هدایت شده از - کافـصاد .
-
مـَن و رفیقام ؛ بعد از
اینکه ،
سرکلاس تاریخ ؛
معلم ِ
ضد نظاممونو ؛
نشوندیم سـَرجاش : 💀🤞🏾
ـ
من از تمام دختران شهر سربودم ...
افسوس از بازی دنیا بی خبر بودم :)
از عکس هایی که به دیوار اتاقت بود
هرچند زیباتر نبودم، ساده تر بودم.
هرجا کم آوردی کنارت بیشتر ماندم
با این که زن بودم ولی مرد خطر بودم.
هرجا به خاکی میزدی از آن همه همراه
تنها یکی می ماند من آن یک نفر بود.
هرجا یکی کم بود کاسه کوزه هایت را
روی سر او بشکنی آن دور و بر بودم ...
از دور میفهمم چه حالی، شادی یا غمگین
اما تو چه؟ دیروز فهمیدی پکر بودم؟
از خود به تو، از تو به غم، از غم به تنهایی
من در تمام عمر در حال سفر بودم ...
من عاشقی کردم تو عادت فرق ما ایناست.
اهل سیاست بودی و اهل هنر بودم.
ای کاش آن روزی که گفتی دوستت دارم
یا لال بودی، نه. زبانم لال، کر بودم؛
گفتی اگر تو جای من بودی چه میکردی؟
ترکت نمیکردم عزیزم من اگر بودم.
برگشتی و تنهایی ام را بیشتر کردی ...
من هم به پایت سوختم از بس که خر بودم ...
سُفره دارِ تواَم ای عشق، بفرما.. بِنشین
نانِ جو، زخم و نمک، خونِ جگر بسیار است...
#حامد_عسکری
فککن یه وزارتخونه ساختن به اسم ارتباطات
تنها کاری که بعنوان وظیفه اصلیش میکنه قطع ارتباطاته