eitaa logo
اسماعیل فخریان
12.6هزار دنبال‌کننده
954 عکس
539 ویدیو
52 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
➕دوباره حمله کردند. اسرائیل خبیث پیشقدم شد. کار ما هم شروع شد. آنچه را که در جنگ دوازده‌ روزه آموختیم نباید از یاد ببریم: ۱. به شایعات و گمانه‌ها دامن نزنیم. ۲. با کسانی که به اطلاعات دسترسی دارند، در فضای مجازی ارتباط نگیریم. ۳. دشمن را بزرگ و خودمان را کوچک نکنیم. ۴. برچسب‌زنی نکنیم. ۵. با عکس و فیلم گرفتن‌هایمان به دشمن کمک نکنیم. ۶. دعا، تضرع و صدقه برای پیروزی، یادمان نرود. @fakhrian_ir
➕ترامپ اعلام کرد عملیات گسترده‌ای را علیه ایران شروع کرد. در جنگ ۱۲ روزه، ترامپ بصورت مستقیم از اواسط جنگ وارد شد، اما اینبار از ابتدا. فراموش نکنیم دشمنی آمریکا با ملت ایران، ذاتی و همیشگی است و تحت هیچ‌شرایطی دست از این دشمنی برنمی‌دارند، چرا؟ چون ایران برای آمریکا خطر موجودیتی دارد. مذاکره و صلح و توافق و قرارداد، همه پوشش است برای اینکه جلوی قدرتمندتر شدن ایران را بگیرند‌. جنگیدن با ایران برای آمریکا خیلی هزینه دارد، اما او چرا تن می‌دهد؟ چون موجودیتش در نابودی ایران است. زهی خیال باطل. یادتان هست آقا در مورد اسرائیل فرمود جنگ اسرائیل، جنگ موجودیت است؟ یعنی اسرائیل برای ماندن می‌جنگد. حالا آمریکا هم به همین نقطه رسیده. اگر ایران ضعیف می‌بود، اینها برای ماندنشان با ما نمی‌جنگیدند. به تعبیر خودشان ایران به نقطهٔ غیرقابل بازگشتی از پیشرفت رسیده که دیگر قابل مهار شدن نیست، پس باید به آن حملهٔ نظامی کرد. @fakhrian_ir
➕نتانیاهو: از مردم ایران می‌خواهیم حکومت را سرنگون کنند. به مردم ایران امکان تعیین سرنوشت خود را می‌دهیم؛ این فرصت فقط یک‌بار فراهم می‌شود. پ.ن: علاوه بر موشک و پهپاد و عملیات سایبری، همچنان روی اغتشاش هم حساب باز کردند. @fakhrian_ir
➕دیگر باید چه اتفاقی بیفتد که باورمان شود ایران ابرقدرت است؟ آمریکا و اسرائیل با تمام تجهیرات‌شان به ایران حمله کرد‌ه‌اند و اما ایران بلافاصله و یکسره هم اسرائيل را می‌زند و هم پایگاه‌ها و منافع آمریکا در کشورهای مختلف را! @fakhrian_ir
➕در احد با شایعهٔ کشته شدن پیامبر، در کوفه با شایعهٔ نزدیک شدن سپاه شامیان، و امروز با ده‌ها شایعهٔ دیگر... اما هدف یک‌چیز است، ترساندن! ترس، آدم را بی‌اراده و سست می‌کند. در جنگ اراده‌ها هستیم، ترسوها بازنده‌اند. @fakhrian_ir
آقا آقاجان عزیزم الآن نمی‌توانم از تو بنویسم. نمی‌توانم در مورد تو حرف بزنم. نمی‌شود، نمی‌توانم. اما یادم نمی‌رود، هیچ‌کدام از حرفهایت را. بر قلبم، بر ذهنم، بر وجودم حک شده هر آنچه را که گفتی، هر آنچه را خواستی. فراموش نمی‌کنم عهدی را که با تو بستم. تو نرفتی، تو هستی. تو برای من همیشه هستی، تو در قلب من نیستی، تو قلب من هستی. رسالتی که بر دوش ما گذاشتی را از یاد نمی‌بریم. اما، اما بگذار تا بگریم. مرا ملامت نکن. فدای لبخندهایت شوم، مرا ملامت نکن. هیچ‌وقت نشد آن‌جوری که دلم می‌خواهد بستایمت، از ترس شماتت‌ها، از ترس تلخندها. عقده شد برایم، از خودم دلخورم، کاش بیشتر فریاد می‌زدم. کاش بیشتر... نگران نباش. این اشکها و هق‌هق‌ها، اشک سستی نیست، اشک دلتنگی‌ست. اشک عشق. @fakhrian_ir
➕در میانهٔ جنگی بزرگ با آمریکا و اسرائیل هستیم. آنها با برنامه آمده‌اند، مثل گذشته. آمریکایی‌ها همیشه با برنامه‌ریزی آمده‌اند و البته‌ همیشه هم از مردم سیلی خوردند. ترامپ و نتانیاهو اعلام کردند که این‌بار کار ایران تمام است! البته کور خوانده‌اند. خب حالا وظیفه چیست؟ نیروی نظامی یک وظیفه دارد، نیروی انتظامی وظیفهٔ دیگر، مسئولین دولتی وظیفهٔ خودشان، قانون‌گذاران همینطور، تبیین‌گران همینطور. اما وظیفهٔ قطعی مردم، حضور خیابانی و طولانی‌مدت در میدان‌های اصلی شهرهاست. با لباس و هیئت عزا، به خونخواهی رهبر شهیدمان هرشب بایستی خانوادگی در بیرون منزل باشیم. میدان مبارزهٔ من، میدان شهر من است. . @fakhrian_ir
➕ساعت ۲۰ در میدان‌های اصلی همه شهرهای کشور، اجتماعات مردمی با فریاد انتقام‌خواهی از خون رهبر شهید برقرار است. در قم، میدان مفید و میدان توحید و... اجتماعات برقرار است.
➕امروز با بعضی از دوستان پیرامون قدرت ایران در رویارویی با ابرقدرت‌های نظامی صحبت می‌کردم. عرض کردم یک روز آمریکا توان جنگیدن همزمان در چند جبهه را داشت، اما آن دوران تمام شد. حالا آمریکا با استفاده از تمام پایگاه‌هایش در غرب آسیا با کمک اسرائیل، نمی‌توانند از پس فقط ایران بربیاید. در مقابل ایران، همزمان پایگاه‌های آمریکا و انگلیس را در امارات، قطر، کویت، اردن، بحرین، سعودی، قبرس و... را دارد شخم می‌زند. علاوه بر اینکه دارد اسرائیل را جداگانه با خاک یکسان می‌کند. تازه آرام آرام می‌خواهد از تجهیزات نسل ۳ و ۴ نیز استفاده کند. این تجهیزات میزان اصابتشان به هدف ۱۰۰ از ۱۰۰ می‌باشد. ایران دیگر برای هیچ‌کشوری قابل مهار نیست. ایران نزدیک قله‌هاست. این قدرت را ایران، بیش از هرکسی مدیون رهبر شهیدش هست. مردم ایران قدر رهبرشان را می‌دانند. @fakhrian_ir
➕همیشه هستند آدم‌های کم‌توجه که اطراف یک مسئله را نمی‌بینند، می‌خواهند یک کار خوبی انجام دهند، یک حرف درستی بزنند اما بی‌دقت‌اند. می‌گویند برای رهبر شهید عزاداری نکنید، سوگواری نکنید، الآن وقتش نیست. در خوشبینانه‌ترین حالتش این افراد معنای سوگواری و عزاداری برای شهید را نمی‌دانند. عزاداری برای شهید یعنی یاد آن مجاهدی که از همه چیزش برای هدف و آرمانش گذشت، دربین ما زنده بماند و چون پرتوی، فضا را روشن کند. یعنی یاد او در دل ما امید و در ذهن ما فهم و در عمل ما حرکت ایجاد کند. یعنی او ما را دور هم جمع کند. این معنای سوگواری است‌. سوگواری باید حتما همراه با احساسات باشد و بالاترین حس به یک محبوب، است. اشک برای شهید، انسان را سست نمی‌کند که قوی می‌کند. اشک به انسان قدرت نبرد، انگیزهٔ انتقام می‌دهد و موجب قرابت به شهید می‌شود. آیا امیرالمؤمنین علیه‌السلام بعد از شهادت صدیقهٔ طاهره از پا نشست؟ خانه‌نشین شد؟ رسالتش را فراموش کرد؟ کار را کنار گذاشت؟ نه. اما تعابیر آقا در فراق بی‌بی را ببینید! از آن کلمات که در فراق بی‌بی فرموده، انسان متحیر می‌شود. یا مگر زینب کبری علیهاالسلام در فراق سیدالشهدا ضجه نزد؟ گریه‌های طولانی نکرد؟ چرا، اما از کارش دست کشید؟ نه. الآن وقت عزاداری برای رهبر شهید است. اما عزاداری در کف خیابان، در مرأی و منظر همگان. عزاداری در میان جمع. این عزاداری همان هیاهویی است که امام فرمود ضامن بقای مکتب است. نباید بگذاریم مردم سرد شوند. نباید این جنایت کوچک‌انگاری شود. نباید حزن نبودن آقا از بین برود. @fakhrian_ir
هدایت شده از خبرگزاری فارس
اطلاعیه شماره ۲ فرماندهی امنیت سایبری کشور: مردم شبکه‌های اجتماعی یا پیامرسان‌های خارجی را غیرفعال یا حذف کنند 🔹با توجه به ضربه‌های واردشده به مسیرهای دسترسی دشمن برای حملات سایبری و شناختی، دشمن در صدد ایجاد دسترسی‌های جدید است که لازم است مردم عزیز موارد زیر را مورد توجه قرار دهند 🔹برنامه‌هایی که از منابع ناشناس دانلود شده‌اند، حذف یا غیرفعال نمایید. 🔹دشمن به داده‌ها و اطلاعات شما در پیامرسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی دسترسی دارد. با غیرفعال‌کردن یا حذف این برنامه ها دسترسی دشمن را محدود کنید. 🔹روی لینک‌های مشکوک و ناشناس کلیک نکنید. 🔹تیم‌های سایبری موساد در حال توزیع نسخه‌های جعلی به‌روزرسانی برخی برنامه‌ها جهت نفوذ به شبکه و تمهید حمله سایبری هستند. از نصب این برنامه‌ها خودداری کرده و حتما به‌روزرسانی و نصب جدید را از مراجع مورد تایید انجام دهید. @Farsna