eitaa logo
سلسله🌴🔥
1هزار دنبال‌کننده
99.7هزار عکس
125.9هزار ویدیو
397 فایل
سلسله: آل، دودمان، طایفه، قبیله، گروه، دسته، فرقه، حلقه، زنجیر، رشته، سری، ردیف، صف، اتصال، پیوند. با«سلسله» باشید تا بهترین ها را از دنیای اطلاعات ایران و جهان دریافت کنید. جهت ارتباط با مدیر کانال (انتقاد و پیشنهاد) https://eitaa.com/wahed_14
مشاهده در ایتا
دانلود
5.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
متوهم‌ها بزودی سیلی خواهند خورد 💠 گروه رسانه‌ای تیمورا 🆔 @timoora
ماه گذشته ، اعضای موساد عملیاتی را با هدف یافتن اطلاعات جدید در مورد سرنوشت و مکان رون آراد آغاز کردند. این یک عملیات پیچیده و گسترده بود ، این تنها چیزی است که در حال حاضر می توان گفت. ما تلاش دیگری در راه درک آنچه برای رون اتفاق افتاده بود ، انجام دادیم. @madare0120
تحلیلگر اسرائیلی: اگر موساد در به دست آوردن نتایج موفق بود، نفتالی بنت آن را در کنست نمیگفت این یک اقدام ابهام امیز از بنت بود 🔴 منابع امنیتی اسرائیل هم اذعان می کنند عملیات ذکر شده با شکست مواجه شده و معمای رون اراد، خلبان اسرائیلی که بعد از سرنگونی جنگنده‌اش در لبنان اسیر و بعد ناپدید شد ، کماکان رازآلودترین معمای اسرائیل باقی خواهد ماند 🔴 منابع رسمی اسرائیل هم مدعی اند حوادث قبرس در پاسخ به عملیات ناموفق موساد درمورد سرنوشت رون اراد بوده است @madare0120
ظاهرا در اتصال به فیس بوک و‌ اینستاگرام و‌ واتس اپ اختلالی در سطح جهانی بوجود اومده ‏منشا این اختلال در اکانت توییتری واتس اپ اعلام نشده که مقداری مشکوک هست ‏اما آخرین تستی که انجام شده نشون میده دامنه یا dns کلی فیس بوک از دسترس خارج شده ……. واتس اپ از کاربران خواسته صبور‌باشند ‏قاعدتا اگر بحث بروز‌رسانی‌ یا فرآیند های فنی بود قبلا باید بیانیه و‌ اعلان می دادند ‏نکته مشکوک منع دسترسی به دامنه فیس بوک است ‏در تصویر دقت کنید دسترسی به سرور واتس اپ و فیس بوک وجود نداره ‏تا اینجا احتمال حمله منع دسترسی به ذهن آدم خطور می کنه این تصویر رو‌ در ذهن داشته باشید ‏اگر هنوز فکر می کنید که سرویس های خارجی بدون مشکل هستند و‌ فقط پیام رسان های ایرانی مشکل دارن ، خوبه با واقعیت روبرو بشید ‏واقعیت اینه که واتس اپ حتی منشا اختلال رو هم توضیح نمی ده ‏کجا رفت مشتری مداری و رفتار حرفه ای؟!؟! ‏⁦‪⁩ ‏⁦‪⁩ ✍️بیداری ملت @bidariymelat
تلگرام، فیس بوک، واتساپ، اینستاگرام همش خراب شده پ بلند شید بریم شاد دیگه😂 موتور جستجوگر گوگل هم کار نمیکنه اون هکر رو زنده میخام😄
الهام ، رئیس جمهور : مقام های اتهامات بی اساس را به ما نسبت می دهند که گویا آذربایجان، را به منطقه آورده است؛ چشمان‌شان را باز کرده و با دقت نگاه کنند؛ اسرائیل در کجا این منطقه دیده‌اند؛ این‌جا حتی یک نفر هم زندگی نمی‌کند حتی ساختمانی هم وجود ندارد. اگر مدرکی وجود ندارد، هرکسی باید مسئولیت اظهاراتش را بر عهده گیرد؛ به هیچ کسی اجازه نمی‌دهیم تا اتهاماتی بی اساس علیه ما بزند. ما با حسن نیت رفتار می‌کنیم ولی این بدین معنا نیست که در مقابل اتهامات بی‌ اساس سکوت خواهیم کرد. اتهامات بی‌ اساس علیه ما بی پاسخ نخواهد ماند./الجزیره @sarbazane_g
موتور جستجوگر گوگل هم کار نمیکنه اون هکر رو زنده میخام😄
چرا کودک زیر دو سال نباید تلویزیون ببیند؟🤔 💡كودك فقط با بازي و تحرك رشد ميكند، با خيره شدن به صفحه ديجيتالي فقط مغز آسيب ميبيند. تماشاي تلويزيون زير دو سال باعث آسيب و مرگ سلولهاي مغزي كودك ميشود. ⁉️ اطلاعات مهم بیشتر؟ 👇 🆔 @etelaate_omomii
🎞 سینمای عدالت اجتماعی و تاریخچه آن بخش اول 🏷 📸 b2n.ir/150833 🎥 عدالت مفهومی است که اگرچه در طول تاریخ دستخوش تحریف شده، اما همواره دغدغه‌ی اندیشمندان و روشنفکران جوامع بوده است. سینمای عدالت اجتماعی به بررسی موضوعاتی از قبیل اختلاف طبقاتی می‌پردازد؛ از این منظر فیلم‌هایی نظیر «شاهزاده و گدا» به بیان برخی وجوه عدم عدالت اجتماعی می‌پردازند. ازطرفی فیلم‌های «رابین هود» و «بانی و کلاید» در همین چهارچوب، درصدد بیان اختلاف طبقاتی جوامع هستند اما با این زاویه که کسانی هستند که برای مساوات اجتماعی، دست به راهزنی از مرفهین و رساندن آن به فقرا می‌زنند. 🔻 آثار متعددی در این زمینه منتشر شده که یکی از جدیدترین آن موارد، اثر «Andrew Niccol» با نام «In Time» به سال ۲۰۱۱ می‌باشد که در آن با به تصویر کشیدن شهری متفاوت که در آن پول رایج شهر، عمر انسان‌هاست، به همان دیرین‌گونه‌ی «رابین‌هودی» و «بانی‌وکلایدی» می‌پردازد. البته داستان رابین‌هود به زمان جنگ‌های صلیبی،‌ و داستان بانی‌وکلاید به زمان رکود بزرگ اقتصادی آمریکا برمی‌گردد اما آن دیرین‌گونه در دهه‌های مختلف به شکل‌های گوناگونی به تصویر کشیده شده‌ است. 🔸 در دهه‌ی هفتاد میلادی، ظهور جنبش‌های مارکسیستی، موجب شد که در سینما، طبقات اجتماعی سرمایه‌دار به صورت بدی جلوه داده شوند و طبقات اجتماعی پایین حق داشتند با این سرمایه‌داران مقابله کنند. فیلم «اعترافات یک کمیسر پلیس»، ساخته‌ی «فرانکو نرو» این موضوع را نشان می‌داد که قاضی فاسد است، نه قانون. از سوی دیگر، فورد کاپولا در اثر «باران‌ساز» به سال ۱۹۹۷ به این می‌پردازد که وکلا فاسدند. 🔹 فیلم‌هایی که در دهه‌ی هفتاد، «آلن دلون» فرانسوی در آن‌ها بازی می‌کرد، به این می‌پرداختند که جوانی بلند می‌شد و با فساد نهادهای مختلف اقتصادی-سیاسی مواجه می‌شد و در انتهای فیلم‌ها نیز کشته می‌شد. همین‌ها موجب شد که در ۱۹۶۸ در فرانسه، یک جنبش دانشجویی راه افتاد و هم در فرانسه و هم در آمریکا، سیستم‌های مختلف اقتصادی-اجتماعی را تکان داد. ▪️در آمریکا این امر به شکل متفاوتی نشان داده شد، به نحوی که در آن‌ها پلیس‌ها یا قاضی‌های سرخود، کشته می‌شدند. یعنی فرض بر این بود که قانون خوب است و مدیران جامعه نباید سرخود عمل کنند. حدوداً بین ۱۹۷۲ تا ۱۹۸۲ چندین اثر در این زمینه ساخته شد. اساساً آل‌پاچینو نیز با این سینما مشهور شد. 📎 در قسمت دومِ همین عنوان، به ابعاد دیگری از سینمای عدالت اجتماعی و وضعیت آن در ایران می‌پردازیم. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✊جنبش مقاومت در جنگ ارزی 📱 @currency_war
🎞 سینمای عدالت اجتماعی و تاریخچه آن بخش دوم و پایانی 🏷 📸 b2n.ir/557065 📽 اثر شاخص سه‌گانه‌ی مبارزه با جرم، سینمایی «پدرخوانده» است که مافیاها -به ایتالیایی: کوزا نوسترا- را به‌خوبی به تصویر کشیده است. پس در یک دوره بیست‌ساله از اواخر دهه شصت تا اواخر دهه هشتاد، سینمای آمریکا و اروپا، معرکه‌ی چنین آثاری بود. سینمای ما هنوز نتوانسته به‌خوبی مافیاهای ایران را به تصویر بکشد. گرچه این سندیکاها در بسیاری از بخش‌ها نفوذ دارند و در سینما نیز به مقابله با ساخت چنین آثاری برمی‌خیزند، اما هنرمند واقعی کسی است که جرأت این تصویرسازی را داشته باشد؛ امری که قطعاً جهاد بزرگی محسوب می‌شود. 🔸 در آثار ایرانی، فیلم «سفر سنگ» به سال ۱۳۵۶، مبارزه با فساد را به تصویر کشید، به نحوی که با روایت مبارزه گروهی از مردم با خان‌ها و فئودال‌ها و خط تعلیقِ استقلال‌یافتن مردم روستا از حاکمیت خان‌ها درباره‌ی یک سنگ آسیاب، توانست به‌خوبی به استقبال انقلاب اسلامی برود. پس از انقلاب نیز تا دو دهه، آثار مشابهی در این زمینه ساخته شد که ذیل سینمای طبقات محروم روستایی علیه خان‌ها شناخته می‌شود. 🔹 شکی نیست که سینمای عدالت اجتماعی ایران از پرداختن به فساد اصناف عاجز است. در صداوسیما، بیشتر این‌طور به‌نظر می‌رسد که «بانک خوب است» و «فسادی در سیستم بانکی وجود ندارد»؛ آیا در مقابل این هجمه‌ی رسانه‌ای در حمایت از فساد بانکی، نباید یک فیلم شاخص سینمایی در رابطه با سیستم بانکی کشور ساخته شود؟ اینکه عدالت اجتماعی از منظر آموزه‌های دینی چه ابعادی دارد، در اینجا محل بحث نیست، اما دغدغه‌ی عدالت اجتماعی داشتن و اثر سینماییِ متناسب با آن را تولید کردن، امری است که سینمای ایران در دوران ، مکلّف به آن است. 🔺 در این زمینه، برخی از فیلم‌های سینمایی غیر ایرانی هستند که می‌توانند الهام‌بخش ژانر اقتصادی سینمای ایران باشند؛ به‌عنوان مثال آثاری نظیر «وال استریت»، سریال کره‌ای «مایداس»، فیلم «حمله به وال استریت»، سریال «جنگ پول» و بسیاری آثار دیگر، نمونه‌هایی هستند که می‌توان از آن‌ها در سینمای عدالت اقتصادی در حوزه جنگ ارزی ایران، الهام گرفت. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✊️جنبش مقاومت در جنگ ارزی 📱 @currency_war