هدایت شده از 𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙨 𝙡𝙤𝙫𝙚?
بله عزیزم منم میدونم شکست عشقی خیلی بده ، ولی تاحالا شده گیر کنی بین اینکه فراموشش کنی و باور کنی همچی تموم شده یا بازم صبر کنی شاید یه شب برگشت؟
حتی اگه یه روزی خیلی خسته بودی و حالت بد بود بهم پیام بده مهم نیست چه ساعتی باشه من همیشه کنارتم
تو قلبم بودی. قلب یعنی جایی که هر چقدر هم زخمیاش کنند، باز هم میخواهد بتپد، برای تو.
میگن تو زندگیِ هر آدمی یه نفر هست که حتی سالها بعد هم وقتی میبینتش ضربانِ قلبش یهویی میره بالا و دست و پاشو گم میکنه استرس میگیره و یخ میکنه خواستم بگم تو برام همون ینفری هستی که حتی اگه هزار بارم ببینمش بازم خودمو گم میکنم و ضربانِ قلبم میره واسش بالا .