هدایت شده از 𑂯 ׁ ֶָ֢ĸ𝑎ı𝑠𝑒𝑟
کاش انقدر خودخواه نبودم که وقتی مردم بهم میگن مهربون عذاب وجدان بگیرم.
𝗅 𝗐𝗂𝗌𝗁 𝗍𝗂𝗆𝖾
کاش میتونستم بقیه زندگیم رو بدم به کسی که دیگه عمری براش نمونده ولی میخواد زندگی کنه
ولی من ترجیح میدم دور بمونم ، وقتایی که نزدیکم حقیقت خیلی بد میخوره تو صورتم .
اگه همش ازت معذرت خواهی میکنم لزوما به این دلیل نیست که متاسفم ، دلم نمیخواد با آدمی مثل تو بحث کنم
و من چقدر وقتی با نانا حرف میزنم انرژیم صد برابر میشه و از این بابت خوشحالم😫