تو قلبم بودی. قلب یعنی جایی که هر چقدر هم زخمیاش کنند، باز هم میخواهد بتپد، برای تو.
میگن تو زندگیِ هر آدمی یه نفر هست که حتی سالها بعد هم وقتی میبینتش ضربانِ قلبش یهویی میره بالا و دست و پاشو گم میکنه استرس میگیره و یخ میکنه خواستم بگم تو برام همون ینفری هستی که حتی اگه هزار بارم ببینمش بازم خودمو گم میکنم و ضربانِ قلبم میره واسش بالا .
در انبوهی از صداهای پرتنش، به دنبال صدای قلبم میگردم. آن را با خودت به کدامین دیار بردی؟