ارادت ستارهها ۪̟۠🌟ـׂׂ݂݃ᩧ بهمناسبت بهپایان رسیدن بهار و آغاز تابستون ‹ دفترچهخاطرات اینجولمـی › قصد داره اولین تقدیمشو برگذار کنه 𓏲
⊹
شما :: این پیامو فؤر میزنید و در ‹ اینجا › بهما میپیوندید و بعد تگ چنلتون / آیدیتون رو به صندوق چنل پست میکنید ( کافیه مچکرم )
⊹ ࣪ ﹏𓊝﹏𓂁﹏⊹ ࣪ ˖
در نتیجه من :: یه لیست از ایدههای تابستونی ِهموایـب با چنلتون ، شبیه تصویر بالا تقدیم شما میکنم ּꩌ݂݂ׄ🙇🏻♀𓍢
𝗅𝗂𝗆𝗂𝗍 : پنج چنل
݂݂ ꫀ𝗇𝗃𝗈𝗅𝗆𝗒ؔ 𝖽𝗂𝖺𝗋𝗒 𓍢۪
𑩒𑩒𑩒𑩒 𑩒𑩒𑩒𑩒 𑩒𑩒𑩒𑩒 چالش 𝟧𝟢 روز #نوشتن : ݂݂ ᩘ✉️ رؤز 𝟣 : شخصیت خود را توصیف کنید .
رؤز هشتم : خاطرهای از کودکیـم
اول یه خاطرهی دیگه نوشته بودم ، اما یهو یهچیز دیگه به ذهنم رسید و تصمیم گرفتم که تغییرش بدم ꤬🤓ꨩ
⊹
فکر میکنم اینبار 𝟨 یا 𝟩 سالـَم بود و رفته بودیم تعزیهی دو طفلان مسلم ؛ آخراش رسیدیم تقریباً ..
و اون قسمت بریدن سر ، رنگ قرمز ریخته بودن تو مخزن ِچاقو ؛ ولی من فکرکردم واقعا کشتنشون ᤢ🙏🏻᷎ꨵּꩌׄ
خلاصه آخرش انقدر به مامان بابام گیر دادم که منو ببرن مطمئن شم اینا زندهان ، برم داشتن بردن خونه طرف و اونا داشتن لباس عوض میکرد-
و اینشکلی بودن که :: سیسی زندهایم خیالت تخت برو خونتون دیگه
و حالا اینور من ِماش مغزو درحال کشیدن یه نفس راحت ، از اینکه فهمیدم پسرای مردمو نکشتن داریم* 🎀۪۠
݂݂ ꫀ𝗇𝗃𝗈𝗅𝗆𝗒ؔ 𝖽𝗂𝖺𝗋𝗒 𓍢۪
اگه رؤز سختی داشتی ، و اگه کسی رو نداری که باهاش حرف بزنی ؛ اینجولمـی اینجاست تا بهت گوش بده و برا
بعد چند وقت حرف بزنیمم ؟.. ꪳ📨
بیاید از برنامههایی که برای تعطیلاتتون دارید بهم بگید ּꩌׄ😭ꨵ۪݂݂
݂݂ ꫀ𝗇𝗃𝗈𝗅𝗆𝗒ؔ 𝖽𝗂𝖺𝗋𝗒 𓍢۪
𑩒𑩒𑩒𑩒 𑩒𑩒𑩒𑩒 𑩒𑩒𑩒𑩒 چالش 𝟧𝟢 روز #نوشتن : ݂݂ ᩘ✉️ رؤز 𝟣 : شخصیت خود را توصیف کنید .
رؤز نهم : جوری که منو صدا میزنن
معروفترینش فاطیماست که فکوفامیل اینجوری صدام میزنن ؛
دوستـام معمولا منو فاطی ( از خلاصه کردن اسمم متنفرم ) و داش امیر ֵ ؔ😼𓂃 ( خدا شفاشون بده ) صدا میکنن
⊹
و یچیز خیلی باحال ، که کسایی که رپلای 𝟣𝟫𝟪𝟪 رو دیدن در جریانن ،
یکی از بچهها آقای کیم صدام میکنه و منم اونو آقای سونگ ، بعدشم اونطوری دست میدیم و بشین پاشو میریم ꤬🤣݂݂۪
݂݂ ꫀ𝗇𝗃𝗈𝗅𝗆𝗒ؔ 𝖽𝗂𝖺𝗋𝗒 𓍢۪
دومیـن تجربه :
برای اولینبار توی زندگیـم حنا گذاشتم و بنظر چیز جالبی میاد۪̟۠👍🏻ꨩ ݂݂۪ #پونزده_تجربه
݂݂ ꫀ𝗇𝗃𝗈𝗅𝗆𝗒ؔ 𝖽𝗂𝖺𝗋𝗒 𓍢۪
𑩒𑩒𑩒𑩒 𑩒𑩒𑩒𑩒 𑩒𑩒𑩒𑩒 چالش 𝟧𝟢 روز #نوشتن : ݂݂ ᩘ✉️ رؤز 𝟣 : شخصیت خود را توصیف کنید .
رؤز دهم : خؤانندههای مورد علاقـم
خواننده موردعلاقه ؟ درود بر 𝖢𝗁𝖺𝗌𝖾 𝖠𝗍𝗅𝖺𝗇𝗍𝗂𝖼 ِعزیزم ּꩌׄ💝ꨵ
⊹
درحال حاضر من 𝟦 تا خواننده موردعلاقه دارم ؛
که اصلیـ 𝖢𝗁𝖺𝗌𝖾 𝖠𝗍𝗅𝖺𝗇𝗍𝗂𝖼 ـشون عه ، مخصوصا آهنگ 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌 ِش که به شخصه عاشقشم و بهم وایب داستان بیستوپنج بیستویکـو میده ݂݂🎧ֵ ꨩ
در رتبه دوم 𝖢𝗋𝗂𝗌 𝗆𝗃 قرار داره ، و از آهنگـاش فعلا به :
𝗀𝖺𝗍𝖺 𝗈𝗇𝗅𝗒 , 𝗉𝗈𝗇𝗍𝖾 𝖻𝗈𝗇𝗂𝗍𝖺 و 𝗉𝗅𝗂𝗀𝗈𝗋𝗌𝖺 بیخیال.. و ! 😭꤬
سبك عجیبی داره
جوری که همزمان میتونه باهاشون برقصی یا گریه کنی
بعدی ، 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗂𝗀𝗁𝖻𝗈𝗋𝗁𝗈𝗈𝖽 ـه :
وایوایوای آهنگ 𝗍𝖺𝖼𝗁 𝗆𝖾𝖾𝖾𝖾 !! تا ابد و یک روز دیوونشم ้ꨩ💞ֵ ㅠㅠ
در آخر هم 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖾𝖾𝗄𝖾𝗇𝖽 ، که آهنگ خاصی ازشون مد نظر ندارم
صرفا آهنگاشون جوریه که میتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم ✨ـׂׂ݂݃ᩧ