|ENTPsama|
ناتوان در سبک گاچیاکوتا💆♀ *اگه کسی بلده ایراداشو بگیره پیوی برام بفرسته😭* #نصفه
بنده احضارشد_ اهمچیز بیام کمک؟👈🏼👉🏼
|ENTPsama|
هندونه نذار زیر بغلم آنی😭لطفداری فداتشم
نه جدی از نظر من ایرادی نداره بقیه عزیزان رو نمیدونم
هدایت شده از 𝅄᮫۪𝓜𝗒 𝓑𝗈𝗋𝗂𝗇𝗀 𝓛𝗂𝖿𝖾 ֗𖦹
حوصلم سررفته بیاید حرف بزنیم ..
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_cxsox9&btn=ناشناس.خاله.شیزو
ایگ نکنید لطفاً