eitaa logo
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
32.8هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
735 ویدیو
7 فایل
ارتباط با ادمین :🦥👇 @admin_sammi لینک برای پیام ناشناس : 👇 https://punz.ir/message/0448naz کانال دوم خاطرات متاهل ها 👇 https://eitaa.com/rohesabegh کانال تبلیغات : 👇 https://eitaa.com/joinchat/3521840594C18eef67e0e
مشاهده در ایتا
دانلود
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
مگه تو یه بشقاب غذا میخورن🙄🙄🙄🙄🙄چه لوس #مخاطب
من راست دستم و خانومم چپ دست و خیلییییی هم خوبه مجردا متوجه نمیشن ، اما وقتی متاهل شدین بخواین دست همدیگه رو تو خیابون بگیرین میفهمین چی میگم برا مشکل سفره هم ، گوشه سفره بشینین ، یکی یک ضلع و یکی اون یکی ضلع
حیفه پاستیل ها و قند رنگی هام رو نذاری😅 +نیازه یه کانال جدا برا آشپزی روح های ازدواجی بزنم🙊
خوشم میاد هرکدوم از مجردا که میان فانتزیشونو میگن متاهلا میان پودرش میکنن😂😂
ما هم دو عدد روح ازدواجی هستیم😂یکی روح ازدواجی گل گلی یکی روح ازدواجی ساده😂😔
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
منم ازدواجیم ولی خب دوست دارم طرفم پیگیر باشه و به قول مامانم یکم زیادی ناز دارم دفعه اول همرو رد
اون که گفت همون اول رد میکنه که نازشو بکشن منم همیم اشتباهو کردم و خواستگارامو یکی یکی از دست دادم این اشتباه محضه.اونم ک دوست داره وقتی بیاد و ردش کنی به غرورش بر میخوره در ضمن ازدواج خاله بازی نیست.یه فرایند دو طرفه س.هر دو باید عاقلانه ببینن و صحبت کنن و بپسندن
سلام من چند وقت پیش یه خواستگار داشتم که از همه لحاظ خوب بودن دندون پزشکی میخوندن و از لحاظ خانوادگی و مالی سطحشون بالا بود ولی چون منتظر بودم شاید یک روزی فلانی که دوسش دارم بیاد خواستگاریم ردش کردم و گفتم فعلا واسه ازدواجم زوده بعد چند وقت دیدم رفته دوستم و گرفته و هیچی واسش کم نزاشته:)منم که هنوز منتظر اون آقا هستم
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
فانتزی من اینه که وقتی زایمان خانمم نزدیکه و درد داره و داریم میریم بیمارستان براش سوره مریم (کهیعص)
سلام من اونی هستم که گفتم فانتزیم اینه که موقعی که زایمان خانمم نزدیکه قرآن بخونم و خرما بدم. با تشکر از همه خواهران عزیز، اصل مطلب آیات قشنگ اول سوره مریم بود که درمورد تولد فرزند صالح هست نه خرما. چشم، خرما نمیدم، ولی قرآن رو حتما براش می‌خونم. + بفرمایید آبرومون رو بردین😂🤣
بالاخره همشو خوندممممم ۴۶۶ پیامووووو +چند روز نبودی؟
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6665 هنوز هم بعد از ۱۳ سال زندگی مشترک، با همسرم توی یه بشقاب غذا میخوریم و لذتش رو می‌بریم. +انصافاً مگه یه بشقاب چقد جا داره که یه مرد گنده رو هم شریک خودت کنی ،هرجوری فکر میکنم متوجه نمیشم منظورت از لذت چیه ،همش ضرره خواهر من ضرر😶😐😂