کسی که میخواست تن فروشی راقانونی کنه حالا تو کمیته های رئیس جمهور منتخب مسئول شده!
خدا به دادملت برسه
#شهین_خان
اطلاع رسانی تبلیغی شهرستان تنکابن
خانوم مسیحی زیر ۵۰ سال بدون سابقه وزارت: ۸۰ امتیاز، تمام! #قانون_مضحک_وزیرشدن_به_دستورظریف_خان
🔻امام جمعه کرج:
❇️ این انقلاب تا ظهور دولت عشق "شیعی" خواهد ماند
◻️ متأسفانه افراد بزدل و غربزده میخواهند با ترویج اباحهگری و بیتفاوتسازی و گفتن حرفهای بیاساس در مقاطع خاص در قاطبه مردم متدین حساسیتها را از بین ببرند.
◻️ عدهای معیارهای دیگری را بهجای شایستهسالاری و توانمندی و تدین و صداقت و دستپاکی، میگذارند، مردم را مشغول و عصبانی و ناامید نکنید. چرا گسل درست میکنید؟ چرا غیرکارشناسانه سخن میگویید؟ چرا برخلاف قانون اساسی سخن میگویید؟ چرا کاری میکنید که مجلس را در آینده به چالش بکشید؟
🔴انتقاد شدید امام جمعه پردیسان از ظریف
امام جمعه پردیسان:
▪️این آقا باید پاسخگوی خسارتهای بیشمارش به کشور باشد
▪️این صحبتها حتی با عقل سلیم هم جور درنمیآید، مضحکه شدهایم
▪️مگر شیعه از مذاهب رسمی نیست؟ از کی شیعه بودن در این مملکت امتیاز منفی شده؟ این اراجیف چیست که گفته شده؟
▪️این امتیازات با تخصصگرایی چه تناسبی دارد؟
اطلاع رسانی تبلیغی شهرستان تنکابن
خانوم مسیحی زیر ۵۰ سال بدون سابقه وزارت: ۸۰ امتیاز، تمام! #قانون_مضحک_وزیرشدن_به_دستورظریف_خان
پاسخ صریح سیدمحمود نبویان به اظهارات و اقدامات غلط ظریف علیه تشیع
برای ظریف شاید یهودی بودن امتیاز است نه شیعه بودن!
🔸حجتالاسلام والمسلمین سیدمحمود نبویان:
برای #بزرگ_شدهی_آمریکا که پوست و گوشت و خونش در #دیار_کفر شکل گرفته، بدیهی است که #شیعه_بودن یا #مسلمان_بودن در نظرش امتیازی محسوب نشود، بلکه شاید به تبع #اربابان_آمریکایی، #یهودی_بودن برای اینها مهمترین امتیاز باشد.
حدیث روز
💎 برادران دینی خود را با این دو خصلت آزمايش كنيد
🔻امام صادق علیهالسلام:
اخْتَبِرُوا إِخْوَانَكُمْ بِخَصْلَتَيْنِ فَإِنْ كَانَتَا فِيهِمْ وَ إِلاَّ فَاعْزُبْ ثُمَّ اُعْزُبْ ثُمَّ اُعْزُبْ مُحَافَظَةٍ عَلَى اَلصَّلَوَاتِ فِي مَوَاقِيتِهَا وَ اَلْبِرِّ بِالْإِخْوَانِ فِي اَلْعُسْرِ وَ اَلْيُسْرِ،
❇️ برادران خود را با دو خصلت آزمايش كنيد؛
اگر آن دو خصلت در آنها بود، خوب است و گرنه دور شويد، دور شويد، دور شويد:
مواظبت او بر نمازهايش در اوقات آن و
نيكى به برادران در سختى و گشايش.
📚 الکافی، ج ۲، ص ۶۷۲
•┈┈••✾••┈┈•