_شکست عشقی خوردی که اینارو میذاری؟
😂😂😂
نه بابا عشق کی باشه که من بخوام ازش شکست بخورم
گاه گاهى با خودم نامهربانى ميكنم
با خودم لج مى كنم با غم تبانى ميكنم
چشم مى دوزم به دستانى
كه در دست تو بود . .
خاطرات رفته ام را بازخوانى مى كنم
بى نشانى رفتى و دلتنگ
ماندم چاره چيست ؟!
نامه ها را مى نويسم بايگانى مى كنم
آه حالا كه خودت اينجا كنارم نيستى
در كنار عكس تو شيرين زبانى ميكنم:)
_سیدتقیسیدی
مودم اینجوریه که یهو به خودم میام میبینم بازم دارم سر چیزی که قبلنا بارها کامل پذیرفتم و کنار اومدم باهاش،باز غصه میخورم .
فادیا
بهم بگید اگه یه روز عروسی عشقتون دعوت شدید میرید ؟
https://harfeto.timefriend.net/17351133364085