🔗💛
خداوندا اگر جایی دلی بی تابِ دلدار است ؛
نمیدانم چطور اما خودت پا درمیانی کن . .
「 𝐄𝐍𝐙𝐄𝐕𝐀𝐄 」
گفتی: غزل بگو! چه بگویم؟ مجال کو؟
شیرین من، برای غزل شور و حال کو؟
پر می زند دلم به هوای غزل، ولی
گیرم هوای پر زدنم هست، بال کو؟
گیرم به فال نیک بگیرم بهار را
چشم و دلی برای تماشا و فال کو؟
تقویم چارفصل دلم را ورق زدم
آن برگ های سبزِ سرآغاز سال کو؟
رفتیم و پرسش دل ما بی جواب ماند
حال سوال و حوصله ی قیل و قال کو؟
「 𝐄𝐍𝐙𝐄𝐕𝐀𝐄 」
🪄💙
با یقین آمده بودیم و مردد رفتیم
به خیابان شلوغی که نباید رفتیم
میشنیدیم صدای قدمش را اما
پیش از آن لحظه که در را بگشاید رفتیم
زندگی سرخیِ سیبی است که افتاده به خاک
به نظر خوب رسیدیم ولی بد رفتیم
آخرین منزل ما کوچه ی سرگردانیست
دربهدر در پی گم کردن مقصد رفتیم
مرگ یک عمر به در کوفت که باید برویم
دیگر اصرار مکن باشد، باشد، رفتیم
「 𝐄𝐍𝐙𝐄𝐕𝐀𝐄 」
🥲✨🌻
بلـدمشعـرببـافـمبلـدینـازکنـی؟
بلـدیگیـسببـافـیبلـدیبـازکنـی؟
توکهاستـادسخـننـامگرفتـیامـروز
بلـدیعشـقخـودترابـهمـنابـرازکنـی؟
دلمـنمـردهنفـسهاشهمـهعاریـتاسـت
بلـدیهمچـومسیحـاشـدهاعجـازکنـی؟
تابگویـمکهدلـمازهمـهعالـمشـدهسیـر
حـرفمـنقطـعنمایـیوتوآغـازکنـی؟
وبگویـیکهدلـمقاصـدمهـراسـت... فقـط بلـدمعشـقببـافمبلـدینـازکنـی؟
「 𝐄𝐍𝐙𝐄𝐕𝐀𝐄 」
چاره ها رفت زِ دستِ دلِ بیچارهٔ من
تو بیا چاره ی من شو که تویی چاره ی من :)
「 𝐄𝐍𝐙𝐄𝐕𝐀𝐄 」