explosion
۴/۴/۴ هم تموم شد حالا وقتشه برای ۵/۵/۵ برنامه بریزیم❤️🔥
(اگه تا اون موقع خاورمیانه هوا نرفته باشه)
explosion
۴/۴/۴ هم تموم شد حالا وقتشه برای ۵/۵/۵ برنامه بریزیم❤️🔥
دیروز هیچکاری نکردیم شاید سال دیگه
تروخدا اسم فیلمی که میبینی چیههه از کجا میبینیی😭(اگه اپه اسمشو بگو اگه کاناله بفرست تروخدا)
_
اسمش جینی و جورجیاعه
یه چنل توی سروش دارم از اونجا میبینم
explosion
https://splus.ir/InterMovie
توی دورانی که اینترنت ملی شد ، همه ازم این چنل رو گرفتن🤣🤣🤣