eitaa logo
استکبار ستیزان
208 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
2.1هزار ویدیو
15 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
✒️📃 👌یـــــــ❗️ــــک تلنــــــ⚠️ـــــگر ⏰زمانه امام حسین(ع) و زمانه حضرت مهدی(عج) 🚨ﺯﻣﺎﻧﻪ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ (ع) ﻋﺼﺮ ﺑﺪﻋﺖ ﻫﺎ ﻭ ﻏﻔﻠﺖ ﻫﺎ ﺍﺳﺖ. 🚨ﺳﻨﺖ ﺭﺳﻮﻝ (ص) ﺗﺮﮎ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﮐﺴﯽ ﭼﻮﻥ ﯾﺰﯾﺪ ﺑﺮ ﻣﺴﻠﻤﯿﻦ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﺷﯿﻮﻩ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺣﺴﯿﻦ ﻭ ﯾﺎﺭﺍﻧﺶ ﺑﻪ ﻗﺮﺑﺎﻥ ﮔﺎﻩ ﺑﺮﻭﻧﺪ . ✅ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻬﺪﯼ (عج) ﻧﯿﺰ ﻭﻗﺘﯽ ﻗﯿﺎﻡ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﻋﺼﺮ ﺟﺎﻫﻠﯿﺖ ﺑﺎﺯﮔﺸﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻣﻌﺎﺭﻑ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺩﯾﻦ ﺭﺍ ﺗﺤﺮﯾﻒ ﮐﺮﺩﻩﺍﻧﺪ. ‼ﺯﻣﺎﻧﻪ ﺣﺴﯿﻦ ﻭ ﻣﻬﺪﯼ ( ﻋﻠﯿﻬﻤﺎﺍﻟﺴﻼﻡ ) ﺩﺭ ﺍﻧﺤﺮﺍﻑ ﻓﮑﺮﯼ، ﻓﺴﺎﺩ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ، ﺭﻭﺍﺝ ﺑﯽ ﺩﯾﻨﯽ ﻭ ﺑﺪﻋﺖ ﻣﺸﺎﺑﻪ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﺍﺳﺖ. 📜 ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ (ع) ﺩﺭ ﺧﻄﺒﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ ﮐﺮﺑﻼ ﻣﯽﻓﺮﻣﺎﯾﻨﺪ:« ﺑﺮﺍﺳﺘﯽ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﺳﺨﺖ ﺩﮔﺮﮔﻮﻥ ﻭ ﻧﺎﺁﺷﻨﺎ ﺷﺪﻩ، ﺧﯿﺮ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺭﺧﺖ برﺑﺴﺘﻪ ﻭ ﺟﺰ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻧﺎﭼﯿﺰﻯ، ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺗﻪﻣﺎﻧﺪﻩ ﻇﺮﻑ، ﻭ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﭘﺴﺘﻰ ﭼﻮﻥ ﭼﺮﺍﮔﺎﻫﻰ، ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﺎﻗﻰ ﻧﻤﺎﻧﺪﻩ . ﻣﮕﺮ ﻧﻤﻰﺑﯿﻨﯿﺪ ﻛﺴﻰ ﺑﻪ ﺣﻖ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻧﻤﻰﻛﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺑﺎﻃﻞ ﺩﺳﺖ ﻧﻤﻰﻛﺸﺪ. ﺗﺎ ﻣﯚﻣﻦ، ﺑﻪ ﺣﻖ، ﻣﺸﺘﺎﻕ ﻟﻘﺎﻯ ﺧﺪﺍ ﺷﻮﺩ؟ ﻣﻦ ﻣﺮﮒ ﺭﺍ ﺟﺰ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﻰﺑﯿﻨﻢ ﻭ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺑﺎ ﺳﺘﻤﻜﺎﺭﺍﻥ ﺭﺍ ﺟﺰ ﻣﺤﻨﺖ ﻧﻤﻰﺩﺍﻧﻢ. ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻨﺪﮔﺎﻥ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺩﯾﻦ ﻟﻌﺎﺑﻰ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺗﺎ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺭﻭﺑﺮﺍﻩ ﺍﺳﺖ، ﺑﻪ ﺩﻭﺭ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﻰﮔﺮﺩﺍﻧﻨﺪ ﻭ ﭼﻮﻥ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺁﺯﻣﺎﯾﺶ ﺭِﺳﺪ ﺩﯾﻨﺪﺍﺭﺍﻥ ﻛﻤﯿﺎﺏ ﺷﻮﻧﺪ. 📗 ﺗﺤﻒ ﺍﻟﻌﻘﻮﻝ، ﺣﺮﺍﻧﯽ، ﺣﺴﻦ ﺑﻦ ﻋﻠﯽ، ﺹ 245 💫ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ (ع) ﻧﯿﺰ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻇﻬﻮﺭ ﻣﯽ ﻓﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: « ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻬﺪﯼ (عج) ﻗﯿﺎﻡ ﮐﻨﺪ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻧﻔﺴﺎﻧﻰ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﺪﺍﯾﺖ ﺁﺳﻤﺎﻧﻰ ﺑﺎﺯﮔﺮﺩﺍﻧﺪ، ﻭ ﺁﻥ ﻫﻨﮕﺎﻣﻰ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ_ﻣﺮﺩﻡ- ﺭﺳﺘﮕﺎﺭﻯ ﺭﺍ ﺗﺎﺑﻊ ﻫﻮﻯ ﺳﺎﺧﺘﻪﺍﻧﺪ ﻭ ﺭﺃﻯ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﭘﯿﺮﻭ ﻗﺮﺁﻥ ﻛﻨﺪ، ﻭ ﺁﻥ ﻫﻨﮕﺎﻣﻰ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻗﺮﺁﻥ ﺭﺍ ﺗﺎﺑﻊ ﺭﺃﻯ ﺧﻮﺩ ﻛﺮﺩﻩﺍﻧﺪ . ... ﭘﺲ ﺭﻭﺵ ﻋﺎﺩﻻﻧﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﻨﻤﺎﯾﺪ ﻭ ﺁﻧﭽﻪ ﺍﺯ ﻛﺘﺎﺏ ﻭ ﺳﻨّﺖ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺯﻧﺪﻩ ﻓﺮﻣﺎﯾﺪ . 📘 ﻧﻬﺞ ﺍﻟﺒﻼﻏﺔ / ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺷﻬﯿﺪﻯ ، ﺹ 138 💭ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻓﻀﯿﻞ ﺑﻦ ﯾﺴﺎﺭ ﺍﺯ ﺣﻀﺮﺕ ﺻﺎﺩﻕ (ع) ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻛﻪ ﻓﺮﻣﻮﺩ : « ﻫﻨﮕﺎﻣﻰ ﻛﻪ ﻗﺎﺋﻢ ﻣﺎ ﻗﯿﺎﻡ ﻣﯿﻜﻨﺪ ﺑﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﻧﺎﺩﺍﻧﻰ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﻣﯽﮔﺮﺩﺩ ﻛﻪ ﺩﺭ ﻧﻔﻬﻤﻰ ﺍﺯ ﺟﻬﺎﻝ ﺟﺎﻫﻠﯿﺖ ﻛﻪ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺑﺎ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﻮﺍﺟﻪ ﺑﻮﺩ؛ ﺑدترند. ﻋﺮﺽ ﻛﺮﺩﻡ : ﭼﻄﻮﺭ؟ ﻓﺮﻣﻮﺩ: ﻭﻗﺘﻰ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ (ص)ﻣﺒﻌﻮﺙ ﺷﺪ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺘﻬﺎﺋﻰ ﺍﺯ ﺳﻨﮓ ﻭ ﺻﺨﺮﻩﻫﺎ ﻭ ﭼﻮﺑﻬﺎﻯ ﺗﺮﺍﺷﯿﺪﻩ ﺭﺍ ﭘﺮﺳﺘﺶ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺯﻣﺎﻧﻰ ﻛﻪ ﻗﺎﺋﻢ ﻗﯿﺎﻡ ﻣﯿﻜﻨﺪ، ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﻛﺘﺎﺏ ﺧﺪﺍ (ﻗﺮﺁﻥ) ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﯿﻞ ﺧﻮﺩ ﺗﺄﻭﯾﻞ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺍﺳﺘﺪﻻﻝ ﻣﯽ ﻛﻨﻨﺪ. 📗ﺑﺤﺎﺭ ﺍﻷﻧﻮﺍﺭ ،ﺝ 52 ، ﺹ 362 🙏 @zoho313or
🔴 اینجا همش رخ داده! امیرالمؤمنین علیه السّلام فرمودند: مطالبی که می گویم به خاطر بسپار وبدان که علائم خروج دجّال به شرح زیر است: ۱- مردم نماز را ترک می کنند و درمیان مردم می میرد ۲-امانت‌ها را ضایع می کنند ۳-دروغ گفتن را حلال می شمارند .                               ۴-ربا خوردن یکی ازکارهای معمولی جامعه می شود . ۵-رشوه خواری در میان مردم رواج پیدا می کند . ۶-ساختمانها  را محکم می سازند. ۷-دین را به دنیا می فروشند ۸-نابخردان و مردم کم عقل را بر کارها می گمارند ۹- زنان را در کارها طرف مشورت قرار می دهند که کنایه از جنگ جمل است ۱۰-قطع صله ارحام می کنند و از خویشاوندانشان فاصله می گیرند ۱۱-در کارهای زندگی از هوی و هوس پیروی می کنند ۱۲-در کشتار و خونریزی بی باک هستند ۱۳- بردباری و حلم را به حساب ضعف و ناتوانی می گذارند ۱۴- ظلم و بیدادگری را مایه مباهات و فخر قرار می دهند ۱۵-زمامداران در آن زمان ازفاسقان و فاجران (گناهکاران) اند ۱۶-وزیران دولتها ستمگران جامعه هستند ۱۷-عارفان و مدّعیان مقام تهذیب نفس و تقوا خیانتکارانند و به اسم عرفان به مردم خیانت می‌کنند از جمله آن برخی عرفان‌های نوظهور است. ۱۸- قاریان قرآن از تفرتد فاسق اند که نمونه آن شرب خمر برخی قاریان قبل از تلاوت برای خوب شدن صدایشان هست. ۱۹- شهادت‌های دروغ مشهود است ۲۰- فسق و فجور و گناهان علنی می‌شود ۲۱-بهتان و برخلاف واقع گویی نسبت به مردم رایج می شود ۲۲-سرکشی و طغیان و بدرفتاری علنی می شود ۲۳-قرآن‌ها بسیار زیبا می‌شود ۲۴- مساجد را از لحاظ ساختمان مزیّن می سازند و مساجد را زیبا می‌سازند ۲۵-مناره های مساجد را بسیار مرتفع می سازند ۲۶- اشرار و مردم دور از خدا و معنویت در جامعه محترم هستند ۲۷- مردم در راه باطل و تقویت و پشتیبانی از اشرار صفوف فشرده خواهند داشت ۲۸- در کارهای فردی و اجتماعی هواهای نفسانی مختلف است و هر دسته یک راه برای خودش انتخاب می کند ۲۹- پیمان شکنی رایج می شود و وعده الهی نزدیک می گردد ۳۰- زنان با مردانشان به جهت حرص به دنیا در کار تجارت شرکت می کنند که مقصود کارهایی است که در شان خانم‌ها نیست ۳۱-صدای فساق برخیزد و به آنها گوش فرا داده شود ۳۲-پیر و ریش سفید قوم ذلیل قوم محسوب می‌شوند ۳۳- مردم از بد کاران و فاسقان می ترسند ۳۴-دروغگویان از طرف مردم به عنوان راستگو تأیید می شوند ۳۵- خیانتکاران به عنوان امین مردم و پرچمدار امانت معرفی می شوند ۳۶-آلات موسیقی را بر گوششان حمل می‌کنند ۳۷- مردم گذشتگان را لعنت می کنند ۳۸- زن‌ها سوار بر مرکب‌ها می شوند ۳۹-مردان از نظر لباس و قیافه شباهت به زن‌ها پیدا می کنند و نیز زنان شبیه به مردها می شوند ۴۰-بی آنکه از افراد شهادت بخواهند برای خوشایند اهل دنیا خود را به عنوان شاهد معرفی می کنند ۴۱-احکام و علوم دین را برای دنیا می آموزند و اعمال دنیوی را بر کارهای مربوط به آخرت ترجیح می دهند. بر دلهای گرگ صفتشان جامه  میش می پوشند، و قلبهای آنها آکنده از کثافت است به طوری که از هر مرداری گندیده تر است. ۴۲-بهترین خانه‌ها را در آن زمان در بیت‌المقدس است و مردم آرزو می‌کنند در بیت‌المقدس ساکن باشند. ➖➖➖➖➖➖➖ 🙏 @zoho313or
🗓 #تقویم_تاریخ پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ۲۴ محرم ۱۴۴۰ ۴ اکتبر ۲۰۱۸
#قرآن #پنجشنبه12مهرسال97 برنامه تلاوت روزانه | صفحه صد و سی و هفتم، سوره مبارکه انعام
می جویمت هماره به هر سو کنم نگاه می بینمت در آینه و آفتاب و ماه در چشمهٔ روان و گل و سبزه و نسیم در آسمان آبی و خورشیدِ صبحگاه سلام 🍁 صبحتون بخیر، دلهاتون نورانی
🌹روزمان را با آغاز کنیم😊 ⭕ «مرفهان بی درد» نمی توانند اهل مقاومت و ایستادگی باشند [سوره التوبة (9): آيه 86 ] وَ إِذا أُنْزِلَتْ سُورَةٌ أَنْ آمِنُوا بِاللَّهِ وَ جاهِدُوا مَعَ رَسُولِهِ اسْتَأْذَنَكَ أُولُوا الطَّوْلِ مِنْهُمْ وَ قالُوا ذَرْنا نَكُنْ مَعَ الْقاعِدِينَ (86) و هر گاه سوره اى نازل شود كه به خداوند ايمان آوريد و همراه پيامبرش جهاد كنيد، صاحبان ثروت (مرفهان بی درد)، از تو اجازه ى مرخصى (براى فرار از جبهه) مى خواهند و مى گويند: ما را واگذار تا با خانه نشينان، (آنان كه از جنگ معافند و بايد در خانه بنشينند) باشيم. ✅ نكته: «الطَّوْلِ»، به معناى امكانات و توانمندى، «أُولُوا الطَّوْلِ» يعنى توانگران و ثروتمندان. ✅ پيام ها: 1- پيامبر در جبهه هاى نبرد، باید پيشاپيش ديگران حرکت کند. «مَعَ رَسُولِهِ» 2- مرفّهان بی درد ، از جهاد بيشتر مى ترسند، به آنان اميدى نداشته باشيم. «اسْتَأْذَنَكَ أُولُوا الطَّوْلِ» 3- مرفهان بی درد از هر چيزي كه از نزديك و يا دور با منافعشان برخورد داشته باشد، دوري مي كنند
📛 و 📛 🔹فردی نزد حکیمی رفت و گفت: خبر داری که فلانی درباره ات چقدر و کرده؟ 🔹حکیم با تبسم گفت او تیری را به سویم پرتاب کرد که به من نرسید، تو چرا آن را برداشتی و در قلبم فرو کردی؟ ♦️♦️یادمان باشد هیچوقت سبب ها و ها نباشیم❗️ 🌹امام علی علیه السلام: 💢هر کس سخن چین را پیروی کند، دوستی را به نابودی کشاند. 📚 نهج البلاغه، حکمت٢٣٩ 🌹امام علی علیه السلام: 💢در تصدیق سخن چین شتاب مکن، زیرا سخن چین گرچه در لباس اندرز دهنده ظاهر می شود، اما خیانتکار است. 📚 نهج البلاغه، نامه 53
💢چقدر شبیه هستیم ✅امام رضا(ع): شما را می‌کنم به صبوری، و در طلب روزی حلال بودن، و صله ارحام و پیوند با اقوام و پرهیز کنید از با مردم. همانا ما به هر كسی که با ما قطع رابطه کند، مى‌پيونديم و به كسى كه به ما بدى كند، نيكى مى‌كنيم. به خدا سوگند، نيك را، در اين مى‌بينيم. 📚الكافي، ج ۲ ، ص ۴۸۸
💢 باوجود اینکه همه امامان به شهادت رسیده اند، چرا فقط برای امام حسین(ع) اینگونه عزا میگیرند؟ دين از زمان پيغمبر اكرم و زمان ائمه اطهار دستور اكيد و بليغ داده‌اند كه بايد نام حسين بن على زنده بماند، بايد حسين بن على هر سال تجديد بشود، چرا؟ بحث در اين «چرا» است. اين چه دستورى است در اسلام؟ چرا اين همه ائمه دين به اين اهتمام داشتند؟ چرا براى زيارت حسين بن على اين همه اهتمام و ترغيب است، اين همه تشويق است؟ ما بايد به اين «چرا» دقت كنيم. ممكن است كسى بگويد: «اين براى اين است كه تسلى خاطرى براى حضرت زهرا باشد.» آيا اين مسخره نيست كه بعد از هزار و چهار صد سال، هنوز حضرت زهرا احتياج به تسليت داشته باشد؟ در صورتى كه به نصّ خود امام حسين و به حكم ضرورت دين، بعد از امام حسين ديگر امام حسين و حضرت زهرا نزد يكديگر هستند. اين چه حرفى است؟! مگر حضرت زهرا بچه است كه بعد از هزار و چهار صد سال هنوز هم دائماً به سر خودش بزند، گريه كند، بعد ما برويم به ايشان سرسلامتى بدهيم! اين حرفها دين را خراب مى‌كند. حسين مكتب عملى در تأسيس كرد. حسين عليه السلام نمونه عملى قيام‌هاى اصلاحى است. خواستند مكتب حسين بماند، خواستند حسين سالى يك بار با آن نداهاى شيرين و عالى و حماسه انگيزش ظهور پيدا كند، فرياد كند: «أَ لا تَرَوْنَ إلى الْحَقَّ لا يُعْمَلُ بِهِ وَ الْباطِلَ لا يُتَناهى عَنْهُ لِيَرْغَبِ الْمُؤْمِنُ فى لِقاءِ اللَّهِ مُحِقّاً» خواستند «الْمَوْتُ اوْلى مِنْ رُكوبِ الْعارِ» (مرگ از زندگى ننگين بهتر است) براى هميشه زنده بماند. خواستند «لا ارَى الْمَوْتَ الّا سَعادَةً وَ الْحَياةَ مَعَ الظّالِمينَ الّا بَرَماً» براى هميشه زنده بماند. با ستمكاران براى من خستگى‌آور است؛ مرگ در نظر من جز سعادت چيزى نيست. خواستند آن جمله‌هاى ديگر حسين: «خُطَّ الْمَوْتُ عَلى وُلْدِ آدَمَ مَخَطَّ الْقَلادَةِ عَلى جِيدِ الْفَتاةِ» زنده بماند، «هَيْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةُ» زنده بماند. 📚حماسه حسینی، ج 1 ص 78
🔴 کدام مقام صهیونیست گفت به احترام توان موشکی ایران «کلاه از سر بر می‌دارم»؟ 🔹« » که چهار دهه در عالی‌ترین سطح طراحی و ساخت موشک‌های رژیم صهیونیستی فعال بوده، دستکم دو بار به توان طراحی و ساخت موشکی ایران اذعان کرده است. 🔹وی یک بار در سال ۲۰۰۹ در مصاحبه‌ای با پایگاه ضدایرانی «ایران واچ» که اختصاصا با موضوع برنامه موشکی ایران انجام شده بود گفت:زمانی که ایران در سال ۱۹۹۸ اعلام کرد که برنامه فضایی راه می‌اندازد، روشن بود که قرار است به موشک‌های چند مرحله‌ای متکی باشد. بنابراین از اینکه این کار را کردند، غافلگیر نشدم. موشک چند مرحله‌ای، کلید برنامه فضایی است. آنچه مرا غافلگیر کرد، این بود که آن‌ها همان بار اول این کار را به این خوبی انجام دادند. 🔸رابین افزود: «هرچند رژیم ایران رادیکال و ستیزه‌جو است و موفقیت آن‌ها خبر بدی برای خاورمیانه است و جامعه بین‌الملل است، اما به عنوان یک مهندس، من به نشانه احترام کلاه از سر بر می‌دارم.» 👌 : مقام معظم رهبری امروز در جمع ده‌ها هزار نفر از بسیجیان در ورزشگاه بزرگ آزادی به یک افسر صهیونیست اشاره کردند که گفته با وجود آنکه از ایران بدش می‌آید، اما به احترام طراحی و توانمندی برنامه موشکی ایران کلاه از سر بر می‌دارد!