eitaa logo
فانوس (سید احمد هاشمی)
1.2هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
982 ویدیو
16 فایل
#مواضع و #بیانات سید احمد هاشمی🎙 🔻دکتری حکمت‌متعالیه‌مؤسسه‌امام 🔻استاد مؤسسه،طرح‌ولایت،حوزه 🔻بنیان‌گذار دوره‌های فلسفه برای نوجوان 🔻مؤلف مجموعه‌کتب «فانوس» 🔸مؤسس اندیشکده ققنوس‌انقلاب 🆔 @Ghoghnous_enghelab 👈 ارتباط با استاد 📲 @Hashemi_faannoos
مشاهده در ایتا
دانلود
1- Barresi edeaye tahdid budan taaddode kandidaha- 1399-12-25.mp3
27.44M
🚨🚨 فوری فوری فوری 🚨🚨 🔰 بررسی درست یا نادرست بودن ادعای تهدید بودن تعدد کاندیداها در جبهه انقلاب - حجت الاسلام دکتر سید احمد هاشمی - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
5- Tasire taadode kandidaha ba jazb araye khakestari- 1399-12-25.mp3
3.32M
🚨🚨 فوری فوری فوری 🚨🚨 🔰 تأثیر تعدد کاندیداها بر جذب آرای سرگردان چگونه است؟ - حجت الاسلام دکتر سید احمد هاشمی - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
7- Tasire taadode kandidaha bar neshat va mosharekat dar Entekhabat- 1399-12-25.mp3
3.47M
🚨🚨 فوری فوری فوری 🚨🚨 🔰 تأثیر تعدد کاندیداها بر شور و نشاط و امیدآفرینی و مشارکت در انتخابات - حجت الاسلام دکتر سید احمد هاشمی - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
﷽؛ 🌐انتخابات، فرصت اصلاح حکومت توسط مؤمنین امام خامنه‌ای(روحی فداه) : 🔹نگاه کنید، تشخیص بدهید، را بشناسید و برای ادای تکلیف اسم او را به صندوق رأی بیاندازید. 🗓1392/1/1 🔹مردم باید به فکر شناخت باشند، چون امر کوچکی نیست. 🗓1380/2/11 🔹البته هیچ کسی در صحنه انتخابات وارد نمی‌شود، مگر اینکه شورای نگهبان صلاحیت او را اعلام کند. بنابراین کسانی که وارد صحنه انتخابات می شوند، اشخاصی هستند که شورای نگهبان _که امین مردم در این قضیه است_ پای اسم آنها را امضا کرده و اعلام صلاحیت نموده است؛ بنابراین همه صلاحیت دارند، منتها امر ریاست جمهوری بالاتر از این حرفهاست. باید گشت و را پیدا کرد. 🗓1376/2/13 🔹اگر می‌توانید( را) تشخیص بدهید؛ اگر نمی‌شناسید، از دیگری که می‌تواند امین باشد، سؤال کنید. 🗓1380/2/28 💎 کشور در پُرشور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم و بعد، انتخاب ، انتخاب شخصیّت مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است. 🗓1399/11/29 📌همه تأکید ولایت بر انتخاب اصلح هست ولاغیر •● بیانِ معارف انقلاب اسلامی ●• 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
1_9715151651.mp3
48.06M
🎙 انتخابات و تقابل دو جریان تاریخی، با محوریت فتنه سقیفه (تاریخ تحلیلی صدر اسلام) ✅ جلسه اول 👤 استاد حجت الاسلام و المسلمین سید احمد هاشمی 🗓 تاریخ: ١۴٠٢/١١/٢٣ 💠 مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی https://eitaa.com/joinchat/3327983781Ce4b4c94d6b 💠 اندیشکده ققنوس انقلاب 🇮🇷 Eitaa.com/Ghoghnous_enghelab
https://virasty.com/Mahdijamshidi/1717823564104798793 🗒 توصیه‌ی رهبر انقلاب به مجلس که پس از سال‌ها، همچنان در تعلیق است: مدیریّت فضای مجازی، جزو مسائل مهمّ ما است؛ این مسئله، مسئله‌ی بلندمدّت هم نیست؛ مسئله‌ی کوتاه‌مدّت و میان‌مدّت و نزدیک ما است. در دیدار با نمایندگان مجلس، ۱۳۹۹/۴/۲۲ https://khl.ink/f/46045 تکنوکرات‌ها، به «فرهنگ‌» نمی‌اندیشند. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
🔻تکنوکرات‌های شبه‌انقلابی(۲): گشایش نظری 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. جوهر لیبرالیسم، فردگرایی است و لیبرالیسم نیز ایدئولوژیِ نظام سرمایه‌داری است و آن را توجیه و تئوریزه می‌کند. بنابراین، سرمایه‌داری نیز بر فردگرایی مبتنی است؛ چنان‌که در عمل نیز مشاهده می‌کنیم که سرمایه‌دارن لیبرال، خود را بر همه مقدّم می‌دارند و همچون گرگ‌هایی درنده و بی‌رحم، دیگران را چپاول و غارت می‌کنند و ثروت جامعه را در دست خود انباشته و متمرکز می‌سازند. در منطق آنها، اصل حاکم بر جامعۀ انسانی، رقابت و ستیز است، نه ترّحم و تعاون. امکانات و فرصت‌ها محدود هستند و تقاضاها، فراوان. پس باید دیگران را پشت سر نهاد و سهم بیشتری از این امکانات و فرصت‌ها را در اختیار گرفت. و اگر ما چنین نکنیم، دیگران خواهند کرد. در این میان، حال و وضع ضعفاء و مستمندان مهم نیست؛ آنها از صحنۀ بازی رقابت و ستیز حذف شده و وجودشان بر شانه‌های جامعه، سنگینی می‌کنند. باید آنها را به حال خود رها کرد تا یا بمانند و یا بروند. ایثار - که به معنی مقدّم داشتن دیگران بر خود است - نامعقول و بلکه بی‌معناست؛ من و خواسته‌های من اصالت دارد و دیگران، اشیاء و وسایلی بیش نیستند که برای دستیابی به هدف‌های مادّی، باید از آنها بهره برد. خودمرکزبینی تکنوکرات‌ها اقتضاء می‌کند که چون قدرت دارند و زمام امور به دست‌شان است، بیت‌المال مسلمانان را به تاراج برند و ثروت‌های عمومی را تصاحب کنند و به واسطۀ ایجاد درّه‌هایی از فقر، قلّه‌هایی از رفاه برای خود به وجود آورند. [دوّم]. در نظام سرمایه‌داری، از یک‌سو، اصالت از آن سود است نه ارزش، و انسان آن‌گاه منطقی عمل کرده که هدف‌های متضمّن سود را انتخاب کند و از وسایلی برای رسیدن به این هدف‌ها بهره بگیرد که با آنها متناسب باشد؛ و از سوی دیگر، وقتی فردگرایی نهفته در لیبرالیسم به ایدئولوژی سرمایه‌داری پیوند می‌خورد، پایمال شدن حقوق اکثریّت فقیر در برابر اقلیّت غنی، معنادار و فهم‌پذیر می‌شود. انسان سرمایه‌دار، انسان برتر است، به‌طوری‌که حتّی مصالح جمعی نیز نمی‌تواند منافع او را محدود کند. در نظام سرمایه‌داری، ملاک تقدّم و تأخّر، مطلوبیّت و مذمومیّت، فرادست و فرودست، سرمایه است و هیچ ارزشی وجود ندارد که بر آن ترجیح داشته باشد. همۀ طبقه‌بندی‌ها و مناسبات و اولویّت‌ها و جهت‌گیری در نظام سرمایه‌داری، متأثّر از سرمایه است و این انسان سرمایه‌دار است که به سرنوشت جامعه، حاکم و مسلّط است و زمام امور را در دست دارد. [سوّم]. تکنوکراتیسم، از فروعات و انشعابات نظام سرمایه‌داری است؛ یعنی نظام سرمایه‌داری، چنین اقتضائی دارد و آن را می‌طلبد. هم سرمایه‌داری و هم تکنوکراتیسم، مبتنی بر عقلانیّت ابزاری هستند و عالَم و آدم را از این منظر می‌نگرند. بنابراین، ثروت‌اندوزی و تکاثر و دنیاطلبی، سرشت هر دو را شکل می‌دهد، با این تفاوت که سرمایه‌داری، در حکم ریشه است و تکنوکراتیسم در حکم شاخه. نیروهای تکنوکرات، خادم و عامل نظام سرمایه‌داری هستند و تداوم بقاء و سلطۀ آن را تضمین می‌کنند. به بیان دیگر، نیروهای تکنوکرات، کارگزاران میدانی اما یقه‌سفید نظام سرمایه‌داری هستند که عمل‌گرایانه و محافظه‌کارانه، به این نظام وفادار و پایبندند، و همانند سرمایه‌داران لیبرال، جز به پول نمی‌اندیشند. آیین و معنای زندگی تکنوکرات‌ها، پول‌پرستی است و در نظر آنها، خدا و ملکوت و معنا و معنویّت، اموری تفننّی و مایۀ سرگرمی و شاید اندکی هم مایۀ آرامش و اطمینان خاطر باشند. [چهارم]. در نیروهای تکنوکرات، تخصص وجود دارد و نه تعهد؛ آنها بر تکنولوژی مسلّط هستند و قواعد و مناسبات اقتصادی و صنعتی و فنی در دنیای متجدّد را می‌دانند، اما انگیزه‌ها و نیّات ایمانی و اعتقادی و معنوی در آنها راه ندارد. برای نیروهای تکنوکرات تفاوت ندارد در خدمت کدام نظام سیاسی قرار دارند و حاصل کارشان به‌نفع کدام جریان و جبهه است. صف‌بندی‌های ایدئولوژیک و دینی، هیچ منزلتی در اندیشۀ آنها ندارد و هیچ‌گاه مبنای معادلات و محاسبات‌شان قرار نمی‌گیرد. حال آن‌که انقلاب اسلامی - که در خارج از جهان معنایی تجدّد به‌وقوع پیوست و آن را به چالش طلبید - مفاهیمی بدیعی چون انسان متعهد و انسان مکتبی را عرضه کرد که حکایت از معیارانگاری شرایط اعتقادی و ایدئولوژیک داشت. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi 🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
1_9737036058.mp3
44.09M
🎙 انتخابات و تقابل دو جریان تاریخی، با محوریت فتنه سقیفه (تاریخ تحلیلی صدر اسلام) ✅ «جلسه دوم» 👤 استاد حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید احمد هاشمی 🗓 تاریخ: ١۴٠٢/١١/٢۴ 💠 مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی https://eitaa.com/joinchat/3327983781Ce4b4c94d6b 💠 اندیشکده ققنوس انقلاب 🇮🇷 Eitaa.com/Ghoghnous_enghelab
tahlile_saghife03.mp3
49.08M
🎙 انتخابات و تقابل دو جریان تاریخی، با محوریت فتنه سقیفه (تاریخ تحلیلی صدر اسلام) ✅ «جلسه سوم» 👤 استاد حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید احمد هاشمی 🗓 تاریخ: ١۴٠٢/١١/٢۶ 💠 مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی https://eitaa.com/joinchat/3327983781Ce4b4c94d6b 💠 اندیشکده ققنوس انقلاب 🇮🇷 Eitaa.com/Ghoghnous_enghelab