eitaa logo
انصاف۵۷🇮🇷
479 دنبال‌کننده
14.6هزار عکس
18.7هزار ویدیو
73 فایل
گَبر باش، ولی انصاف داشته باش
مشاهده در ایتا
دانلود
انصاف۵۷🇮🇷
محسن هاشمی: باید با زبان دیپلماسی از دو کارت ارزشمند غنی سازی و تنگه هرمز برای خاتمه جنگ و رفع ت
. اقا محسن مگه الان اتش بس رو نپذیرفتیم؟! مگه ۱۰ تا بند ایران رو به عنوان پیش شرط ترامپ نپذیرفت و بعدش زد زیرش؟! مگه دولت متبوع شما ۱۱ تن اورانیوم رو در طبق اخلاص نذاشت و تحویل داد و بعدش دلار برای اولین بار ده برار شد؟! منظور شما از زبان دیپلماسی دقیقا چیه؟! چه اتفاقی تو دیپلماسی مد نظر شماست که هنوز نشده؟! صادقانه بگید! گرونی نفت به ضرر امریکا نیست و به ضرر چینه! پس بذارید کشور متبوع تون سود کنه و چین که مخالفش هستید و دو سال سفیر نفرستادید ضرر کنه! @ensaf57
این مردم کوتاه نمیان تلاش الکی نکنید @ensaf57
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❗️ روایت دردناک یکی از بازماندگان ناوشکن دنا از لحظه حمله وحشیانه آمریکا دشمن‌تون رو خوب بشناسید... ناو دنا برای جنگ نرفته بود آماده‌ی رزم نبود قبل جنگ به هند رفته بود از سفر آموزشی و... برمی‌گشت دشمن نامرد اینه دلم برای تیم مذاکره‌کننده می‌سوزه که باید با همچین دشمنی به توافق برسه. کار خیلی سختیه. کار نیروهای مسلح در میدان و جنگ با دشمن خیلی راحت‌تره. @ensaf57
🔴 مردم آمریکا معتقدن تقصیر ترامپ الدنگه که بنزین انقدر گرون شده. @ensaf57
🔴 این پت‌ومت (ویتکاف و کوشنر) خیط شدن. @ensaf57
48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻موساد چگونه به نهادهای امنیتی ایران نفوذ کرد؟ 🔺️روایت 20 سال عملیات مخفی به دقت نگاه کنید @ensaf57
🔴 ۷۰۰ مسجد قراره پناهگاه بشن. 💬 قراره همه‌ی اونایی که دینشون انسانیته تو مسجد، پناه بگیرن و از ترس جیغ بکشن. @ensaf57
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غذای مفت مهمونی رو نمیشه رها کرد حتی تو تیراندازی @ensaf57
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روستاى عيتا الشعب در جنوب لبنان و جنایت یهود در ایجاد ویرانی گسترده و بمب‌گذاری های بزرگ که میبینید. @ensaf57
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترانه زیبای ایتالیایی ها برای جنگ ایران✌️ بلاچاو بلاچاو.... @ensaf57
🔴 صدراعظم آلمان: ایرانی‌ها به وضوح قوی‌تر از آن چیزی هستند که تصور می‌شد و به وضوح بسیار ماهرانه مذاکره می‌کنند. 💬 شما ازگلا فکر کردین ایرانیا یعنی اون تجمع مضحکانه مونیخ که یه مشت اوسکول سلطنت‌طلب، شرکت کرده بودن؟!!! نه عموجان. اونا استفراغ ما ایرانیا هستند... حساب شما رو هم بموقع‌ش میرسیم @ensaf57