﷽؛
🌐انتخابات، فرصت اصلاح حکومت توسط مؤمنین
امام خامنهای(روحی فداه) :
🔹نگاه کنید، تشخیص بدهید، #اصلح را بشناسید و برای ادای تکلیف اسم او را به صندوق رأی بیاندازید.
🗓1392/1/1
🔹مردم باید به فکر شناخت #اصلح باشند، چون امر کوچکی نیست.
🗓1380/2/11
🔹البته هیچ کسی در صحنه انتخابات وارد نمیشود، مگر اینکه شورای نگهبان صلاحیت او را اعلام کند.
بنابراین کسانی که وارد صحنه انتخابات می شوند، اشخاصی هستند که شورای نگهبان _که امین مردم در این قضیه است_ پای اسم آنها را امضا کرده و اعلام صلاحیت نموده است؛ بنابراین همه صلاحیت دارند، منتها امر ریاست جمهوری بالاتر از این حرفهاست.
باید گشت و #اصلح را پیدا کرد.
🗓1376/2/13
🔹اگر میتوانید(#اصلح را) تشخیص بدهید؛ اگر نمیشناسید، از دیگری که میتواند امین باشد، سؤال کنید.
🗓1380/2/28
💎 #علاج_دردهای_مزمن کشور در پُرشور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم و بعد، انتخاب #اصلح، انتخاب شخصیّت مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.
🗓1399/11/29
📌همه تأکید ولایت بر انتخاب اصلح هست ولاغیر
#انتخاب_اصلح
#علاج_دردهای_مزمن
•● بیانِ معارف انقلاب اسلامی ●•
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اول حضور مهم است و بعد انتخاب اصلح!
#انتخاب_اصلح
حکم عقل است!!!!
🌱
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
هدایت شده از اندیشکده ققنوس انقلاب
1_9715151651.mp3
48.06M
🎙 انتخابات و تقابل دو جریان تاریخی، با محوریت فتنه سقیفه
(تاریخ تحلیلی صدر اسلام)
✅ جلسه اول
👤 استاد حجت الاسلام و المسلمین سید احمد هاشمی
🗓 تاریخ: ١۴٠٢/١١/٢٣
💠 مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/3327983781Ce4b4c94d6b
💠 اندیشکده ققنوس انقلاب
🇮🇷 Eitaa.com/Ghoghnous_enghelab
https://virasty.com/Mahdijamshidi/1717823564104798793
🗒 توصیهی رهبر انقلاب به مجلس که پس از سالها، همچنان در تعلیق است:
مدیریّت فضای مجازی، جزو مسائل مهمّ ما است؛ این مسئله، مسئلهی بلندمدّت هم نیست؛ مسئلهی کوتاهمدّت و میانمدّت و نزدیک ما است.
در دیدار با نمایندگان مجلس، ۱۳۹۹/۴/۲۲
https://khl.ink/f/46045
تکنوکراتها، به «فرهنگ» نمیاندیشند.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
#انتخاب_اصلح
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
🔻تکنوکراتهای شبهانقلابی(۲):
گشایش نظری
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. جوهر لیبرالیسم، فردگرایی است و لیبرالیسم نیز ایدئولوژیِ نظام سرمایهداری است و آن را توجیه و تئوریزه میکند. بنابراین، سرمایهداری نیز بر فردگرایی مبتنی است؛ چنانکه در عمل نیز مشاهده میکنیم که سرمایهدارن لیبرال، خود را بر همه مقدّم میدارند و همچون گرگهایی درنده و بیرحم، دیگران را چپاول و غارت میکنند و ثروت جامعه را در دست خود انباشته و متمرکز میسازند. در منطق آنها، اصل حاکم بر جامعۀ انسانی، رقابت و ستیز است، نه ترّحم و تعاون. امکانات و فرصتها محدود هستند و تقاضاها، فراوان. پس باید دیگران را پشت سر نهاد و سهم بیشتری از این امکانات و فرصتها را در اختیار گرفت. و اگر ما چنین نکنیم، دیگران خواهند کرد. در این میان، حال و وضع ضعفاء و مستمندان مهم نیست؛ آنها از صحنۀ بازی رقابت و ستیز حذف شده و وجودشان بر شانههای جامعه، سنگینی میکنند. باید آنها را به حال خود رها کرد تا یا بمانند و یا بروند. ایثار - که به معنی مقدّم داشتن دیگران بر خود است - نامعقول و بلکه بیمعناست؛ من و خواستههای من اصالت دارد و دیگران، اشیاء و وسایلی بیش نیستند که برای دستیابی به هدفهای مادّی، باید از آنها بهره برد. خودمرکزبینی تکنوکراتها اقتضاء میکند که چون قدرت دارند و زمام امور به دستشان است، بیتالمال مسلمانان را به تاراج برند و ثروتهای عمومی را تصاحب کنند و به واسطۀ ایجاد درّههایی از فقر، قلّههایی از رفاه برای خود به وجود آورند.
[دوّم]. در نظام سرمایهداری، از یکسو، اصالت از آن سود است نه ارزش، و انسان آنگاه منطقی عمل کرده که هدفهای متضمّن سود را انتخاب کند و از وسایلی برای رسیدن به این هدفها بهره بگیرد که با آنها متناسب باشد؛ و از سوی دیگر، وقتی فردگرایی نهفته در لیبرالیسم به ایدئولوژی سرمایهداری پیوند میخورد، پایمال شدن حقوق اکثریّت فقیر در برابر اقلیّت غنی، معنادار و فهمپذیر میشود. انسان سرمایهدار، انسان برتر است، بهطوریکه حتّی مصالح جمعی نیز نمیتواند منافع او را محدود کند. در نظام سرمایهداری، ملاک تقدّم و تأخّر، مطلوبیّت و مذمومیّت، فرادست و فرودست، سرمایه است و هیچ ارزشی وجود ندارد که بر آن ترجیح داشته باشد. همۀ طبقهبندیها و مناسبات و اولویّتها و جهتگیری در نظام سرمایهداری، متأثّر از سرمایه است و این انسان سرمایهدار است که به سرنوشت جامعه، حاکم و مسلّط است و زمام امور را در دست دارد.
[سوّم]. تکنوکراتیسم، از فروعات و انشعابات نظام سرمایهداری است؛ یعنی نظام سرمایهداری، چنین اقتضائی دارد و آن را میطلبد. هم سرمایهداری و هم تکنوکراتیسم، مبتنی بر عقلانیّت ابزاری هستند و عالَم و آدم را از این منظر مینگرند. بنابراین، ثروتاندوزی و تکاثر و دنیاطلبی، سرشت هر دو را شکل میدهد، با این تفاوت که سرمایهداری، در حکم ریشه است و تکنوکراتیسم در حکم شاخه. نیروهای تکنوکرات، خادم و عامل نظام سرمایهداری هستند و تداوم بقاء و سلطۀ آن را تضمین میکنند. به بیان دیگر، نیروهای تکنوکرات، کارگزاران میدانی اما یقهسفید نظام سرمایهداری هستند که عملگرایانه و محافظهکارانه، به این نظام وفادار و پایبندند، و همانند سرمایهداران لیبرال، جز به پول نمیاندیشند. آیین و معنای زندگی تکنوکراتها، پولپرستی است و در نظر آنها، خدا و ملکوت و معنا و معنویّت، اموری تفننّی و مایۀ سرگرمی و شاید اندکی هم مایۀ آرامش و اطمینان خاطر باشند.
[چهارم]. در نیروهای تکنوکرات، تخصص وجود دارد و نه تعهد؛ آنها بر تکنولوژی مسلّط هستند و قواعد و مناسبات اقتصادی و صنعتی و فنی در دنیای متجدّد را میدانند، اما انگیزهها و نیّات ایمانی و اعتقادی و معنوی در آنها راه ندارد. برای نیروهای تکنوکرات تفاوت ندارد در خدمت کدام نظام سیاسی قرار دارند و حاصل کارشان بهنفع کدام جریان و جبهه است. صفبندیهای ایدئولوژیک و دینی، هیچ منزلتی در اندیشۀ آنها ندارد و هیچگاه مبنای معادلات و محاسباتشان قرار نمیگیرد. حال آنکه انقلاب اسلامی - که در خارج از جهان معنایی تجدّد بهوقوع پیوست و آن را به چالش طلبید - مفاهیمی بدیعی چون انسان متعهد و انسان مکتبی را عرضه کرد که حکایت از معیارانگاری شرایط اعتقادی و ایدئولوژیک داشت.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
#انتخاب_اصلح
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
هدایت شده از اندیشکده ققنوس انقلاب
1_9737036058.mp3
44.09M
🎙 انتخابات و تقابل دو جریان تاریخی، با محوریت فتنه سقیفه
(تاریخ تحلیلی صدر اسلام)
✅ «جلسه دوم»
👤 استاد حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید احمد هاشمی
🗓 تاریخ: ١۴٠٢/١١/٢۴
#حق_من
#انتخابات
#انتخاب_اصلح
#محتوای_صوتی
💠 مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/3327983781Ce4b4c94d6b
💠 اندیشکده ققنوس انقلاب
🇮🇷 Eitaa.com/Ghoghnous_enghelab
هدایت شده از اندیشکده ققنوس انقلاب
tahlile_saghife03.mp3
49.08M
🎙 انتخابات و تقابل دو جریان تاریخی، با محوریت فتنه سقیفه
(تاریخ تحلیلی صدر اسلام)
✅ «جلسه سوم»
👤 استاد حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید احمد هاشمی
🗓 تاریخ: ١۴٠٢/١١/٢۶
#حق_من
#جلسه_سوم
#انتخابات
#انتخاب_اصلح
#محتوای_صوتی
💠 مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/3327983781Ce4b4c94d6b
💠 اندیشکده ققنوس انقلاب
🇮🇷 Eitaa.com/Ghoghnous_enghelab
هدایت شده از اندیشکده ققنوس انقلاب
1_9809376516.mp3
39.7M
🎙 انتخابات و تقابل دو جریان تاریخی، با محوریت فتنه سقیفه
(تاریخ تحلیلی صدر اسلام)
✅ «جلسه چهارم »
👤 استاد حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید احمد هاشمی
🗓 تاریخ: ١۴٠٢/١١/٢٨
#حق_من
#جلسه_چهارم
#انتخابات
#انتخاب_اصلح
#محتوای_صوتی
💠 مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/3327983781Ce4b4c94d6b
💠 اندیشکده ققنوس انقلاب
🇮🇷 Eitaa.com/Ghoghnous_enghelab
هدایت شده از اندیشکده ققنوس انقلاب
1_9866845713.mp3
41.04M
🎙 انتخابات و تقابل دو جریان تاریخی، با محوریت فتنه سقیفه
(تاریخ تحلیلی صدر اسلام)
✅ «جلسه پنجم »
👤 استاد حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید احمد هاشمی
🗓 تاریخ: ١۴٠٢/١١/٣٠
#حق_من
#جلسه_پنجم
#انتخابات
#انتخاب_اصلح
#محتوای_صوتی
💠 مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/3327983781Ce4b4c94d6b
💠 اندیشکده ققنوس انقلاب
🇮🇷 Eitaa.com/Ghoghnous_enghelab
⭕️ شورای نقطه زن!
🔹شورای نگهبان صلاحیت آقایان احمدی نژاد، اسحاق جهانگیری ، محمد مهدی اسماعیلی ، علی لاریجانی و مهرداد بذرپاش جهت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را تایید نکرد.
🔹 شورای نگهبان نشان داد که در مقوله احراز صلاحیت، قانون را ملاک قرار می دهد و نه شهادتنامه دولتی و گرد و خاک رسانه ای و جناح و....
🔹عملکرد شورای نگهبان "نقطه زن" بود!
@pas_kouchehaie_enghelab
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos
«بسم الله الرحمن الرحیم»
قال رسولالله(صلیاللهعلیهوآلهوسلم):«مَنِ استَعمَلَ عامِلاً مِنَ المُسلِمينَ وَ هُوَ يعلَمُ اَنَّ فيهِم اَولَي بِذلِکَ مِنهُ وَ اَعلَمُ بِکِتابِ اللهِ وَ سُنَّةِ نَبِيهِ فَقَد خانَ اللهَ وَ رَسولَه وَ جَميعَ المُسلِمينَ».
رسول مکرم اسلام(صلیاللهعلیهوآلهوسلم) فرمودند:«هر که در ميان چند مسلمان يک نفرشان را برای مسئولیتی برگزیند در حالی که بداند در ميان آن چند نفر کسی بهتر و لايقتر و عالمتر به کتاب خدا و سنت نبیاش است، به خدا و رسولش و همه مسلمانان خيانت کرده است».
(سنن بیهقی، جلد ۱۰، صفحه ۲۰۱)
#انتخاب_اصلح
🇮🇷 Eitaa.com/Faannoos