⁴توسط لیگ تبهکاران به ناتسومی لقب الهه مرگ داده شد و این بین مردم پخش شد و خیلیاشون بجای اینکه ناتسومیو با اسم قهرمانیش صدا کنن با این لقب صداش میکنن🎀🌚
هدایت شده از "Руби Похоронное бюр"
تقدیمی داریممبمبمر(قبلی رو بیخیا_)
بیاید پیوی من و گلبچه هاتونو بدید تا ازش جوجه لانونی درست کنم تا بتونین یامیامش کنین
درکنارش یه اهنگم که وایب اوسیتونو بده بهتون میدممم
ظرفیت هم تا ساعت هشت شب☝️🏼
پیویم: @RubyxKatsuki