eitaa logo
انصاف۵۷🇮🇷
479 دنبال‌کننده
14.6هزار عکس
18.7هزار ویدیو
73 فایل
گَبر باش، ولی انصاف داشته باش
مشاهده در ایتا
دانلود
ماجرای تیر اندازی تو محفل شام ترامپ توی کاخ سفید ترفند های ترامپ وقتی محبوبیتش افت میکنه و همچنان میخواد در کانون توجه باشه معمولا تئاتر ترور و تهدید برای ترامپ یکی از بهترین شگردهای جلب ترحم و توجه حامیانشه چون بعد از دعواش با پاپ و ماجرای مدرسه میناب و ....حتی هواداران و رای دهندگان خودش مخصوصا کاتولیگ ها ازش فاصله گرفته بودن با این کارا چند هدف داره : جلب ترحم و حمایت و القای یک تهدید خارجی برای مشروعیت بخشی به جنگ ! از جورج بوش یچیزایی یاد گرفته ! ولی اون برای مشروعیت بخشی و اقناع کنگره واسه اجازه حمله به عراق و افغانستان و ....بیشتر از این حرفا مایه گذاشت ! همش تئاتر و ساختگیه..... فراموش نکنید چند روز قبل حمله به ایران هم یکی با اسلحه بادی رفته بود تو محوطه حضور ترامپ... @ensaf57
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اسلحه با خشاب و کلت با 3 خشاب مخفی کرده!!! 😳لباسش آستین کوتاه و شلوارجین ... به هیچ عنوان فرد مشکوکی دیده نمیشه قابل توجه کلیه تیمهای ایست و بازرسی،حفاظت شخصیت،حفاظت و بازرسی فیزیکی اماکن حساس @ensaf57
29.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹نگاهی به لحظات به یادماندنی از دیدارهای رهبر شهید انقلاب جالبه، از دست ندید @ensaf57
🔴سس خرسی: از اینکه که رئیس‌جمهور ترامپ و بانوی اول، به‌همراه اعضای کابینه‌ای که تو مهمونی خبرنگاران کاخ سفید حضور داشتن، در سلامت هستن، آسوده خاطریم. این حمله به رئیس‌جمهور آمریکا و دموکراسی این کشور، تکان‌دهنده و نفرت‌انگیزه. 💬حیف درد زایمان ننه‌ات. @ensaf57
🔴شریفی زارچی استاد فراری دانشگاه شریف حرف مفتی رو تفت داده تا پویش درخشان جانفدا رو ببره زیر سوال ولی یکی از بروبچ دانشجو اومده یه تحقیق ساده کرده و نشون داده که این عددی که این بی وطن میگه فقط تعداد کامنتهایی هست که تو سایت گذاشته شده نه شرکت کننده ها. پ ن: من اون مسوولی که امثال اینو گزینش میکنه، زنده میخوام... @ensaf57
🔴حاجی اینو ببین چه خفنه! تشکیل ۲تا رنگین‌کمون همزمان تو بادرود. @ensaf57
🔴ترامپ اپستین زاده: اگه ایران تا ۳روز دیگه به ما جواب نده، همه‌ی زیرساختای نفتیش رو میزنیم. 💬بیا👍 خدایا چی میشه اینو مثل مادورو زنده‌گیری کنیم؟... @ensaf57
🔴خوک زرد: جنگ با ایران خیلی زود تمام می‌شود و ما پیروز خواهیم شد. 💬پلشت مگه پیروز نشده بودی؟ @ensaf57
🔴مشاور امنیت ملی دولت بایدن: غرور ملی ایرانیا، تسلیمو غیرممکن می‌کنه. @ensaf57
اگر یادتون باشه قبلا می‌گفتیم تنگه هرمز یک اهرم فشار و برگ برنده ست .....که اگر با این کارت خوب بازی کنی، روی معادله پتروریال یا پترویوان، همین تنگه میتونه سکوی پرش اقتصادی باشه اما نکته ای که معمولا نمیگن اینه که این کارت "تاریخ انقضا داره" یادتون باشه همیشه می‌گفتیم که این کارت دائمی نیست هرچی بگذره هم کشورهای عربی راههای دور زدنش رو پیدا میکنن، هم ممکنه اجماع جهانی علیه ایران شکل بگیره و هم خود دولت تو فروش نفت دچار مشکل بشه با این کارت باید "تا تنور داغه" بازی کرد ... وگرنه از یجایی به بعد زورش رو از دست میده.....چون وقتی قراره طولانی بسته بمونه هم نوعی آسیب برای کشورهای دیگه ست هم خود ایران ..... چون شاید چین بتونه با قلدری استثنائا نفتکش هاشو عبور بده...ولی این فقط خروجی تنگه ست ! ورودی تنگه هم مهمه ....آمریکا از یجایی به بعد میتونه حتی نزاره تانکر و نفتکش خالی بیاد داخل ! تنگه هرمز "تاریخ انقضا " داره .... و یک خطر بالقوه ، طولانی شدن شطرنج انرژی و بی حسی بازار و عادی شدن قیمت جدید سوخته ! درسته که مثلا گالن بنزین تو آمریکا از ۴ دلار میشه ۶ دلار .....و این موج نارضایتی ایجاد میکنه ولی اینم حواستون باشه که ۲ دلار در حقوق چند هزار دلاری شهروندان اونجا چیزی نیست که زندگی شون رو تیره و تار کنه ! عادی میشه ...(مثال زدم ) هنر مذاکره و جنگ و ژئوپولیتیک اینه که یکی بتونه یه بحران کوچیک و موقت بسازه و "ماهیگیری خودش" رو خیلی فوری و بموقع انجام بده ... @ensaf57