eitaa logo
یاوران مهدی
5 دنبال‌کننده
210 عکس
366 ویدیو
10 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مزایده خاص‌ترین گوشواره ایران برای مردم لبنان 🔹گوشواره‌های شهیده فاطمه دهقان، از شهدای حادثه تروریستی سالگرد سردار سلیمانی در کرمان، پس از فرمان رهبری برای یاری مردم لبنان به مزایده گذاشته شده. این گوشواره‌ها آخرین یادگار این شهیده برای همسرش است که هنگام انفجار همراه او بوده‌ و آغشته به خون شهیده است. 🔹علاقه‌مندان به شرکت در مزایده می‌توانند از طریق هیات آیین حسینی (میثم مطیعی) واقع در امامزاده قاضی الصابر تهران اقدام کرده 🔸️فیلم را اینجا ببینید
هدایت شده از نبرد آخر🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷پیروزی نزدیک است! خاطره‌ شنیدنی از زبان سردار شهید زاهدی از خوابی که یکی از مسئولین حزب الله لبنان دیده بود. 🔵 نبرد آخر👇 @nabardeakhar @nabardeakhar
30.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انگلستان ملعون ، صهیونیسم را بین یهودیان ایجاد کرد آونجلیستها را بین مسیحیان ایجاد کرد وهابیت را بین مسلمانان سنی ایجاد کرد بهائیت را بین مسلمانان شیعه ایجاد کرد و جالبش این است که همه این فرقه ها از حامیان رژیم صهیونیستی اسرائیل هستند !!! با وهابیت و بهائیت آشنا هستیم که بشدت از طرفداران صهیونیست ها هستند ، و اما با آونجلیست ها یعنی مسیحیانِ طرفدار اسرائیل هم آشنا شویم ، در این کلیپ با عقاید خطرناکِ آونجلیست ها آشنا می‌شویم https://eitaa.com/yabaghiyyatallah
25مهر.mp3
10.42M
📍دوره‌آموزشی‌تربیت‌نوجوانان 💟 🔸 مسجدعلی‌بن‌ابیطالب(ع)، تهران 🔹 قسمت: هفتادم 🗓 چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ 🔻سر فصل موضوعات: ▫️علل‌ضعف‌تقوادرفرزندان ▪️عوامل‌ضعف‌اراده ▫️قانون‌مهم‌تربیت 🌐 پایگاه‌ حفظ‌‌ونشر آثار "استاد تراشیون" |ایتـــــــا|روبیکا|بله|ویراستی|آپارات| |سایت|تلگرام|اینستگرام|یوتیوب|
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تبدیل شدن کوه نا امیدی به کوه امید در کمتر از ۲۵ثانیه ** ** 💕 💕💕 💕💕💕 💕💕💕💕 @sabkezendegi_modern👈
🔻نذر تیر غیب به قلب کثیف نتانیاهو! ● رسول الله(ص): [ فَإِنَّ سِلَاحَ الْمُؤْمِنِ الدُّعَاءُ] ✔️ ختم ۵ میلیون صلوات ✔️ هدیه به فرزند فاتح خیبر، منتقم کربلا، مهدی موعود(عج) ✔️ سهم شما ۵ صلوات ✔️ و ارسال برای ۱۰ نفر 🚩‌ مولای ما! امام زمان💚 دعا می‌کنیم به دست با کفایت خودتان به هر نحوی که صلاح است شر کل صهیونیسم خاصه این جنایتکارِ ملعون از سر بشریت کم شود.🤲 🔻اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 🔻اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 🔻اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 🔻اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 🔻اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 🍃 به خدا دعا اثر داره؛ 🤲 سلاح مومن دعاست؛ خدایی نکرده دست کم نگیریم یک وقت ❌ ارسال برای ۱۰ نفر فراموش نشود ❌ ارسال برای ۱۰ نفر فراموش نشود 🍁🍁🍁🍁🍁🍁
هدایت شده از طب صادق
🌙 تاریخ قمر در عقرب در آبان ماه ۱۴۰۳ ━━━━━━━ •🌖• ━━━━━━━ 🌗 بر اساس صورت فلکی عقرب: ورود قمر به صورت فلکی عقرب ۱۳ ام ساعت ۱۵:۱۷ خروج قمر از صورت فلکی عقرب ۱۵ ام ساعت ۱۳:۰۰ 🌓 بر اساس برج فلکی عقرب: ورود قمر به برج عقرب از ۱۰ ام ساعت ۲۱:۲۳ خروج قمر از برج عقرب در ۱۳ ام ساعت ۷:۰۹ ━━━━━━━ •🌔• ━━━━━━━ 🌙 خواندن سه بار دعای حوقله سبعه برای دفع نحوست قمر در عقرب: بسم الله الرحمن الرحیم، لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ الاّ بِاللهِ اُفرِّجُ بِها کُلِّ کُربَهِ لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اُحِلُّ بِها کُلِّ عُقدَهِ، لا حَولَ و لا قُوَّهَ الاّ بِالله اَجلو بها کلّ ظلمه، لا حول و لا قُوَّهَ اِلاّ بِالله؛ اَفتَحُ بِها کُلِّ باب، لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بالله اَستَعینُ بِها عَلى کُلِّ شِدَّهِ و مُصیبَهِ، لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اَستَعینُ بِها عَلى کُلِّ اَمرِ یَنزُلُ بی، لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اَعتَصِمُ بِها مِن کُلِّ مَحذُور اَحاذِرهُ . اَسئَلُکَ یا رَبِّ اَن تُصَلِّیَ عَلى محمّد و آل محمد و أهلِ بَیتِهِ الطّاهِرین بِخَفیِّ لُطفِکَ یا ذاالجَلالَ و الاِکرام، آمین آمین یا ربّ العالمین. 🆔 @teb_sadegh
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 زمینه سازان ظهور، الزاماً شهید نمی‌شوند! اما الزاماً در قلبشان تمنای صادقانه‌ی شهادت وجود دارد! | منبع : جلسه ۱۵ از مبحث شرح زیارت جامعه کبیره / استغاثه @ostad_shojae I montazer.ir
هدایت شده از یا مهدی ادرکنی
به عبارت دیگر، خداوند به عنوان موجودی کامل و بی‌نیاز، هیچ کمبودی ندارد که به عشق و شوق نیاز داشته باشد. به همین دلیل، عشق به خداوند نمی‌تواند به معنای همان عشق انسانی باشد. عشق انسانی معمولاً به رابطه‌ای عاطفی اشاره دارد که ناشی از نیاز یا کمبود است، در حالی که خداوند کامل و بدون نیاز است. اما در کتاب «الاشارات و التنبیهات» در نمط هشتم، به عشق الهی اشاره می‌کند، اما این اشاره به معنی عشق انسانی نیست. ابوعلی سینا این عشق را به نوعی عشق به کمال مطلق و ذات بی‌نهایت خداوند می‌داند که از نظر او نیاز به واژه عشق ندارد. بنابر این او پیشنهاد می‌دهد که به جای استفاده از واژه عشق برای حق تعالی، از اصطلاح «ابتهاج» استفاده کنیم، به این دلیل که واژه عشق ممکن است احساسات نازل و زمینی را به ذهن بیاورد و به نوعی توهین به مقام الوهیت باشد. بنابراین ابوعلی سینا می‌خواهد که از کلمات مناسب‌تری استفاده کنیم که لایق شأن الهی باشند. درواقع این واژه به معنای شادی و خرسندی است و بهتر می‌تواند احساساتی که نسبت به خداوند داریم را بیان کند. عشق و شوق در موجودات دیگر از نظر ابوعلی سینا، عقول و ملائکه دارای عشق هستند، اما شوق ندارند. چون آن‌ها کمالات مفقودی ندارند و تمام کمالات آن‌ها به طور بالفعل وجود دارد. به همین دلیل، آن‌ها در جست‌وجوی چیزی نیستند. بنابراین عقول و ملائکه به طور ذاتی و از ابتدا کامل هستند، پس در حالت عشق به سر می‌برند که به معنی شناخت و آگاهی از کمالات خود است. همچنین عشق در آنها به مفهوم ارتباط با حقایق و کمالات است که می‌تواند به نوعی ارتباط بین عقل و حقیقت مطلق باشد. در مقابل، موجودات پایین‌تر از عقول، شامل نفوس (روح‌ها) و جسمانیات (موجودات مادی) هم دارای عشق و هم شوق هستند. این موجودات به دنبال کمالات گمشده‌اند و به همین دلیل شوق و عشق را تجربه می‌کنند. این موضوع نشان‌دهنده جست‌وجوی انسان و دیگر موجودات برای دستیابی به کمالات است. انسان از یک طرف شوق به کمالات مفقود دارد، یعنی به دنبال کمالات و اهدافی است که هنوز به آن‌ها دست نیافته‌. شوق در اینجا به معنای جست‌وجو برای تحقق اهداف و آرزوهاست. از طرف دیگر انسان عشق به زندگی، وجود و تلاش برای بقا و رشد دارد. این عشق و شوق در انسان و دیگر موجودات، آن‌ها را به سمت تکامل و پیشرفت سوق می‌دهد. نظر ابن سینا درباره عشق و شوق در موجودات طبیعی این است که تمام آباء سبعه (افلاک هفت‌گانه)، اُمِهات اربعه (عناصر چهارگانه) و موالید ثلاث (گیاه، حیوان، انسان) همگی دارای عشق و شوق هستند. آن‌ها با عشق زندگی می‌کنند، با عشق باقی می‌مانند و با عشق به سمت کمال حرکت می‌کنند. این نشان‌دهنده اهمیت عشق و شوق در چرخه زندگی و فرآیند رشد موجودات است. به عبارت دیگر ابوعلی سینا عشق و شوق را به دو دسته تقسیم می‌کند: عشق الهی که فاقد شوق است و عشق و شوق موجودات مادی که از نقص و جست‌وجو برای کمالات گمشده ناشی می‌شود. این تفکیک نه تنها در فهم فلسفی عشق و شوق، بلکه در درک جایگاه خداوند و موجودات در جهان معنا هم تأثیرگذار است. دیدگاه صدرالمتألهین درباره عشق و شوق حکیم صدرالمتالهین شیرازی در جلد هفتم کتاب «اسفار» مباحث ابن‌سینا را تکمیل کرده و دو دسته از موجودات را مشخص می‌کند: موجودات بدون شوق و موجودات دارای عشق و شوق. او معتقد است موجودات بدون شوق، دارای عشق هستند اما شوقی ندارند. آن‌ها در کمال و عشق خود مستقر هستند و به هیچ کمال معطلی نیاز ندارند. اما موجودات دارای عشق و شوق، در جست‌وجوی کمال و معشوق خود هستند و به شدت در حال حرکت‌اند. شوق آن‌ها می‌تواند به دو صورت ارادی یا غیر ارادی باشد. شوق ارادی زمانی است که موجود با آگاهی و اراده به سمت کمال و معشوق خود حرکت می‌کند. در این حالت، حرکت عاشقانه آگاهانه و نفسانی است و فرد به طور ارادی به دنبال کمال می‌دود. شوق غیر ارادی هم شوقی طبیعی و غریزی است. چون موجودات ممکن است از نشانه‌های آفاقی کمالات خود غافل باشند، اما به صورت ناخودآگاه به سمت کمالات در حال حرکت‌اند. این حرکت ناشی از غریزه و جذبه‌های طبیعی است. حرکت و کمال ملاصدرا به چهار امر اساسی اشاره می‌کند که برای موجودات پایین‌تر از عقول و ملائکه مقرر شده است: کمال: به معنای هدف نهایی که موجودات در پی آن هستند. عشق: احساس عمیق نسبت به کمالات و اهداف. شوق: جست‌وجوی مداوم برای دستیابی به کمالات. حرکت: فرآیند حرکت به سمت کمال و معشوق. درواقع موجودات در جست‌وجوی دائمی رسیدن به کمالات و مطلوب‌های خود هستند و این حرکت می‌تواند به صورت ارادی یا غیر ارادی باشد. این حرکت دائمی جست‌وجوی بی‌پایان برای کمال را نشان می‌دهد. سخن صدرالمتالهین را می‌توان در این بیت خلاصه کرد: چندین هزار ذره سراسیمه می‌دوند در آفتاب و غافل از این کافتاب چیست
1_14066691690.mp3
22.2M
پاسخ استاد راجی به این که چرا ایران از فلسطین و مقاومت باید دفاع کند.📌📎
Adobe Acrobat Reader DC indow Help = Document Q 106 376 ΘΘ 125% ۱۰۶ انسان ۲۵۰ ساله حاکی است که این دختر جوان این زنی که وقتی از دنیا رفته بین هجده سال تا بیست و پنج سال سن داشته - هجده سال هم گفته اند بیست و پنج سال هم گفته اند - اصلا در اوج ملکوت انسانی قرار داشته و یک شخص فوق العاده بوده است. این نگرش اسلام به زن است. ۱۳۷۰۸۰۰ اما مقام معنوی این بزرگوار نسبت به مقام جهادی و انقلابی و اجتماعی او باز به مراتب بالاتر است. فاطمه زهرا به صورت یک بشر و یک زن آن هم زنی جوان است؛ اما در معنا، یک حقیقت عظیم و یک نور درخشان الهی و یک بنده صالح و یک انسان ممتاز و برگزیده است. کسی است که رسول اکرم به امیرالمؤمنین علیهم السلام فرمود: «با على أنت إمام أمني وخليفتي عليها بعدى و أنت قائد المؤمنين إلى الجنة وكأني أنظر إلى ابنتي فاطمة قد أقبلت يوم القيامة على نجيب من نور عن يمينها سبعون ألف ملك و عن يسارها سبعون ألف ملك و بين يديها سبعون ألف ملك و خلفها سبعون ألف ملك نفوذ مؤمنات أمنى إلى الجنة ».۱ پاورقی یعنی در روز قیامت امیرالمؤمنین مردان مؤمن را و فاطمه زهرا زنان مؤمن را به بهشت الهی راهنمایی می کنند او عدل و هم پایه و هم سنگ امیر المؤمنین است. آن کسی که وقتی در محراب عبادت می ایستاد هزاران فرشته مقرب خدا به او خطاب و سلام می کردند و تهنیت می گفتند و همان سخنی را بیان میکردند که فرشتگان قبلا به مریم اظهر گفته بودند؛ عرض می کردند یا فاطمه إن الله اصطفاک و طهرک و اصطفاف على نساء العالمين ...۲ پاورقی این مقام معنوی فاطمه زهراست. زنی آن هم در سنین جوانی از لحاظ مقام معنوی به جایی می رسد که بنابر آنچه که در بعضی SONY
. زنی آن هم در سنین جوانی از لحاظ مقام معنوی به جایی میرسد که بنابر آنچه که در بعضی از روایات است فرشتگان با او سخن میگویند و حقایق را به او ارایه میدهند. «محدثه» است؛ یعنی کسی است که فرشتگان با او حدیث میکنند و حرف میزنند. این مقام معنوی و میدان وسیع و قله رفیع در مقابل همه زنهای آفرینش و عالم است فاطمه زهرا در قله این بلندای عظیم ایستاده و به همه زنان عالم خطاب میکند و آنها را به پیمودن این راه دعوت مینماید. ۱. بحار الانوار ، ج ۱۳۳ ص ۲۴ رای علی تو امام این است و خلیفه بر آنها بعد از من هستی و تو هدایت کننده مؤمنان به سوی بهشت خواهی بود و گویی دخترم فاطمه را میبینم که در روز قیامت بر شتری از نور سوار است و در طرف راست چپ، پیش رو و پشت بروی هر کدام هفتاد هزار فرشته قرار دارند و او زنان مؤمن است را به سوی بهشت راهنمایی می کند. ۲. بحار الانوار ج ۲۳ ص ۲۴ های فاطمه خداوند تو را برگزیده و از همه پلیدی ها پاک نموده و بر زنان عالمیان برتری داده است.» می
به عبارت دیگر، خداوند به عنوان موجودی کامل و بی‌نیاز، هیچ کمبودی ندارد که به عشق و شوق نیاز داشته باشد. به همین دلیل، عشق به خداوند نمی‌تواند به معنای همان عشق انسانی باشد. عشق انسانی معمولاً به رابطه‌ای عاطفی اشاره دارد که ناشی از نیاز یا کمبود است، در حالی که خداوند کامل و بدون نیاز است. اما در کتاب «الاشارات و التنبیهات» در نمط هشتم، به عشق الهی اشاره می‌کند، اما این اشاره به معنی عشق انسانی نیست. ابوعلی سینا این عشق را به نوعی عشق به کمال مطلق و ذات بی‌نهایت خداوند می‌داند که از نظر او نیاز به واژه عشق ندارد. بنابر این او پیشنهاد می‌دهد که به جای استفاده از واژه عشق برای حق تعالی، از اصطلاح «ابتهاج» استفاده کنیم، به این دلیل که واژه عشق ممکن است احساسات نازل و زمینی را به ذهن بیاورد و به نوعی توهین به مقام الوهیت باشد. بنابراین ابوعلی سینا می‌خواهد که از کلمات مناسب‌تری استفاده کنیم که لایق شأن الهی باشند. درواقع این واژه به معنای شادی و خرسندی است و بهتر می‌تواند احساساتی که نسبت به خداوند داریم را بیان کند. عشق و شوق در موجودات دیگر از نظر ابوعلی سینا، عقول و ملائکه دارای عشق هستند، اما شوق ندارند. چون آن‌ها کمالات مفقودی ندارند و تمام کمالات آن‌ها به طور بالفعل وجود دارد. به همین دلیل، آن‌ها در جست‌وجوی چیزی نیستند. بنابراین عقول و ملائکه به طور ذاتی و از ابتدا کامل هستند، پس در حالت عشق به سر می‌برند که به معنی شناخت و آگاهی از کمالات خود است. همچنین عشق در آنها به مفهوم ارتباط با حقایق و کمالات است که می‌تواند به نوعی ارتباط بین عقل و حقیقت مطلق باشد. در مقابل، موجودات پایین‌تر از عقول، شامل نفوس (روح‌ها) و جسمانیات (موجودات مادی) هم دارای عشق و هم شوق هستند. این موجودات به دنبال کمالات گمشده‌اند و به همین دلیل شوق و عشق را تجربه می‌کنند. این موضوع نشان‌دهنده جست‌وجوی انسان و دیگر موجودات برای دستیابی به کمالات است. انسان از یک طرف شوق به کمالات مفقود دارد، یعنی به دنبال کمالات و اهدافی است که هنوز به آن‌ها دست نیافته‌. شوق در اینجا به معنای جست‌وجو برای تحقق اهداف و آرزوهاست. از طرف دیگر انسان عشق به زندگی، وجود و تلاش برای بقا و رشد دارد. این عشق و شوق در انسان و دیگر موجودات، آن‌ها را به سمت تکامل و پیشرفت سوق می‌دهد. نظر ابن سینا درباره عشق و شوق در موجودات طبیعی این است که تمام آباء سبعه (افلاک هفت‌گانه)، اُمِهات اربعه (عناصر چهارگانه) و موالید ثلاث (گیاه، حیوان، انسان) همگی دارای عشق و شوق هستند. آن‌ها با عشق زندگی می‌کنند، با عشق باقی می‌مانند و با عشق به سمت کمال حرکت می‌کنند. این نشان‌دهنده اهمیت عشق و شوق در چرخه زندگی و فرآیند رشد موجودات است. به عبارت دیگر ابوعلی سینا عشق و شوق را به دو دسته تقسیم می‌کند: عشق الهی که فاقد شوق است و عشق و شوق موجودات مادی که از نقص و جست‌وجو برای کمالات گمشده ناشی می‌شود. این تفکیک نه تنها در فهم فلسفی عشق و شوق، بلکه در درک جایگاه خداوند و موجودات در جهان معنا هم تأثیرگذار است. دیدگاه صدرالمتألهین درباره عشق و شوق حکیم صدرالمتالهین شیرازی در جلد هفتم کتاب «اسفار» مباحث ابن‌سینا را تکمیل کرده و دو دسته از موجودات را مشخص می‌کند: موجودات بدون شوق و موجودات دارای عشق و شوق. او معتقد است موجودات بدون شوق، دارای عشق هستند اما شوقی ندارند. آن‌ها در کمال و عشق خود مستقر هستند و به هیچ کمال معطلی نیاز ندارند. اما موجودات دارای عشق و شوق، در جست‌وجوی کمال و معشوق خود هستند و به شدت در حال حرکت‌اند. شوق آن‌ها می‌تواند به دو صورت ارادی یا غیر ارادی باشد. شوق ارادی زمانی است که موجود با آگاهی و اراده به سمت کمال و معشوق خود حرکت می‌کند. در این حالت، حرکت عاشقانه آگاهانه و نفسانی است و فرد به طور ارادی به دنبال کمال می‌دود. شوق غیر ارادی هم شوقی طبیعی و غریزی است. چون موجودات ممکن است از نشانه‌های آفاقی کمالات خود غافل باشند، اما به صورت ناخودآگاه به سمت کمالات در حال حرکت‌اند. این حرکت ناشی از غریزه و جذبه‌های طبیعی است. حرکت و کمال ملاصدرا به چهار امر اساسی اشاره می‌کند که برای موجودات پایین‌تر از عقول و ملائکه مقرر شده است: کمال: به معنای هدف نهایی که موجودات در پی آن هستند. عشق: احساس عمیق نسبت به کمالات و اهداف. شوق: جست‌وجوی مداوم برای دستیابی به کمالات. حرکت: فرآیند حرکت به سمت کمال و معشوق. درواقع موجودات در جست‌وجوی دائمی رسیدن به کمالات و مطلوب‌های خود هستند و این حرکت می‌تواند به صورت ارادی یا غیر ارادی باشد. این حرکت دائمی جست‌وجوی بی‌پایان برای کمال را نشان می‌دهد. سخن صدرالمتالهین را می‌توان در این بیت خلاصه کرد: چندین هزار ذره سراسیمه می‌دوند
در آفتاب و غافل از این کافتاب چیست نام کتاب : اصول فلسفه و روش رئالیسم ط-صدرا نویسنده : علامه طباطبایی با مقدمه و پاورقی استاد مطهری    جلد : 5  صفحه : 69
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴یک نوجوان ۱۳ ساله تو ۳دقیقه اثبات میکنه دین، فقط دین اسلام هست و خداوند به غیر از دین اسلام هیچ دینی را قبول نداره!!! 😳😳 👆چندتا دین داریم⁉️ 👌👌👌حضرت نوح و حضرت ابراهیم و حضرت موسی و حضرت عیسی، همگی دینشان اسلام بوده ...... ꧁꧂🌿꧁꧂🌿꧁꧂ کانال فرهنگے‌هنرے نسل ظهور https://eitaa.com/Nasle_zohoor59 ꧁꧂🌿꧁꧂🌿꧁꧂
🏴حرمت ایام فاطمیه (سلام الله علیها)🏴 👌از آنجا که تاریخ شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها تا قیام حضرت ولیعصر ارواحنا فدا بر همگان همانند قبر مطهرشان مخفیست،حفظ حرمت ایام فاطمیه در هر دو تاریخ شهادتی که نقل شده است بر همگان واجب است. 💠با توجه به بیانات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ایی (حفظه الله) در ایام فاطمیه دو روز قبل از شهادت و دو روز بعد از شهادت و روز شهادت در مجموع پنج روز فاطمیه اول و پنج روز فاطمیه دوم، باید مسلمین حرمت مادر سادات را حفظ نمایند. 📌جهت تاریخ زدن مراسمات شادی و عروسی دقت لازم را داشته باشید که در تاریخ های ذیل مراسمی جهت حفظ حرمت مادر سادات گرفته نشود 👇👇 (فاطمیه اول بنابر سیزدهم جمادی الاولی) ⚠️چهارشنبه: ۱۴۰۳/۸/۲۳⛔️ ⚠️پنج شنبه: ۱۴۰۳/۸/۲۴⛔️ ⚠️جمعه: ۱۴۰۳/۸/۲۵ (روز شهادت)⛔️ ⚠️شنبه: ۱۴۰۳/۸/۲۶⛔️ ⚠️یک شنبه: ۱۴۰۳/۸/۲۷⛔️ (فاطمیه دوم بنابر سوم جمادی الثانی) 👇 ⚠️سه شنبه: ۱۴۰۳/۹/۱۳⛔️ ⚠️چهارشنبه: ۱۴۰۳/۹/۱۴⛔️ ⚠️پنج شنبه: ۱۴۰۳/۹/۱۵ (روز شهادت)⛔️ ⚠️جمعه : ۱۴۰۳/۹/۱۶⛔️ ⚠️شنبه: ۱۴۰۳/۹/۱۷⛔️ پیشاپیش از کلیه مومنین و مومنات جهت دقت در تاریخ زدن سپاسگزاریم اجرکم عندالله
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢 پاسخ به اظهارات درباره حجاب و گشت ارشاد 🎙 حجت‌الاسلام دکتر 🆔 @Shobhe_ShenaSi
هدایت شده از طب صادق
🍃🌸🍃🌸﷽🍃 🌸🍃🌸🍃 🍃🌸🍃 🌸🍃 🍃 ✅ درمان یبوست ✍️ترکیب مساوی الوی بخارا و انجیر خشک «انجیر خشک شیرازی بهترین نوع انجیر است» با ② یا ③لیوان اب ⑤دقیقه بجوشانید و قبل خواب عصاره ی آنرا بخورید اگه خواستید تفاله ی آنرا هم میل کنید بهتراست. 👌بادکش دور ناف به یبوست خیلی کمک میکند. 📚 دکتر عزیزخانی 🆔 @teb_sadegh
هدایت شده از طب صادق
دیابت نوع 2 را با عدس درمان کنید اگر به جای برنج و سیب زمینی، عدس بخورید، می‌توانید به پیشگیری دیابت نوع 2 کمک کنید. این ماده غذایی با کاهش سرعت هضم و آزاد شدن قند در رگ‌های خونی، می‌تواند سطح قند خون را کاهش دهد. 🆔 @teb_sadegh
با سلام دوستانی که بنا دارند در شکوائیه مشارکت کنند نام و نام خانوادگی و کد ملی را برای بنده بفرستند.
@ostovarmymandi110 این آقای استوار میمندی هست سرپرست دفتر امور اجتماعی سیاسی حوزه
💠نصيحتى از آیت‌الله شاه‌آبادی (رحمت الله علیه) 🍀 نماز جماعت که تمام شد، بلند شدم و به محراب ایشان رفته و کنار ایشان نشستم. گفتم: حاج آقا من را نصیحتى کنید و نکته‌ای را برای من بفرمایید. 🍁 ایشان فرمود: من دو نکته را به شما می‌گویم، هم خودت مراعات کن و به دوستان و بستگان خود نیز سفارش کن به این دو نکته عمل کنند، چون مردم از این دو نکته غافل هستند درحالی‌که واقعاً مشکل‌گشاست. 💫 اول اینکه: هر روز یک مرتبه دعای توسل را بخوان، چون مردم ارزش و عظمت این کار را نمی‌دانند، درحالی‌که می‌توانند همه حوائج خود را با همین دعای توسل برآورده کنند. پرسیدم: چگونه می‌توانند حاجات خود را با این دعا برآورده کنند؟ 🍃 فرمود: یک حاجت را در نظر بگیرند و برای برآورده شدن آن، روزی یک بار دعاى توسل را بخوانند بعد از چند روز می‌بینند که دعایشان مستجاب شده و به حاجت خود رسیده‌اند، این دفعه حاجت بعدی را در نظر گرفته و این بار برای این حاجت دعای توسل را بخوانند و به همین ترتیب به تدریج همه‌ی حوایج خود را برآورده می‌کنند. 🌟 دوم اینکه: روزی ۷۰ مرتبه سوره حمد را بخوانند که اگر چنین کنند، تمامی بیماری‌های خود را می‌توانند برطرف کنند، چراکه رسول خدا (ص) فرمود: «اگر کسی از دنیا رفت و شما ۷ یا ۷۰ مرتبه سوره حمد را خواندی و او زنده شد، اصلاً تعجب نکن.» 🍂 زیرا این اثر این سوره است. ✨ ایشان فرمود: من از روزی که این ویژگی را از این سوره دیده‌ام، اصلاً به پزشک مراجعه نکردم و به محض اینکه مریض می‌شدم ۷۰ مرتبه سوره حمد آن روزم را به نیت شفای آن بیماری می‌خواندم و شفا می‌گرفتم. 🍁 بنابراین من به شما توصیه می‌کنم که: 💫 «روزی یک مرتبه دعای توسل و ۷۰ مرتبه سوره حمد را فراموش نکن و در طول عمرت به این دو پایبند باش و پیش همه دوستان و آشنایان خود نیز این دو مسئله را مطرح کن و سفارش کن هر روز انجام دهند