت این است که باید مبتنی بر باشد. ما عدالت مبتنی بر مکتب خودمان را دنبال می‌کنیم. مکتب را اگر بخواهم یک مقدار تفصیل بدهم، هم باید از مبانی عدالت بحث کنیم و هم نظریۀ اجتماعیِ مبتنی بر آن مبانی و هم نظریۀ عدالت را و عدالت را مستند به این سه، ما باید تعریف کنیم. ما برای تحقق عدالت در یک قدم نیاز به مکتب داریم و بعد در قدم بعد نیاز به علم داریم. یعنی این مکتب باید فرآوری شود و تبدیل به دانش شود و بعد نیاز به برنامه‌ریزی داریم، یعنی باید به مدل‌های علم برنامه‌ریزی تبدیل شود. و الّا اگر علم برنامه‌ریزی همان علم برنامه‌ریزی غربی باشد و علومی هم که مبتنی بر آن ما بخواهیم تحقق عدالت را دنبال کنیم همان هستند، مکتب ما تحقق نخواهد یافت. پس عدالت‌خواهی باید مبتنی بر مکتب باشد. اگر شما دنبال مکتب اسلام هستید ولی می‌خواهید از علم مدرن استفاده کنیدبه چالش برمی‌خورید. ما الان مشکل‌مان همین است که انقلاب ما دنبال تحققِ مکتب اسلام است ولی سازوکارهایی که برای تحقق عدالت به کار می‌گیریم سازوکارهای مدرن است و همین بحران ایجاد کرده است. و حتماً توجه هم باید داشته باشیم که وقتی ما دنبال تحقق عدالت هستیم نمی‌شود عدالت سیاسی را از عدالت اقتصادی و عدالت فرهنگی جدا کرد؛ یعنی عدالت در قدرت، اطلاع و ثروت به هم پیوسته هستند.» 💐💐💐💐💐
هدایت شده از ولایت
♦️کدام طرف نزاع را شروع کرد؛ ایران یا آمریکا؟ 🔸 مسئله ای که در رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل درباره شروع اختلافات ایران و آمریکا بر خلاف حقیقت به خورد بچه های مردم داده می شود چیست؟ 🔸همان تحریفی که رهبر انقلاب در سفر به نیویورک آن را تبیین کردند.
سلام عید غدیر مبارک امام خامنه ای عزیز: "تزریق احساس ناتوانی ، ناامیدی و بیچارگی،سیاست قطعی دشمن است. هدف دشمن این است که ان احساس افتخاری را که ملت ایران دارد، از او بگیرند؛ با شایعه، با دروغ،با درشت کردن ضعف ها،و با کوچک کردن موفقیت ها و پیروزی ها این احساس را بگیرند...در طول این سالهای کارهای مهمی انجام گرفته....پیروزی ها را هم دشمن میخواهدشکست وانمود بکند،برای اینکه حرکت و همت امیدوارانه را که حلال مشکلات کشور است میخواهند از بین ببرند و از دست ملت بگیرند(امام خامنه ای مدظله العالی سوم خرداد نودوسه) َ■●■جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت های ان به استناد اعداد و ارقام جهانی(قسمت ۱) قسمت اول؛ جمهوری اسلامی پنجمین کشور ثروتمند دنیا در ذخائر منابع طبیعی (نفت ، گاز،زغال سنگ،جنگل و چوب ،طلا،نقره ،مس،اورانیوم ،اهن خام ،فسفات و....)است. ●چهارمین کشور ثروتمندجهان در ذخائر سوخت های فسیلی ایران اسلامی است. منابع:وال استریت ژورنال فاینننشال تریبیون بانک جهانی ■ایران : ۱-رتبه چهارم در ذخائر نفت و رتبه دوم در ذخائرگاز طبیعی است. ●منبع:اطلاعات نامه جهانی سازمان سیا ۲-دهمین کشور ثروتمند جهان در ذخائر سنگ اهن است. ●منبع:سازمان زمین شناسی امریکا این عماریون در ایتا و واتس اپ به مدیریت برادرخلیلی مرداد۹۹
بسمه تعالی ■ظرفیتهای ایران اسلامی به روایت امارهای بین المللی قسمت ۲ ● ایران بیستمین کشور ثروتمند جهان در ذخائر طلا و ارز است. منبع : اطلاعات جهانی سازمان سیا ●ایران: بابیش از ۳۰ میلیون نیروی کار ،بیست و دومین کشور جهان از این نظ است. منبع:اطلاعات نامه جهانی سازمان سیا سال ۲۰۱۸ ●ایران هجدهمین کشور پر جمعیت جهان است بازه جمعیتی بیش از ۱۲۰ میلیون نفر (۱۱کشور) بین ۸۰ تا ۱۲۰میلیون نفر(۸ کشور) بین ۴۰ تا ۸۰ میلیون نفر(۱۶کشور) بین ۲۰تا۴۰ میلیون نفر(۲۴ کشور) زیر ۲۰میلیون نفر(۱۷۵ کشور) منبع:امار انلاین جهانی ۲۰۱۸ ●ایران: •هفتمین کشور از نظر مساحت ابی است. منبع: اطلاعات نامه جهانی سیا •سیزدهمین کشور جهان از نظر ثروت تنوع زیستی است. منبع:nationmaster ▪هجدهمین کشور جهان از نظر مساحت است. منبع:بانک جهانی این عماریون کانالی در ایتا و واتس اپ به مدیریت برادر سهراب خلیلی مرداد۹۹ ●اگر انتقاد وپیشنهادی دارید پذیرایم
بسمه تعالی ■ برترین جایگاه های جمهوری اسلامی ایران از نظر اعداد و امارهای بین المللی قسمت ۳ ■ایران ایران ، نهمین کشور جهان از نظر تعداد کتاب انتشاریافته درسال منبع:سازمان ملل سال ۲۰۱۰ ■ایران دهمین کشور دنیا از نظر میزان بودجه اموزش و پرورش به عنوان درصدی از کل بودجه دولت. منبع:بانک جهانی سال ۲۰۱۳ ■فارغ التحصیلانSTEM *ایران از نظر فارغ التحصیلان در چهار حوزه "علوم دانشی؛فناوری؛مهندسی و ریاضی در جایگاه پنجم دنیا قرار دارد. ●اصطلاح STEM، بطور معمول هنگام پرداختن به سیاستهای اموزشی و انتخاب برنامه های درسی در مدارس برای بهبود رقابت در توسعه علم و فناوری استفاده میشود. منبع:مرجع امار استاتیسکا به نقل از انجمن جهانی اقتصادسال۲۰۱۶ ■ایران، رتبه اول جهان از نظر درصد رشد باسوادان ♤ایران از نظر رشد درصد با سوادان بالای ۱۵ سال از سال ۱۹۷۶میلادی تا۲۰۱۴ میلادی در جایگاه اول جهان قرار دارد. ♤درصد باسوادان بالای ۱۵سال ایران درسال۱۳۵۷"۳۷%" ودر سال۱۳۹۳"۸۵%"بوده که این میزان رشد تقریبا ۳برابر میانگین رشد جهانی است. منبع: بانک جهانی سال۲۰۱۴ کانال این عماریون در ایتا و واتس اپ به مدیریت برادرسهراب خلیلی مرداد۹۹
جبهه انقلاب.pdf
468.1K
✅ویژه ثامن (1) 🌀نسخه pdf 🛑 یادداشت اختصاصی ✍️ فرصت ها و چالش های جبهه انقلاب اسلامی با رویکرد امید آفرینی و ارائه راهکارها ❇️به قلم: دکتر علی مرادزاده-کارشناس مسایل سیاسی
🗓 به بهانه ی سالگرد کودتای ۲۸ مرداد (۱۴ خرداد۹۸) : "باید آمریکایی‌ها نزدیک نشوند. هر جا آمریکایی‌ها پا گذاشتند، یا جنگ شد، یا برادرکشی شد، یا فتنه شد، یا استثمار شد، یا استعمار شد، یا تحقیر شد؛ قدم آمریکایی‌ها قدم نامبارکی است." برخی از هزینه های سازش : ۱. : _کودتا علیه مصدق پاسخ اعتماد به آمریکا _ توبیخ و تحریم ملت ایران به جرم تعلیق و پلمپ داوطلبانه! _ تداوم و تشدید تحریم ها در پسابرجام _ خروج ترامپ از برجام _ تحریم ناجوانمردانه اقتصادی علیه مردم ایران ۲. : نفس های خسته محمد مرسی در زندان ۳. : رویاهایی که عرفات با خود به گور برد ۴. : بساط قذافی با بساط هسته ای جمع شد ۵. : فروپاشی ابرقدرت قطب شرق ۶. :مثل گوشت قربانی تقسیم میشود! ۷. : پاره کردن قراردادبین المللی پاریس ۸. : پادشاه گاو شیرده می شود ۹. : خیانت به ادواردشواردنازه و انقلاب مخملی براندازی دولت منتخب ۱۰. : وعده های پوشالی و خیانت ترامپ به مذاکرات با کیم اون : استثمار؛ استعمار؛ برادرکشی؛ فتنه؛ خونریزی؛ حمایت و دخالت آمریکا در ۶۲ کودتای علیه کشورهای مستقل: شیلی، کوبا و..... مشهور است اندکی پس از کودتای سال ۲۰۰۴ آمریکا در هائیتی، « آیرا کورزبان » وکیل «ژان برتراند آریستاید» رئیس‌جمهور این کشور در میامی آمریکا طی سخنرانی خود یک سؤال و جواب جالب را مطرح کرد: چرا تا کنون در واشنگتن کودتا شکل نگرفته است؟ چون در واشنگتن «سفارت آمریکا» وجود ندارد!! ┄┅═══✼📩✼═══┅┄
۱.m4a
1.59M
✅ویژه ثامن (1) 🌀 صوتی/ اختصاصی ♦️ پیام بصیرتی و روشنگری دکتر قاسم حبیب زاده- مسئول محترم سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به جوانان مومن و پایِ کار انقلاب اسلامی ❇️ مبارزه جوانان مومن انقلابی با جریان تحریف در قالب نشست های بصیرتی در فضای مجازی. 🛑 جریان تحریف و مکمل آن جریان تحریم در پی ناامید کردن مردم هستند. 🔷 همواره اراده مردم انقلابی ایران، تقویت انسجام ملی، فتح قله های شرافت و کرامت و پیشرفت می باشد.
•[ 🎤 ]• 📢 رزمایش بصیرتی طرح ثامن 👤 : دکتر علی قاسمی 📝 : فرصت ها و چالش های انقلاب اسلامی با رویکرد اقتصادی 📆 تاریخ برگزاری: مرداد ماه 1399 📌 مرحله قرارگاه هدایت و روشنگری ناحیه فلاورجان 📎دانلود فایل‌های صوتی 👇👇👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙🍃 🍃 •[ 🎤 ]• 📢 رزمایش بصیرتی طرح ثامن 👤 : دکتر علی قاسمی 📝 : فرصت ها و چالش های انقلاب اسلامی با رویکرد اقتصادی ✅ (1) 📆 تاریخ برگزاری: 1399/05/28 📌 مرحله قرارگاه هدایت و روشنگری فلاورجان
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙🍃 🍃 •[ 🎤 ]• 📢 رزمایش بصیرتی طرح ثامن 👤 : دکتر علی قاسمی 📝 : فرصت ها و چالش های انقلاب اسلامی با رویکرد اقتصادی ✅ (2) 📆 تاریخ برگزاری: 1399/05/28 📌 مرحله قرارگاه هدایت و روشنگری فلاورجان
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙🍃 🍃 •[ 🎤 ]• 📢 رزمایش بصیرتی طرح ثامن 👤 : دکتر علی قاسمی 📝 : فرصت ها و چالش های انقلاب اسلامی با رویکرد اقتصادی ✅ (3) 📆 تاریخ برگزاری: 1399/05/28 📌 مرحله قرارگاه هدایت و روشنگری فلاورجان
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙🍃 🍃 •[ 🎤 ]• 📢 رزمایش بصیرتی طرح ثامن 👤 : دکتر علی قاسمی 📝 : فرصت ها و چالش های انقلاب اسلامی با رویکرد اقتصادی ✅ (4) 📆 تاریخ برگزاری: 1399/05/28 📌 مرحله قرارگاه هدایت و روشنگری فلاورجان
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙🍃 🍃 •[ 🎤 ]• 📢 رزمایش بصیرتی طرح ثامن 👤 : دکتر علی قاسمی 📝 : فرصت ها و چالش های انقلاب اسلامی با رویکرد اقتصادی ☑️ (1) 📆 تاریخ برگزاری: 1399/05/28 📌 مرحله قرارگاه هدایت و روشنگری فلاورجان
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙🍃 🍃 •[ 🎤 ]• 📢 رزمایش بصیرتی طرح ثامن 👤 : دکتر علی قاسمی 📝 : فرصت ها و چالش های انقلاب اسلامی با رویکرد اقتصادی ☑️ (2) 📆 تاریخ برگزاری: 1399/05/28 📌 مرحله قرارگاه هدایت و روشنگری فلاورجان
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙🍃 🍃 •[ 🎤 ]• 📢 رزمایش بصیرتی طرح ثامن 👤 : دکتر علی قاسمی 📝 : فرصت ها و چالش های انقلاب اسلامی با رویکرد اقتصادی ☑️ (3) 📆 تاریخ برگزاری: 1399/05/28 📌 مرحله قرارگاه هدایت و روشنگری فلاورجان
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙🍃 🍃 •[ 🎤 ]• 📢 رزمایش بصیرتی طرح ثامن 👤 : دکتر علی قاسمی 📝 : فرصت ها و چالش های انقلاب اسلامی با رویکرد اقتصادی ☑️ (4) 📆 تاریخ برگزاری: 1399/05/28 📌 مرحله قرارگاه هدایت و روشنگری فلاورجان
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙🍃 🍃 •[ 🎤 ]• 📢 رزمایش بصیرتی طرح ثامن 👤 : دکتر علی قاسمی 📝 : فرصت ها و چالش های انقلاب اسلامی با رویکرد اقتصادی ☑️ (5) 📆 تاریخ برگزاری: 1399/05/28 📌 مرحله قرارگاه هدایت و روشنگری فلاورجان
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙🍃 🍃 •[ 🎤 ]• 📢 رزمایش بصیرتی طرح ثامن 👤 : دکتر علی قاسمی 📝 : فرصت ها و چالش های انقلاب اسلامی با رویکرد اقتصادی ☑️ (6) 📆 تاریخ برگزاری: 1399/05/28 📌 مرحله قرارگاه هدایت و روشنگری فلاورجان