من برای تو فرق دارم.
با هر کی بد باشم با تو خوبم.
با هر کی حرف نزنم با تو میزنم.
با هر کی بیرون نرم با تو میرم.
با هر کی چیزای جدید و تجربه نکنم با تو میکنم.
من برای تو یه ادم دیگم چون تو برای من با تموم ادمای دنیا فرق داری .
یهآدمی رو پیدا کنید انقدر شمارو بفهمه ،که از پشتِ صفحه چت وقتی میگید خوبم،بگه خب الان بهت زنگ میزنم کامل بگو چرا خوب نیستی .
ولی اینکه تو جواب همه پیامای من رو فقط با یدونه پیام میدادی ، اصلا منصفانه نبود .
وقتی آنلاین میشه و توی صفحه چتم میمونه انقدر ذوق میکنم که نمیتونم تایپ کنم .