eitaa logo
اسماعیل فخریان
12.6هزار دنبال‌کننده
954 عکس
540 ویدیو
52 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بعد از طاق کسری، حالا نوبت کاخ سفید است در روز ولادت پیامبر اسلام نشانه‌ها و آثار برکات الهی را ــ که منشأ اصلی‌اش همان نقطهٔ اوج است یعنی بعثت ــ انسان مشاهده می‌کند. آثار توحید را و نشانه‌های عملی توحید را انسان در روز ولادت هم می‌بیند. از داخل کعبه شما بگیرید که بت‌ها در آنجا سرنگون می‌شوند، تا برخورد با بت‌های طاغوتی، طاغوت‌های بزرگ بشری آن روز؛ یا اینکه فلان دریاچهٔ مقدّس خشک می‌شود، فلان آتشکدهٔ به‌اصطلاح مقدّس خاموش می‌شود، طاق کسریٰ شکست می‌خورد، کنگره‌های طاق کسریٰ فرو می‌ریزد؛ این حوادث رخ می‌دهد. در ولادت و بعثت پیامبر این اتفاق‌ها افتاد، در ولادت انقلاب مردم ایران و امروز در بعثت آنها، همان اتفاقات زمان پیامبر تکرار خواهد شد. بعثت ملت ایران که ثمرهٔ خون امام شهیدمان هست کاخ سفید را ویران خواهد کرد. @fakhrian_ir
هشتک مهم است.
آن‌کس که برانگیخته می‌شود، بی‌قرار و مدام در حرکت است و اینک که ملت ما با خون رهبر شهیدمان مبعوث شده، تا شکست آمریکا و رژیم صهیونی، میدان که خیابان‌ها و میادین شهرها هستند را رها نخواهند کرد. @fakhrian_ir
18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اوصی امیرالمؤمنین بعد ما ضربه ابن ملجم: کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا @fakhrian_ir
یک روزی بخشی از جوانان ما مدافع حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام در منطقه بودند و امروز تمام ملت ایران، مدافع مهم‌ترین حرم اهل‌بیت، یعنی ایران هستند. عده‌ای در کنار لانچرها و عده‌ای در دریا و بقیه در کف خیابان‌ها. همانطور که سرما و گرما نبایستی مانع از پرتاب موشک و پهپاد شود، سرما و گرما نباید مانع از حضور ما در خیابان‌ها شود. @fakhrian_ir
مراسم شب‌ قدر (شب ۲۳ ماه رمضان) 🎙با سخنرانی حجة‌الاسلام و المسلمین فخریان ⏰ شروع مراسم از ساعت ۲۲ 🔸شهرری، میدان حرم ➕لطفا همراه خود زیرانداز و لباس گرم داشته باشید. @fakhrian_ir
Mohsen Chavoshi Hasbi Allah.mp3
زمان: حجم: 11.3M
میان دشمن و وطن ننگ بر آن که شک کند ننگ بر آن که خواسته شمر به ما کمک کند @fakhrian_ir
پیروزی با ماست این را باور کنید که آمریکا و اسرائیل از ابتدای جنگ، بیشتر از آنکه بر روی ترور و تسلیحات نظامی‌شان حساب باز کنند، بر روی اغتشاشات، روی‌گردانی مردم از نظام، کمبود امکانات، اختلاف‌های داخلی و نهايتا فروپاشی از داخل حساب باز کرده بودند که به لطف خدا و بصیرت مردم تیرشان به سنگ خورد. دلیل آنکه در اولین روز جنگ ابتدا رهبر عزیزمان را شهید کردند و آنکه ترامپ گفت بهتر است بعد از براندازی نظام فعلی ایران، به جای رضا پهلوی شخصی از داخل ایران رهبری را به دست بگیرد، همین بود. احمق‌ها باز هم در محاسبات‌شان خطا کردند‌. آنها به‌هیچ‌وجه آمادگی این جنگ را نداشتند. به شدت گیج شده‌اند. اصلا تصور نمی‌کردند با شهادت رهبر مردم اينچنين به حمایت از نظام و خونخواهی امام‌شان به خیابان‌ها بیایند. اصلا تصور نمی‌کردند توان نظامی و تسلیحاتی ایران نسبت به جنگ ۱۲ روزه تا این‌قدر افزایش یافته باشد. ایران از روز اول با توجه به خطی که رهبر شهید ترسیم کرده بود که این‌بار فرق می‌کند و در صورت تجاوز، جنگ منطقه‌ای خواهد شد، جنگ منطقه‌ای را شروع کرد. همزمان هم اسرائیل را می‌زد و هم پایگاه‌های آمریکا در کشورهای منطقه را. این‌‌ها همه در زمانی انجام می‌شود که رهبر عالی جمهوری اسلامی شهید شده و مردم در شوک شهادت امام‌شان هستند. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل سپاه، وزیر دفاع، دبیر شورای دفاع و رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا همگی شهید شده‌اند، اما ساختار جمهوری اسلامی آن‌قدر محکم و پولادین است که ذره‌ای تعلل، تردید، تأخیر، ضعف و اهمال در کار وجود ندارد. حالا در این جنگ وجودی، ضربه‌های آخر بر پیکر کم‌جان آمریکا و قدرت نرم و سخت آن در حال فرود آمدن است. این را بدانید پیروزی با ماست. @fakhrian_ir
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دشمن از چه می‌ترسد؟! ➕شرط اصلی ظهور چیست؟ @fakhrian_ir
بشارتِ رهبر جدید حالا امامت، بعد از بعثت ▫️خوانش ما از رهبر جدیدمان باید با همان دقت و طمأنینه‌ای باشد که از رهبر شهیدمان بود. امروز اولین پیام‌شان منتشر شد. بایستی بدون عجله، بدون شتابزدگی و سطحی‌نگری آن را فهم، تحلیل و تبیین کنیم. بخش‌های مختلف آن، نیاز به تأمل دارد، اما مهم‌تر از همه، زاویهٔ نگاه ایشان به "امامتِ امت" در فقدان شخصِ امام بود. امروز رهبرمان به اجمال از مسئله‌ای گفتند که غایت دین و آرزوی انقلاب است. ▫️ابراهیم خلیل پله پله به مقام بعثت و بعدِ صبر بر ابتلائات مکرر و سهمگین، به آخرین مقام بشری، یعنی امامتِ بر امت نائل آمد. وَإِذِ ٱبْتَلَىٰٓ إِبْرَٰهِـیم رَبُّهُۥ بِكَلِمَٰت فَأَتَمَّهُنَّۖ قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَاما (بقره/١٢٤). این مقام آنچنان عظیم بود که حضرتش آرزی آن را در ذریه‌اش فرمود: قَالَ وَمِن ذُرِّيَّتِی قَالَ لَا يَنَالُ عَهْدِي ٱلظَّـٰلِمِينَ. جواب آمد ظالمین هیچ‌گاه به این شرافت دست نخواهند یافت و بالاترین ظلم، عدم صبر بر بلیات و مصائب معیت و همراهی امامِ حق است. ▫️رهبر شهید نیز پله پله به مقام بعثت و بعد از آن به مقامِ امامتِ بر امت در عصر غیبت نائل آمد. امامت نه صرفا مدیریت که ربوبیت است. ربوبیت به‌منظور بالا آوردن امت، به منظور خلاصی آن‌ها از غیر توحید، رهایی آن‌ها از عبودیت غیرخدا، آزادی آن‌ها در مطلق شئون فردی و اجتماعی است. ثمرهٔ این آزادی، بعثت و پس از صبر بر بلایا، امامت است. قرآن کریم فرمود: وَلَنَبْلُوَنَّكُم بِشَيْءࣲ مِّنَ ٱلْخَوْفِ وَٱلْجُوعِ وَنَقْص مِّنَ ٱلْأَمْوَٰلِ وَٱلْأَنفُسِ وَٱلثَّمَرَٰتِۗ وَبَشِّرِ ٱلصَّـٰبِرِينَ(بقره/١٥٥). آیهٔ شریفه می‌فرماید ابتلا به انواع بلا سنت الهی اما نتایج این ابتلا متفاوت است. در پایان می‌فرماید به صابرین بشارت ده، بشارتِ امامت را، امامتی که محصول صبر بر بلا هاست. ملت ما در ذیل امامتِ امام شهید، چون هم صبّار گشت و هم شکور، هم مبعوث شد و هم امام، به شهادت امروز رهبر رشید ما. ▫️امروز در پیام‌شان بشارت امامتِ امت را دادند آنجا که فرمودند: مَا نَنسَخْ مِنْ ءَايَةٍ أَوْ نُنسِهَا نَأْتِ بِخَيْر مِّنْهَآ أَوْ مِثْلِهَآ(بقره/۱۰۶) هیچ آیتی از آیات الهی نیست که یا مهلتش تمام شود یا به فراموشی سپرده شود، مگر اینکه از ناحیه حضرت حق جل و علا، مثل یا برتر از آن به‌جایش داده شود. مناسبت استفاده از این آیهٔ شریفه این نیست که این بنده در حد رهبر شهید باشم، چه رسد به اینکه بخواهم برتر از ایشان فرض شوم؛ بلکه جهت ذکر آیهٔ مبارکه توجه دادن به نقش بجا و پررنگ شما ملت عزیز است. اگر آن نعمت عظما از ما سلب شد، بجایش بار دیگر حضور عمارگونهٔ ملت ایران به این نظام اعطاء گشت. ▫️این بخش از بیانات معظم‌له تصریحِ بر امامتِ امتِ رشید ایران است که پس از سال‌ها خونِ دلی که اولا خمینی کبیر و بعد او خامنه‌ای شهید و در کنار آن‌دو امت‌شان خوردند، حاصل شده. رهبرمان امروز بشارت دادند که امت‌شان مفتخر به خطابِ: قَالَ إِنِّي جَاعِلُكم لِلنَّاسِ إِمَاما شده‌اند. @fakhrian_ir
بر اساس فرمودهٔ رهبر عزیزمان، آیت‌الله آقا سیدمجتبی خامنه‌ای: تنگۀ هرمز با فرماندهان تنگۀ احد (خیابان) با مردم @fakhrian_ir