eitaa logo
سلسله🌴🔥
1.1هزار دنبال‌کننده
100.4هزار عکس
127.6هزار ویدیو
399 فایل
سلسله: آل، دودمان، طایفه، قبیله، گروه، دسته، فرقه، حلقه، زنجیر، رشته، سری، ردیف، صف، اتصال، پیوند. با«سلسله» باشید تا بهترین ها را از دنیای اطلاعات ایران و جهان دریافت کنید. جهت ارتباط با مدیر کانال (انتقاد و پیشنهاد) https://eitaa.com/wahed_14
مشاهده در ایتا
دانلود
31.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 موزیک ویدئو 🔸« LiveLikeAli » 🎤 خواننده و آهنگساز: علی اکبر قلیچ ✍ شاعر فارسی: قاسم صرافان ✍ شاعر عربی: نادر التتان ✍ شاعر اردو: احمد شهريار 🔹 ‌تنظیم کننده: رضا دارايی 🔺 🎼 کانال رسمی موسیقی موسسه مصاف @masafmusic
14.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اوایل ژانویه 2020 میان وسایل شخصی «گوته» ادیب، فیلسوف و نقاش آلمانی، دست نوشته های عجیبی پیدا شد که تعجب همه را برانگیخت. 🔸 اصرار گوته بر نوشتن و تکرار یک جمله بسیار بهت آور است «علی ولی الله»./فطرس مدیا #️⃣ @Masaf
8.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شناور پوتین در اختیار فرمانده نیروی دریایی ایران 🔺وزارت دفاع روسیه در اقدامی معنادار، شناور اختصاصی ولادیمیر پوتین را در اختیار امیر دریادار خانزادی و هیات همراهش قرار داد. 🆔 @Masaf
12.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️جنگ روانی و ترور شخصيت 🔺در جنگ نرم بر خلاف جنگ سخت، ترور فيزيكی جای خود را به ترور شخصيت داده است. 🔺در زمانی كه نمی‌توان و يا نبايد فردی مورد ترور فيزيكی قرار گيرد با استفاده از نظام رسانه‌ای و انواع تاكتيک‌ها از جمله بزرگ‌نمایی، انسانيت‏ زدايی و اهريمن سازی، پاره‌حقيقت‌گويي و... وی را ترور شخصيت می‌كنند و از اين طريق باعث افزايش نفرت عمومي و كاهش محبوبيت وی می‌شوند. 🔺 دشمنان انقلاب و نظام اسلامی نیز با استفاده از اين تاكتيک و بهره‌گيری از ابزار طنز، كاريكاتور، شعر، كليپ‌های‌كوتاه و... كه عموماً از طريق اينترنت و تلفن‌همراه‌، پخش می‌شود به ترور شخصيت برخی افراد سياسی و فرهنگی موجه و معتبر در نزد مردم می‌پردازند. ✅ @media_arma
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 استاد 📝 «ما ایرانی‌ها حرف زور پذیر نیستیم» 🔸اگه فکر کردید ما با حمله اعراب مسلمون شدیم سخت در اشتباهید. 🔸 ما اگه قرار بود به ضرب شمشیر دین عوض می‌کردیم نباید شیعه می‌شدیم. 🔸 ما از امیرالمومنین خوشمون اومد. 📥 دانلود با کیفیت‌های مختلف👇 🌐 https://masaf.ir/RaefipourClips/post/58556 ✅ کانال رسمی استاد رائفی‌پور و موسسه مصاف👇 🆔 @Masaf
5.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻مرتضی کیا رئیس سابق بسیج دانشجویی در برنامه ی زنده شبکه افق صداوسیما: 🔹اگر جوانان‌ این سرزمین به سبکی از زندگی تمایل داشته باشند که با حاکمیت در تضاد و یا تناقض باشد چاره ای جز مهاجرت ندارد
✳ امام زمان؛ میزان‌کننده‌ی ترازوها 🔻 شرّ -که بدترین شر است- شری است که در آن، به و به تبدیل شده است. در این زمان ترازوها تغییر کرده، زیبایی‌شناسی‌ها عوض شده و اراده‌ها در آخرین حد از انحراف و انحطاط قرار گرفته‌اند و به همین دلیل تاریکی مطلق حاکم شده است. در تاریکی مطلق، خشت گلی جای طلا را می‌گیرد؛ چراکه ترازوهای بشر عوض شده است. لذا حضرت (عج) ابتدا ترازوها را اصلاح می‌کنند تا عدل در بیرون قابل تحقق باشد. 👤 📚 از کتاب 📖 صفحات ۱۱۳ و ۱۱۴ 🙏 ✅ اینجا بخوانید؛ (برش‌های ناب از کتاب‌هایی که خوانده و سخنرانی‌هایی که شنیده‌ایم) https://eitaa.com/joinchat/1217855490C4fc824863f
✳ چه سنخیتی با امیر مؤمنان داریم؟ 🔻 ما چه سنخیتی با داریم؟ بعد از این همه فضایلی که در مدح حضرت گفتیم، جای این سوال باقی است که ما را چه به حضرت. همین که او را دوست داریم، کافی است؟ ، و پیروی را آسان‌تر می‌کند، ولی کافی نیست، بلکه به عکس، ما را بیشتر می‌کند، زیرا مسئولیت کسی که محبت در دل اوست، بیشتر از کسی است که امام را دوست ندارد و یا نمی‌شناسد. 🔹 کاری که ما می‌کنیم، این است که امام را باعظمت جلوه می‌دهیم، سپس او را مانند کالاهای لوکس و دکوری به نمایش می‌گذاریم و به وجودش افتخار می‌کنیم اما ما چه می‌کنیم؟ امیر مؤمنان (ع) از این راه می‌رود و ما از راه دیگر، آن‌گاه او را امام خود می‌خوانیم. این دروغ و افترایی بیش نیست. 🔸 ما و پیرو علی‌بن‌ابی‌طالبیم و مردم اعمال ما را به حساب او می‌گذارند. آیا او راضی است که به خود ظلم کنیم یا اینکه در کوتاهی کنیم؟ هرگز! او کسی است که تازیانه به دست می‌گرفت و داخل بازار می‌شد و فریاد می‌زد: «اول فقه، سپس تجارت.» سپس در میان بازار می‌گشت و اگر مظلومی را پیدا می‌کرد [حق او را از ظالم می‌گرفت.] او این‌گونه در میان مردم حکومت و داوری می‌کرد. 🔺 وقتی در با امام رابطه‌ای نداریم، پس در واقع هیچ ارتباطی میان ما و او نیست. 👤 📚 از کتاب 📖 صفحات ۴۸ تا ۵۰ ✅ اینجا بخوانید؛ (برش‌های ناب از کتاب‌هایی که خوانده و سخنرانی‌هایی که شنیده‌ایم) https://eitaa.com/joinchat/1217855490C4fc824863f
✳ گلوبالیزیشن مهدوی یعنی امنیت برای همه 🔻 روایت داریم که در زمان حکومت جهانی (عج) بدان حد بر جهان حاکم می‌شود که یک دختر نوجوان بدون کمترین توهین و تهدیدی به‌تنهایی از این سوی عالم به آن سو خواهد رفت. یعنی امنیت برای ؛ امنیت برای دخترهای افریقا، مکزیک، غنا و افغانستان؛ نه فقط برای دختران سرمایه‌داران نیویورک. اما تفکر جهانی‌شدن از آن نوع که می‌گوید و می‌خواهد، درواقع عین محافظه‌کاری است لذا اینان در مقیاس جهانی با اصول‌گرایی، با مدینه‌ی فاضله سازی، با ایدئولوژی و حاکمیت مخالف‌اند و می‌گویند که ارزش‌ها اصولا مفاهیم غیرعلمی و مقولات غیرعقلانی و لذا مسائل شخصی بلکه جزء وسایل شخصی هستند! و ارزش‌ها شخصی و نسبی است؛ پس ربطی به حکومت و امر عمومی(پابلیک) ندارد و ، همین است. 👤 📚 برگرفته از کتاب «مهدی(عج)، ده انقلاب در یک انقلاب» 📖 صفحات ۸۹ و ۹۰ 🙏 ✅ اینجا بخوانید؛ (برش‌های ناب از کتاب‌هایی که خوانده و سخنرانی‌هایی که شنیده‌ایم) https://eitaa.com/joinchat/1217855490C4fc824863f
✳️ شماها دیگه کی هستید! 🔻 در گیلانغرب چوپانی بود به نام شاهین که گوسفندهایش را در تپه‌های مابین ما و عراقی‌ها می‌چرخاند. آدم خوبی بود. ابراهیم حسابی با شاهین عیاق شد. مدتی بعد به مراتع دیگری رفت. چیزی از رفتنش نگذشته بود که ابرام گفت دلم هوای شاهین رو کرده. رفتیم ببینیمش. 🔸 همین‌طور که نشسته بودیم، دیدیم شاهین بلند شد و رفت. پشت سرش هم ابرام رفت. یکدفعه صدای ابرام و شاهین ما را متوجه آن‌ها کرد. شاهین می‌گفت: «من باید این حیوون رو بزنم زمین!» ابرام هم می‌گفت: «به مولا اگه بذارم!» بلند شدیم ببینیم چه خبر است. دیدیم شاهین یه میش از بین گله جدا کرده تا سرش را ببرد و برای ما کباب کند اما ابرام مانعش شده و اجازه نمی‌دهد. ده دقیقه، یک ربع این‌ها با هم بکش نکش داشتند. بالاخره شاهین کوتاه آمد. وقتی آمد و نشست، گفت: «همین جایی که شما الان نشستید، قبل از استوار ژاندارمری می‌اومد و تقاضای گوسفند می‌کرد. من هم مجبور بودم براش گوسفند بکشم. یک دفعه که من گوسفند کوچکی براش جدا کردم، قبول نکرد. خودش بلند شد رفت یک میش بزرگ سوا کرد و گفت اینو بکش. گوسفند رو کشتم، گوشتش را خرد کردم، گذاشت لای پوستش و برد و به اندازه‌ی یک آبگوشت هم برای ما نگذاشت. حالا موندم که شماها دیگه کی هستید! اون استوار نامرد ژاندارمری چطور رفتار می‌کرد، شماها چطور!» 📚 از کتاب | روایت زندگی و خاطرات | ج۱ 📖 صفحات ۹۵ تا ۹۷ ❤️ ✅ اینجا بخوانید؛ (برش‌های ناب از کتاب‌هایی که خوانده و سخنرانی‌هایی که شنیده‌ایم) https://eitaa.com/joinchat/1217855490C4fc824863f
✳ از پیشرفت دیگران خوشحال می‌شوی؟ 🔻 اگر دیگری کرد و ما شدیم و گفتیم «لَکَ الحَمد»، معلوم می‌شود که قلب ما شفاف است؛ این استخر را که زلال است، نه آلوده کرده‌ایم و نه شورانده‌ایم. 👤 📝 ✅ اینجا بخوانید؛ (برش‌های ناب از کتاب‌هایی که خوانده و سخنرانی‌هایی که شنیده‌ایم) https://eitaa.com/joinchat/1217855490C4fc824863f
✳️ روغن‌مالی! 🔻 مرحوم می‌فرماید: مَثَل شخصی که مواظبت بر می‌کند اما هیچ‌وقت با خودش نکرده و خود را متوجه نشده مانند فردی است که بیماری پوستی گرفته و به پزشک مراجعه کرده و می‌گوید: من شب‌ها بدنم می‌خارد و نمی‌توانم بخوابم. پزشک می‌گوید: سه تا دستور به تو می‌دهم که باید با هم اجرا شوند. اول: . یک چیزهایی است که پوست تو را حساس‌تر می‌کند. این‌ها را نخور. آقایان! تمام ما از پرهیز شروع می‌شود! دوم: شربتی هست که تو را از معالجه می‌کند. سوم: پوستت را خارانده‌ای و اذیت شده‌ای. روغنی هست که باید به‌عنوان مرهم روی پوستت بمالی تا از بیرون به پوست تو آرامش بدهد. بیمار می‌رود و هفته‌ی بعد می‌آید و می‌گوید: من خوب نشدم. پزشک می‌پرسد: چرا؟ می‌گوید: پرهیز که فرمودید، خب نمی‌شد انجام داد! یک جایی رفته بودیم، غذایی بود، گفتم اگر نخورم دلشان می‌شکند! شربت هم تا حالا وقت نکردم پیدا کنم. اما خوشبختانه آن روغن بود! نراقی می‌فرماید: نوع مردم با دلشان را خوش کرده‌اند! فقط یک انگشتری و یک محاسنی و یک عطر تی‌رُزی و «مسّاکم الله بالخیر»، «صبّحکم الله بالخیر»! ای بیچاره! ‼️ آدم باید خلوت کند با خودش که آقا من تا کی در خانه بزنم؟ نباید ترک کنم این دادزدن را؟ تا کی در خانه باشم؟ تا کی تند باشم؟ یک خلوتی بکنیم با خودمان. 👤 📝 ✅ اینجا بخوانید؛ (برش‌های ناب از کتاب‌هایی که خوانده و سخنرانی‌هایی که شنیده‌ایم) https://eitaa.com/joinchat/1217855490C4fc824863f