مامانم یبار بهم گفت یه قلب خوب رو انتخاب کن نه یه ظاهر خوب ، ولی تو دوتاشو داری💘
ببخشید جوابت رو ندادم. اون موقع توی فروپاشی روانی بودم. فرداش هم حوصله نداشتم. الان هم یک هفته گذشته و روم نمیشه
کسی که واقعا تورو بخواد، نمیتونه ثانیهای رو با یکی دیگه بگذرونه. حتی برای امتحان، حتی برای انتقام.
سرانجام من فراموش خواهم کرد. و تو دیگر هیچگاه، اینگونه دوست داشته نخواهی شد.
کاش چشمامو میبستم باز میکردم میدیدم وسط همون خاطره ای هستم که دلم براش تنگ شده.