eitaa logo
جنگ شناختی ترکیبی
82.5هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
19.5هزار ویدیو
179 فایل
#جنگ_شناختی (اصلی) تخصصی ترین کانال آموزش و ارائه محتوا در راستای #جهادتبیین 🎬اشنایی با سواد رسانه ☠️دشمن شناسی رسانه ای 🎯ارائه مصاديق 💻تحلیل های شناختی در حوزه رسانه ادمین @Yafard ادمین اموزش @AdminJang شرایط تبلیغات @emswar_adv @AdminJang
مشاهده در ایتا
دانلود
📌یکی از کانال ها از دیشب می فرماید بوی صلح به مشام میرسد بوی صلح بیشتر شد. داداش اون بوی صلح نیست بوی باروت و موشک و فشنگه آمریکا صلح نمیخاد تسلیم میخواد ملت مبعوث و امام این ملت تسلیم بشو نیستند این شعار نیست حقیقت کف خیابان و حقیقت میدان هست کانال‌جنگ‌شناختی‌ترکیبی @EMSWAR
ترامپ: مهم نیست من چه کار کنم، رسانه‌ها خواهند گفت این یک پیروزی بزرگ برای ایران بوده است ✍این نشان می‌ده فضای عمومی غالب در آمریکا، تا همین جا هم، ایران رو برنده این جنگ می‌دونه و ترامپ رو بازنده و این بسیار مهمه. و کمک می‌کنه بیشتر دست و پا زدن های ترامپ رو برای بزرگ جلوه دادن موفقیتهای نظامی‌ش رو فهم کنیم. 🚨کانال‌جنگ‌شناختی‌ترکیبی📢 @EMSWAR
✍کاربر آمریکایی: دریافت‌کننده جایزه صلح فیفا یک روز قبل از شروع جام جهانی فوتبال، ایران را بمباران کرد. 🚨کانال‌جنگ‌شناختی‌ترکیبی📢 @EMSWAR
آماده باش نیروی هوایی اردن 😂 🚨کانال‌جنگ‌شناختی‌ترکیبی📢 @EMSWAR
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وضعیت آتش بس ایران و آمریکا به روایت تصویر😂 کانال‌جنگ‌شناختی‌ترکیبی @EMSWAR
🚨 رئیس‌جمهور لبنان دوباره علیه ایران موضع گرفت جوزف عون در مصاحبه با رویترز مدعی شد: آینده لبنان در دست مردم لبنان است، نه در دست ایران یا اسرائیل. ما نمی‌پذیریم که ایران به ما دیکته کند چه کار کنیم. ما یک کشور مستقل هستیم و ایران حق ندارد از طرف ما صحبت کند. ما نمی‌پذیریم که لبنان به عرصه جنگ دیگران تبدیل شود و مصمم هستیم که مسیر دیپلماتیک را دنبال کنیم؛ هیچ راه حل نظامی وجود ندارد. ما چاره‌ای جز مذاکره برای پایان دادن به این درگیری نداریم، و اسرائیلی‌ها هم همینطور. کانال‌جنگ‌شناختی‌ترکیبی @EMSWAR
🚨📌ترامپ علنا ایران را تهدید موجودیتی می کند و با این عملیات روانی قصد دارد هم مردم را بترساند و هم محاسبات مسؤولان را تغییر دهد. الان زمان سکوت مسؤولان نیست. دشمن در صورتی که تهدید برابر نشنود و نبیند، تهدید را عملی می کند. هر چه دارید رو کنید. کانال‌جنگ‌شناختی‌ترکیبی @EMSWAR
🚨ظریف در مجله آمریکایی به مردم ایران توصیه کرد: دست از شعار «ایران قوی» بردارید؛ این شعار تهدیدآمیز است 🔸تقریبا می توان گفت محمدجواد ظریف هر ماه نظرات شاذ و جدیدی رو می کند که به ما نشان میدهد یک ذهن استعمار زده تا چه اندازه حقیر است. 🔸او این بار نظراتش را در قالب یک مقاله برای مجله آمریکایی فارن افرز منتشر کرده است. مقاله ای که بخش قابل توجهی از آن به مسائل داخلی ایران مربوط است و معلوم نیست وزیر خارجه اسبق ایران چرا یک نشریه آمریکایی را غمگسار خود دانسته و از دریچه آن به آسیب شناسی مسائل ایران و توصیه به مردم و مسئولان ایران پرداخته است. اقدامی که مصداقی از باز کردن راه بیگانگان به مسائل داخلی ایران است که آیت الله جوادی آملی آن را دیاثت سیاسی خواندند. 🔸محتوای مقاله ظریف درباره روابط خارجی ایران و راه حل مسائل آن؛ همان حرف های قدیمی، تکراری و تاریخ گذشته اوست که سعی می کند با کلیدواژه «امنیتی سازی ایران» به آن رنگ و لعاب دیگری دهد. 🔸اما این کوشش وزیر خارجه اسبق برای واژه سازی و بازطرح نظرات دستمالی شده و شکست خورده اش؛ عمدتا ناکام می ماند چون مخاطب در مرحله اول از خود می پرسد نویسنده این جملات خودش ۸ سال وزیر خارجه ایران بوده و مسیر مذاکره و توافق را به غایت پیموده، اما در نهایت به هیچ کدام از اهدافی که در یادداشت خود آورده نرسیده است! او که با ادعای دیپلماسی و زبان دانی برای لغو تحریم های ایران وارد گود شده بود، نه تنها هیچ تحریمی را لغو نکرد بلکه خودش هم تحریم شد و به کشورش برگشت! 🔸او در متن خود مثل همیشه آمریکا را مساوی با جهان گرفته و رفع دغدغه های آمریکا را هم مساوی با رفع نگرانی های جهان می داند حال آنکه در جهان واقعی ۱۹۶ کشور وجود دارد که ایران با اکثر آنها روابط دوستانه ای دارد و هیچ کدام ایران را تهدید امنیتی برای خود نمی دانند. 🔸ظریف مانند تمام ذهن های استعمار زده ریشه «امنیتی سازی ایران» را هم عمدتا داخلی و ناشی از سوء سیاست ها و مواجهه ایران با آمریکا دانسته و بر همین اساس گام هایی برای اصلاح این رویکرد به مردم و مقامات کشور پیشنهاد داده است. 🔸وزیر خارجه اسبق یکی از این راه ها بازنگری در ایجاد قدرت دفاعی ایران دانسته و می نویسد: «تهران می‌تواند تأکید خود بر قدرت دفاعی مادی - تأکیدی که اغلب برداشت از تهدید را تقویت می‌کند - را مجدداً تنظیم کند.» 🔸با وجود رفتار غیرحرفه ای و جهت دارانه آژانس بین المللی انرژی اتمی ظریف بهانه های واهی آژانس را به رسمیت شناخته و خواستار رفع نگرانی های آژانس از سوی ایران شده است: تهران می‌تواند گفتگویی صریح با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) برقرار کند تا به نگرانی‌های متقابل رسیدگی و راهی برای از سرگیری همکاری پیدا کند. 🔸علی رغم تجربه خسارت بار برجام در افزایش تحریم ها و حمله آمریکا به ایران پس از ۵ دور مذاکره در دولت فعلی، محمدجواد ظریف قادر نیست در ذهنیت متسلب و دگم خود بازنگری کرده و همچنان می گوید: «تهران می‌تواند با ایالات متحده برای مدیریت اختلافات خود، با شروع مسئله هسته‌ای و تحریم‌ها، تعامل کند.» 🔸وزیر خارجه اسبق ایران در نشریه آمریکایی فارن افرز ادعاهای عجیبی نیز مطرح کرده است که گاهی مرزگذاری میان او و یک اپوزیسیون نظام را دشوار می کند. او می نویسد: «تهران مجبور شده است که بیشتر برای ارتش خود و کمتر برای توسعه و رفاه هزینه کند.» و مدعی شده حکومت ایران کنترل اجتماعی شدیدی بر اینترنت و رسانه های اجتماعی اعمال می کند. 🔸ظریف در یادداشت خود برای این رسانه بیگانه خواستار گفتگوی ملی بین گروه‌های سیاسی و جناح‌های اجتماعی در ایران و اقدام شهروندان برای ثبت شکایت های خود درباره سیاست های ایران در سکوهای آنلاین داخلی شده و ما همچنان متعجبیم که چرا وزیر خارجه اسبق ایران چنین مطالباتی را در یک نشریه امریکایی منتشر کرده است؟! 🔸اگر تا به حال آمریکاپرستان و غربزدگان از شعار «مرگ بر آمریکا» ابراز نگرانی و نارضایتی می‌کردند، محمدجواد ظریف پرده تازه‌ای از خودباختگی رو کرده و حتی از شعار «ایران قوی» هم ناراحت و عصبانی است. او می نویسد: «تهران همچنین درک کند که قدرتش می‌تواند دیگران را ناراحت کند و بنابراین این کشور باید از روایت ساختن یک «ایران قوی» - که می‌تواند یکجانبه و تهدیدآمیز به نظر برسد به روایت ساختن یک «منطقه قوی» تغییر جهت دهد.» 🔸یادداشت محمدجواد ظریف نکات عبرت آموز دیگری هم دارد اما همین مقدار هم کافی است تا ما بفهمیم سیاست خارجی ایران ۸ سال در اختیار اندیشه ای مسموم قرار گرفته بود که انگلیسی فکر می کرد و فارسی سخن می گفت. (به نقل از کیهان آنلاین) 🚨کانال‌جنگ‌شناختی‌ترکیبی @EMSWAR
📌زمین جنگ 🔺در زمان جنگ، اگر فقط و فقط یک جبهه بخواهد زمین خود را غالب کند و جبهه مقابل زمین جنگی برای خود ترسیم نکند، ناگزیر است در زمین مقابل بازی کند. حمله پیش دستانه ایران به اسرائیل نشان از حرکت کشور در امتداد ایجاد زمین جنگ بود که با جنگ منطقه ای بعد از شهادت قائد امت ایجاد شده بود. با فتح سرزمینی جنوب لبنان و تضعیف حزب الله و خلع سلاح مقاومت عراق و با تضعیف بازوهای ایران، تارگت اصلی امریکا و اسرائیل ایران است. با تهدیدات موجودیتی ترامپ و سپس اجرای تهدیدات موجودیتی، ایران اگر به سرعت زمین بازی جنگ را به طور کامل عملیاتی نکند، مجبور است در زمین جنگ دشمن دفاع کند. آزمایش سلاح هسته‌ای، قطع کابل‌های فیبر نوری خلیج فارس، بستن کامل تنگه هرمز و باب المندب، جنگ فرامنطقه ای مبهم و زدن مراکز مهم اقتصادی آمریکا و اسرائیل در منطقه، از جمله ابعاد این زمین جنگ می تواند باشد. الان دیگر وقت تعارف و وقت پیدا کردن مقصر احتمالی نیست، با قدرت زمین بازی جنگ را که ترسیم هم شده بود، عملیاتی‌تر نمایید و الا فردا دیر است. برنده در این جنگ کسی نیست که بتواند ضربات بیشتری بزند، برنده کسی است که بتواند حریف را ناک اوت کند. ✍سید محیط حسینی کانال‌جنگ‌شناختی‌ترکیبی @EMSWAR
کشته شدن 30 نظامی صهیونیست در جنوب لبنان 🔸ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از این ابتدای ماه مارس گذشته، 30 نظامی صهیونیست (افسر و نظامی) کشته شده‌اند و همچنین 1302 نفر نیز زخمی شده‌اند. پ.ن: بیش باد... 🚨کانال‌جنگ‌شناختی‌ترکیبی📢 @EMSWAR
♨️ حنظله از نفوذ به ارتباطات مرتبط با مقامات موساد خبر داد ▪️گروه هکری «حنظله»، امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که موفق به دسترسی به اطلاعات و مکالمات مرتبط با شماری از مقامات پیشین و کنونی در دستگاه اطلاعاتی اسرائیل (موساد) شده است. ▪️این گروه همچنین اشاره کرده که به داده‌هایی مربوط به فعالیت‌ها و عملیات‌های سایبری دست یافته است. 🚨کانال‌جنگ‌شناختی‌ترکیبی📢 @EMSWAR