خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
منم برای صرفه جویی در مصرف برق به جای ماشين ظرفشویی ظرفارو خودم میشورم البته اینکه ماشين ظرفشویی هم
حالا که حرف صرفه جویی شد بزارین یه جوک بگم . یه بنده خدایی تو یه جمعی نشسته بوده و خلاصه بحث تعدد زوجین مطرح میشه . این بنده خدا هم میگه زن ها مثل چراغ میمونن برا خونه . هر چقدر چراغ ها تو یه خونه بیشتر بشن خونه نورانی تر میشه . بعد یهو نگاه میکنه میبینه زنش توی جمع نشسته و داره با اخم نگاهش میکنه . دستپاچه میشه میگه البته هرگز نشه فراموش لامپ اضافی خاموش .
# جوک های پند آموز 😂
#مخاطب
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6770
بگو همیشه شمارههای ناشناس رو جواب بده، چون شاید یه وقت من بیرون بودم و مجبور شدم توی یه شرایط اضطراری با یه شماره غیر از شمارهٔ خودم بهت زنگ بزنم! 😬
#مخاطب
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6770
بگید شاید قرعه کشی چیزی برده باشید یا اصلا یه خبر خوش بهتون بدن
#مخاطب
فردا یا پسفردا خواستگار میخواد بیاد برام ولی شغل این بنده خدا رو دوست ندارم ( معلم هستن)
و عکس شون رو دیدم چهره هم زیاد به دل ننشسته
بنظرتون بیان؟ یا کنسل کنم🥲
+از رو عکس کسی رو رد نکنیددددد این هزاربار😒
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
فردا یا پسفردا خواستگار میخواد بیاد برام ولی شغل این بنده خدا رو دوست ندارم ( معلم هستن) و عکس شون
به ایشون بگید از نظر مامانا بدترین عکس بهترینه و همونو برای بقیه میفرستن و نمی دونن ابروی بچشونو میبرن😂😂🤦♀
#مخاطب
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
فردا یا پسفردا خواستگار میخواد بیاد برام ولی شغل این بنده خدا رو دوست ندارم ( معلم هستن) و عکس شون
سلام
مگه معلمی چه ایرادی داره؟ 😢
شغل انبیاء ست 😐
#مخاطب
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
فردا یا پسفردا خواستگار میخواد بیاد برام ولی شغل این بنده خدا رو دوست ندارم ( معلم هستن) و عکس شون
مگ معلمی چشه؟؟؟
خیلیا آرزو اینو دارن ما معلما بریم خواستگاریشون .بعله 🙂😎
+هم اکنون شاهد کودتای ۸ مرداد توسط معلما هستیم😶😂
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
فردا یا پسفردا خواستگار میخواد بیاد برام ولی شغل این بنده خدا رو دوست ندارم ( معلم هستن) و عکس شون
وااا مگه یه عکس می تونه ملاک باشه
بعدش هم نود درصد عکس با خوده شخص خیلی فرق میکنه
معلمی هم خیلی خوبه که😡😡
+یه لیوان آب یخ بخور ،میخوای شوهرش بدی یا از ترس سکته بدی بچه م رو😶😂
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6781
من خودم معلمم به اون خانوم بگین معلم ها اینقدر وقتشون آزاده که معمولا یه کار آزاد هم انجام میدن
سه چهار روز در هفته سرکارن
بعد از ظهرا بیکار
آخر هفته ها کلا تعطیل
سه ماه تابستون و تعطیلات تعطیل
حداقلش اینه که به قدر کافی میرسن برای خونواده وقت بذارن
#مخاطب
https://eitaa.com/nashenas_ezdevaji/6781
خواهر همسر بنده دو سال پیش خواستگاری داشت که اول عکس رو بهش نشون دادن و نظرش منفی بود، اما زن داداش ایشون اصرار بر دیدار و ملاقات حضوری کردن و نتیجه این که تا یک ماه دیگه انشالله دخترشون به دنیا میاد شاید اگر زن داداش خانم اصرار نکرده بود ازدواج سر نمیگرفت
#مخاطب
ادمین جان من یه بار کارمندبورس،و یه بارم کارمندبانک رو ازرو عکس رد کردم😬
به نظرت خاک تو سرم...😅
+حتماً که خودت بهتر میدونی😂