... تو منو داری! چرا غصه میخوری؟؟ ! من خواهرتم(البته اگر اینجوری منو ببینی) من جونمو هم برات میدم این حرف نیست! میتونی عملی ببینی... ک من برات از کوه بالا میرم! وسط خیابون میپرم! بخوای میکنمممم چرا کسی ک رفته رو هنوز میخوای؟ میدونم ابن حرفام خیلی مرهم نیست ولی.. تهش بدون هستم💞
_من بگرررردمت دختر :))))
میدونی تا همیشه دارمت و خیلییی از این بابت خوشحاالم
ولی بعضی اوقات دل آدما بهونه قدیم رو میگیره..
434.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من خطاب به معلم دینی :
ما نمره پایین تر از ۱۵ باید تعهد بدیم به من ۱۴/۷۵ داد😊
_هوی خانمه وقتی منو داری چرا غصه میخوری؟ واقعا که.... یه عمری یه رفیقی گفتن یه دوستی گفتن هوم؟
_ عزیزندیده من آدم دپ و غمگینی نیستم فقط بعضی اوقات سیم هام اتصالی میکنه😂