گاه گاهى با خودم نامهربانى ميكنم
با خودم لج مى كنم با غم تبانى ميكنم
چشم مى دوزم به دستانى
كه در دست تو بود . .
خاطرات رفته ام را بازخوانى مى كنم
بى نشانى رفتى و دلتنگ
ماندم چاره چيست ؟!
نامه ها را مى نويسم بايگانى مى كنم
آه حالا كه خودت اينجا كنارم نيستى
در كنار عكس تو شيرين زبانى ميكنم:)
_سیدتقیسیدی
مودم اینجوریه که یهو به خودم میام میبینم بازم دارم سر چیزی که قبلنا بارها کامل پذیرفتم و کنار اومدم باهاش،باز غصه میخورم .
فادیا
بهم بگید اگه یه روز عروسی عشقتون دعوت شدید میرید ؟
https://harfeto.timefriend.net/17351133364085