eitaa logo
انصاف۵۷🇮🇷
479 دنبال‌کننده
14.6هزار عکس
18.7هزار ویدیو
73 فایل
گَبر باش، ولی انصاف داشته باش
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴خوک زرد: جنگ با ایران خیلی زود تمام می‌شود و ما پیروز خواهیم شد. 💬پلشت مگه پیروز نشده بودی؟ @ensaf57
🔴مشاور امنیت ملی دولت بایدن: غرور ملی ایرانیا، تسلیمو غیرممکن می‌کنه. @ensaf57
اگر یادتون باشه قبلا می‌گفتیم تنگه هرمز یک اهرم فشار و برگ برنده ست .....که اگر با این کارت خوب بازی کنی، روی معادله پتروریال یا پترویوان، همین تنگه میتونه سکوی پرش اقتصادی باشه اما نکته ای که معمولا نمیگن اینه که این کارت "تاریخ انقضا داره" یادتون باشه همیشه می‌گفتیم که این کارت دائمی نیست هرچی بگذره هم کشورهای عربی راههای دور زدنش رو پیدا میکنن، هم ممکنه اجماع جهانی علیه ایران شکل بگیره و هم خود دولت تو فروش نفت دچار مشکل بشه با این کارت باید "تا تنور داغه" بازی کرد ... وگرنه از یجایی به بعد زورش رو از دست میده.....چون وقتی قراره طولانی بسته بمونه هم نوعی آسیب برای کشورهای دیگه ست هم خود ایران ..... چون شاید چین بتونه با قلدری استثنائا نفتکش هاشو عبور بده...ولی این فقط خروجی تنگه ست ! ورودی تنگه هم مهمه ....آمریکا از یجایی به بعد میتونه حتی نزاره تانکر و نفتکش خالی بیاد داخل ! تنگه هرمز "تاریخ انقضا " داره .... و یک خطر بالقوه ، طولانی شدن شطرنج انرژی و بی حسی بازار و عادی شدن قیمت جدید سوخته ! درسته که مثلا گالن بنزین تو آمریکا از ۴ دلار میشه ۶ دلار .....و این موج نارضایتی ایجاد میکنه ولی اینم حواستون باشه که ۲ دلار در حقوق چند هزار دلاری شهروندان اونجا چیزی نیست که زندگی شون رو تیره و تار کنه ! عادی میشه ...(مثال زدم ) هنر مذاکره و جنگ و ژئوپولیتیک اینه که یکی بتونه یه بحران کوچیک و موقت بسازه و "ماهیگیری خودش" رو خیلی فوری و بموقع انجام بده ... @ensaf57
قرار بود امریکا اول باشد با پرونده اپستین اسرائیل اولویت اول ترامپ شد @ensaf57
ترامپ از همه تهدیدها، خزعبلات و بال و پر زدن‌های این روزها به دنبال یک چیز است شبکه مسئولین موثر ایران در تعامل با آمریکا به صورت شفاف شناسایی شوند و طی یک موج ترور دیگر بتواند کشور را پای مذاکرات یک جانبه بنشاند و باج بگیرد @ensaf57
بازی داره به فینال و نیمه نهایی میرسه ..... محاصره دریایی با این شیوه کع حتی اجازه ورود نفتکش خالی به چاه های ایران نده عملا خودش نوعی بمباران چاه نفته از نظر خروجی و آسیبی که به تأسیسات استخراج میزنه (که حتی مقامات ایران گفتن اگر چنین بشه به ازای هر چاه ما چهار چاه کشورهای اطراف رو بمباران میکنیم‌) و چند روز بیشتر تا اون نقطه و پر شدن مخازن و مخازن روی آب نمونده .....هرچند نفتکش های چینی جسته و گریخته میان بار میزنن مشخص نیست با چه الگوریتمی! و ایران تهدید به بستن باب المندب و حتی خروج از NPT کرده آمریکا هم ناو هاش رو به فاصله نزدیک ۲۴۰ کیلو متری سواحل آورده (قبلا گقتیم بهتون ترجمه تحرکات ناو چیه و ترجمه تحرکات پایگاه‌های هوایی چیه) شرایط نمیتونه به شکل "نه جنگ نه صلح نه توافق" پیش بره که اتفاقا خودش بدترین شرایط حتی از جنگ بدتره ........ در نتیجه روزهای آینده بازی به نیمه نهایی و فینال میرسه ........ از روی تحرکات و وقایع روزهای آتی میشه تا حدی حدس زد شواهد به نفع جنگه یا توافق .... @ensaf57
🔴منابع خبری پاکستانی: وزارت بازرگانی پاکستان اجازه داد کالاهای تولیدی سایر کشورا از طریق پاکستان به ایران بیان‌. 💬ظاهرا این همه رفت و آمد به یه دردی خورد. @ensaf57
🔴رییس جمهور اسراییل زد تو پوزه‌ی نتانیاهو و درخواست عفوش رو رد کرد و گفت خودت برو با دادگاه بریز رو هم. @ensaf57
🔴گروهکای تجزیه طلب: ترامپ وقتی دلش جنگ میخواد میاد سراغ ما ولی حالا که آتش‌بس شده و ایران داره مارو جزغاله میکنه به فکر ما نیست. @ensaf57
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴جزئیاتی از جدیدترین نقض آتش بس‌ تو جنوب لبنان و حملات رژیم صهیونیستی. @ensaf57
برجام دست‌پخت حسن روحانی/جواد ظریف زمینه ساز حمله نظامی به ایران ✔️ اوباما: پس از اجرای برجام شرایط برای اقدام نظامی علیه ایران مناسب تر است اوباما در یک کنفرانس ویدئویی با گروه‌های حامی توافق هسته‌ای با ایران (مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰ سال پیش): ۱۵ سال دیگر و آن هم پس از آنکه ما رژیم بازرسی و راستی‌آزمایی ایجاد کرده‌ایم و هرآنچه لازم است را از برنامه هسته‌ای ایران می‌دانیم. *هر رئیس‌جمهوری پس از ۱۵ سال از اجرای توافق، در موقعیت بسیار بهتری برای اقدام نظامی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای خواهد بود*». ✔️ ارنست جاش  سخنگوی کاخ سفید در مصاحبه ای پس از برجام : « یکی از محسنات بازرسی نظامی از پایگاه های هسته ای ایران، افزایش اطلاعات ما در این خصوص و درنتیجه بالاتر رفتن دقت در حمله ی نظامی به مراکز هسته ای ایران خواهد بود! بدین ترتیب در سالهای *پس از توافق، گزینه ی نظامی نه تنها برداشته نخواهد شد بلکه تقویت هم می شود. نشردهنده باشید. به کانال انصاف۵۷ بپیوندید. 👇👇👇 @ensaf57
🔴رژیم وحشی اسراییل اینجوری داره به لبنان حمله میکنه. @ensaf57