🔻ادعای شبکه ۱۴ اسرائیل: رژیم برای حمله به یمن آماده میشود
مگه در توافق نگفته بودید که به هیچ کدام از متحدین نباید حمله شود ؟
در توافق قرار بود در ازای دریافت یونجه و گندم، آمریکا از محیط پیرامونی ایران بیرون برود و محاصره را رفع نماید و دیگر به تجهیزات و نیروهای خود در منطقه چیزی را افزایش ندهد ...
همه اینها نقض شد!
بر اساس اخبار منتشر شده نیروهای لجستیکی امریکا وارد استان تحت کنترل عربستان در یمن شدند
ظاهرا بر طبق توافق بوده...
درست بعداز سفر مقامات کشور ما به عمان، مقامات عمان اعلام کردند که بنایی بر دریافت عوارض از تنگه هرمز ندارند و کریدوری با هماهنگی آمریکا طراحی کردند که کشتیها فقط از آنجا عبور کنند. آمریکا در طول 40 روز جنگ حتی نتوانست با کمک ناتو ، تنگه هرمز را باز کند اما با یک سفر قالیباف به عمان ، کار تمام شد !
وقتی آمریکا به هیچ کدام از بندهای
توافق عمل نکرده اما شما چرا..
خیلی غلط میکنید که بگید آتش
زدن پرچم آمریکا جرم محسوب
میشود!
خیلی غلط کرده آن مجری قانون
که بخواهد علیه کسانی که پرچم
آمریکا را آتش زده اعلام جرم کند!
چه عمامه دار باشد
چه کت و شلواری