eitaa logo
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
32.8هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
735 ویدیو
7 فایل
ارتباط با ادمین :🦥👇 @admin_sammi لینک برای پیام ناشناس : 👇 https://punz.ir/message/0448naz کانال دوم خاطرات متاهل ها 👇 https://eitaa.com/rohesabegh کانال تبلیغات : 👇 https://eitaa.com/joinchat/3521840594C18eef67e0e
مشاهده در ایتا
دانلود
من تنها فانتزیم این بود که شوهرم قد بلند باشه و از همکار های بابام باشه چون بابام نظامیه 🥲و با هم بریم مشهد عقد کنیم .... اما با عضو شدن تو کانالتون همین ها هم پودر شد خدا ازت نگذره ادمین 😂
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
آخرشم متاهلا ادمین ما رو دزدیدن بردن کانال متاهلا. تا کمتر برا ما وقت بزاره 😪🤕 بازم سر ما بی کلاه مو
من میگم هر چی عضو تو ناشناس های ازدواجی هست تو کانال متاهل ها هم عضو میشن اولیشم خودمم بس که فضولیم😂 ادمین هر جا باشی برای ما فرقی نداره در کل داریمت😂 + باید هم عضو بشین امروز روز انتقامه چطور اونا تو کانال شما عضو بودن ،شما هم برین کانال اونا🥸
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
اتفاقا خیلی وقته تو فکرش بودم که یه کانال ویژه متاهل‌ها بزنم و اسمش رو بزارم کانال متاهلا (روح های ا
پیشنهاد میکنم اونایی که در شرف ازدواج هستن هم توی متأهلان باشن هم مجردان 😂😂😂 من خودم نمیدونم چرا توی دوتاش عضو شدم
عکس پروفایل کانال متاهلامون خودش یه پا فانتزیه برا خودش 😂😂😂 https://eitaa.com/joinchat/1381433630C7808d42ebe
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
من طاقچه بالا نمیزارم 🙁 دیروز با آقا پسر صحبت کردم، پسر خوبی بودن از نظر ظاهری هم قابل قبول ولی براد
شمایی که خاستگار با شغل و وجهه‌ی اجتماعی خوب رو رد میکنید ایشون حداقل ملاک های یک خاستگار خوب رو داشتن بدان و آگاه باش، خاستگار همیشگی نیست، خدا ناراحت میشه، هیچ کدوم از خاستگار ها رو زیر 3 جلسه صحبت کردن رد نکنید چون زیر سه جلسه خیلی زوده برای تصمیم گیری.
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
من طاقچه بالا نمیزارم 🙁 دیروز با آقا پسر صحبت کردم، پسر خوبی بودن از نظر ظاهری هم قابل قبول ولی براد
به اون دختر خانمی که مادرش گفت خواستگارت به دلم ننشسته پس ردش کن بگید داماد باید به دل عروس بنشینه یا مادرِ عروس ؟ مگه اومده خواستگاری مادرت که مامان خانم این ایراد رو میگیره ؟🤦‍♂️😐 اگه خواستگار خوب از دستت بره یا جسارتا فردا که پیردختر بشی مادر و برادرت میتونن این روزا رو برگردونن ؟ اگه پسر باایمان اومد خواستگاریت زود ردش نکن و بدون دعوا خانواده رو توجیه کن به طرف فرصت بدن
همه ی دخترااا فانتزی ازدواجشون پاسدارا نیستن... خود من ازدواج با طلبه ها را دوست دارم ودلیلشم اینه که عاشق لباسشون هستم حتی فانتزیم پیچوندن عمامه ی همسر است😅 در دوران دبیرستان،نزدیک مدرسمون مغازه ای بود مخصوص لباس طلاب. من همیشه اونجا می ایستادم و رنگ های عبا ها رانگاه میکردم حتی با خودم انتخاب میکردم برای همسر😂
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
به اون دختر خانمی که مادرش گفت خواستگارت به دلم ننشسته پس ردش کن بگید داماد باید به دل عروس بنشینه ی
سلام میخواستم بگم خیلی بی ادبانه نوشتن پیردختر.لغات دیگری هم هست که بشه استفاده کرد. لازمه این شخص درست صحبت کردن رو تمرین کنن. خیلی ممنونم
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6546 از طرف یک همسر طلبه اومدم پودر کنم انقدر رو عمامشو حساسند که نمیزارن انجام بدی فقط تاکردن اولیش که از کت و کول میفتی همسر من که روسر خودش میبنده(دومدل بستن هست یکی رو زانو یکی روسر)
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6538 فقط دارین بابت بیکاری به خودتون دلداری می‌دین که زنی که شاغله فلانه! مادر من بیزنس خودشو داره یعنی کارش ازش دوبرابر یه کارمند معمولی وقت میگیره، با این حال هم همیشه غذا و امور خونه سرجاشه، هم غیر از خانواده کلی با دوستاش مهمونی و سفر می‌ره.
دست پخت خوب دختر خانم جز فانتزی هامون هست منتهی میترسیم مطرحش کنیم. تو جلسات آشنایی هم اگر بخواییم از دست پخت که هیچ صرفا از این که خانم اشپزی اصلا بلد هست یا نه بپرسیم باید هفت خان رستم رو رد کنیم که مبادا خانم بهش بر بخوره. با جواب هایی طلب کارانه ای مثل این ها مواجه میشیم - باید تو خونه همکاری باشه (یعنی بلد نیستم تو باید بپزی...) - یعنی معیارتون برای انتخاب همراه زندگی بلد بودن آشپزیه (غلط کردی یه همچین سوالی پرسیدی)
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6538 کی گفته شاغلا وقت نمیزارن😐 این چه منطقیه؟؟ حالا اگه یسریا اینطورین دلیل نمیشه که همه همینطوری باشن چه بسا خانه دارایی که با اینکه شاغل نیستن ولی خیلی هم برا زندگیشون و شوهرشون وقت نمیزارن