ببخشید جوابت رو ندادم. اون موقع توی فروپاشی روانی بودم. فرداش هم حوصله نداشتم. الان هم یک هفته گذشته و روم نمیشه
کسی که واقعا تورو بخواد، نمیتونه ثانیهای رو با یکی دیگه بگذرونه. حتی برای امتحان، حتی برای انتقام.
سرانجام من فراموش خواهم کرد. و تو دیگر هیچگاه، اینگونه دوست داشته نخواهی شد.
کاش چشمامو میبستم باز میکردم میدیدم وسط همون خاطره ای هستم که دلم براش تنگ شده.
دوست دارم روزها زودتر بگذرن. منتظر هیچی هم نیستما، فقط دوست دارم زودتر بگذرن تموم شه.