eitaa logo
انصاف۵۷🇮🇷
479 دنبال‌کننده
14.6هزار عکس
18.7هزار ویدیو
73 فایل
گَبر باش، ولی انصاف داشته باش
مشاهده در ایتا
دانلود
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻اباحه‌گری به اسم وحدت!!! کار به جاهایی کشیده خواهد شد که این در برابرش.... @ensaf57
انصاف۵۷🇮🇷
🔻اباحه‌گری به اسم وحدت!!! کار به جاهایی کشیده خواهد شد که این در برابرش.... @ensaf57
حالا برخی ها اسمش رو میذارن یارگیری از طرف مقابل و اینکه تو جنگ مهمتر از همه چیز، ایران هست و پرچم ایران و دشمن باید اتحاد رو ببینه ...که درست اما فکر کردیم که حد یقف این استدلال کجاست؟ یعنی مثلاً این پوشش هر روز کمتر بشه و عادی سازی بشه و پرچمی در دست هم مجوزش بشود درست است ؟ کاش تو خود جنگ هم یه مقدار پشت سرمون رو نگاه کنیم و هول نشویم که الان جنگه و مهم همین چند روزه است در جنگ صفین امیرالمومنین(ع) نزدیک ظهر دائم آسمان رو نگاه میکرد و میجنگید، شخصی از حضرتش پرسید که وسط جنگ و شما درگیر نگاه به آسمان شده اید حضرت فرمود نگاه میکنم که کِی وقت ظهر می‌شود برای اقامه نماز طرف متعجب گفت الان در کوران درگیری جنگ شما حواستان به نماز و وقتش هست حضرت فرمود مگر ما به جز برای نماز می‌جنگیم شاید اینها تلنگری به ما هم باشد که جنگ ما بیشتر از اینکه جنگِ خاک باشد، جنگ توحید است، جنگ بندگانِ خدا در مقابل شیاطین برای برپایی دستورات پرودگار عالم بر روی کره زمین... @ensaf57
➕شما هم ول کنید، این کمیته های چند نفره که با دور زدن گستاخانه ، برای نود میلیون نفر تصمیم می‌گیرند، ول کن هم نیستند دو روز با تراکتور وحدت، زمین را شخم می‌زنند تا دوباره تخم مذاکره را بکارند که به ماه نکشیده جنگ مجدد، کل زمین را سوخته کند که البته به گور خواهند برد باید زمین را غیر قابل زرع کرد و راهش فریاد بر علیه مذاکرات و چرخه جنگ و تسلیم بر خلاف نظر ولی هست👇 *المیادین: ایران یک فرمول ۳ مرحله‌ای را برای مذاکرات پیشنهاد داده است* 🔹خبرنگار شبکه المیادین در تهران در گزارشی نوشت، ایران از طریق واسطه‌ها، فرمول مذاکراتی سه‌مرحله‌ای را به طرف آمریکایی ابلاغ کرده است. 🔹مرحله اول مذاکرات بر پایان کامل جنگ و دریافت تضمین‌هایی بر جلوگیری از شروع مجدد آن علیه ایران و لبنان متمرکز است. 🔹در صورت دستیابی به توافق در مرحله اول، طرفین وارد مرحله دوم می‌شوند که به بررسی نحوه مدیریت و اداره تنگه هرمز اختصاص خواهد یافت. 🔹طبق گفته خبرنگار المیادین، مرحله سوم به بحث در مورد مسئله هسته‌ای مرتبط است، اما قبل از توافق درباره دو مرحله قبل، ایران هیچ گاه وارد بحث هسته‌ای نخواهد شد. @ensaf57
🔴 در دیدار سال ۹۱ که شما (محمدحسین صفارهرندی) هم در آن حضور داشتید، بحث‌هایی بین رهبر انقلاب و مرحوم هاشمی ردوبدل شد. این بحث‌ها در مورد چه موضوعی بود؟ حضرت آقا در آن دیدار در چهارچوب وظایف و جهت‌گیری‌های مجمع نسبت به گذشته تأکیدات تازه‌ای داشتند و بعد اشاره کردند که عوامل پشت دوربین بیرون بروند. معلوم بود که می‌خواهند وارد یک موضوع خاصی بشوند و سطح محرمانه‌بودن آن به‌گونه‌ای است که مصلحت نیست بعضی‌ از آقایان باشند. وقتی آقایان رفتند، حضرت آقا خطاب به آقای هاشمی گفتند این حرف‌ها چیست که این روزها شما مطرح می‌کنید. ظاهراً همان موقع مرحوم هاشمی با فصل‌نامه‌ای به‌صورت تفصیلی در ضرورت ارتباط با آمریکا مصاحبه‌ کرده بود و حرف‌هایی زده بود. آقا فرمودند منشأ این حرف‌ها چیست. آقای هاشمی در توجیه گفت که من زمان حضرت امام هم مسائلی که به نظرم می‌رسید مصلحت است، می‌گفتم و خیلی وقت‌ها امام هم می‌پذیرفت. آقا سریع فرمودند که امام رابطه‌ی با آمریکا را نپذیرفتند. آقای هاشمی هم رد نکرد. در واقع، حضرت آقا می‌خواستند بگویند که لااقل این یک مورد که امام نپذیرفت را شما چه اصراری برای مطرح‌کردنش دارید! بعد یک رفت‌وبرگشت کلامی بین حضرت آقا و آقای هاشمی شد. البته آقای هاشمی خیلی محترمانه و مؤدبانه پاسخ می‌داد و معلوم بود که آقای هاشمی توقع نداشت که حضرت آقا این موضوع را علنی کنند؛ چون من شنیدم که در جلسات خصوصی حضرت آقا به ایشان از این حرف‌ها زده بودند و از این بحث‌ها با هم داشتند؛ امّا این جلسه برای اوّلین‌بار در منظر جمعی بود و حضرت آقا می‌‌خواستند که این جمع شاهد باشند. @ensaf57
ببینید عزیزان این خودرو بیش از ۵ میلیارد تومان قیمت دارد اما مالک آن حاضر نیست ۲۷۰ هزار تومان هزینه ورود به طرح ترافیک را بپردازد چرا؟ چون جمهوری اسلامی گفتمان مفت خواری را به گونه‌ای در طبقه اجتماعی مرفه نهادینه کرده که هرچه داراتر می‌شوند غیر پاسخگوتر و پرتوقع‌تر می‌گردند جالب است که این طبقه اجتماعی از همه بهره‌مندتر، از همه نافرمان‌تر و از همه نسبت به جمهوری اسلامی ناراضی‌تر هستند! در حکمرانی پساجنگ باید به حال این موضوع فکر اساسی کرد @ensaf57
سرقت بطری های مشروب گران قیمت توسط میهمانان ضیافت شام کذایی ترامپ! گدا گشنه های چشم و دل سیر لعنتی 😂 @ensaf57
♨️ نفت برنت 107 دلار @ensaf57
محسن هاشمی: باید با زبان دیپلماسی از دو کارت ارزشمند غنی سازی و تنگه هرمز برای خاتمه جنگ و رفع تحریم استفاده کنیم/گران شدن نفت به زیان امریکا نیست @ensaf57
انصاف۵۷🇮🇷
محسن هاشمی: باید با زبان دیپلماسی از دو کارت ارزشمند غنی سازی و تنگه هرمز برای خاتمه جنگ و رفع ت
. اقا محسن مگه الان اتش بس رو نپذیرفتیم؟! مگه ۱۰ تا بند ایران رو به عنوان پیش شرط ترامپ نپذیرفت و بعدش زد زیرش؟! مگه دولت متبوع شما ۱۱ تن اورانیوم رو در طبق اخلاص نذاشت و تحویل داد و بعدش دلار برای اولین بار ده برار شد؟! منظور شما از زبان دیپلماسی دقیقا چیه؟! چه اتفاقی تو دیپلماسی مد نظر شماست که هنوز نشده؟! صادقانه بگید! گرونی نفت به ضرر امریکا نیست و به ضرر چینه! پس بذارید کشور متبوع تون سود کنه و چین که مخالفش هستید و دو سال سفیر نفرستادید ضرر کنه! @ensaf57
این مردم کوتاه نمیان تلاش الکی نکنید @ensaf57
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❗️ روایت دردناک یکی از بازماندگان ناوشکن دنا از لحظه حمله وحشیانه آمریکا دشمن‌تون رو خوب بشناسید... ناو دنا برای جنگ نرفته بود آماده‌ی رزم نبود قبل جنگ به هند رفته بود از سفر آموزشی و... برمی‌گشت دشمن نامرد اینه دلم برای تیم مذاکره‌کننده می‌سوزه که باید با همچین دشمنی به توافق برسه. کار خیلی سختیه. کار نیروهای مسلح در میدان و جنگ با دشمن خیلی راحت‌تره. @ensaf57
🔴 مردم آمریکا معتقدن تقصیر ترامپ الدنگه که بنزین انقدر گرون شده. @ensaf57