eitaa logo
اسماعیل فخریان
12.6هزار دنبال‌کننده
960 عکس
541 ویدیو
52 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دشمن از چه می‌ترسد؟! ➕شرط اصلی ظهور چیست؟ @fakhrian_ir
بشارتِ رهبر جدید حالا امامت، بعد از بعثت ▫️خوانش ما از رهبر جدیدمان باید با همان دقت و طمأنینه‌ای باشد که از رهبر شهیدمان بود. امروز اولین پیام‌شان منتشر شد. بایستی بدون عجله، بدون شتابزدگی و سطحی‌نگری آن را فهم، تحلیل و تبیین کنیم. بخش‌های مختلف آن، نیاز به تأمل دارد، اما مهم‌تر از همه، زاویهٔ نگاه ایشان به "امامتِ امت" در فقدان شخصِ امام بود. امروز رهبرمان به اجمال از مسئله‌ای گفتند که غایت دین و آرزوی انقلاب است. ▫️ابراهیم خلیل پله پله به مقام بعثت و بعدِ صبر بر ابتلائات مکرر و سهمگین، به آخرین مقام بشری، یعنی امامتِ بر امت نائل آمد. وَإِذِ ٱبْتَلَىٰٓ إِبْرَٰهِـیم رَبُّهُۥ بِكَلِمَٰت فَأَتَمَّهُنَّۖ قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَاما (بقره/١٢٤). این مقام آنچنان عظیم بود که حضرتش آرزی آن را در ذریه‌اش فرمود: قَالَ وَمِن ذُرِّيَّتِی قَالَ لَا يَنَالُ عَهْدِي ٱلظَّـٰلِمِينَ. جواب آمد ظالمین هیچ‌گاه به این شرافت دست نخواهند یافت و بالاترین ظلم، عدم صبر بر بلیات و مصائب معیت و همراهی امامِ حق است. ▫️رهبر شهید نیز پله پله به مقام بعثت و بعد از آن به مقامِ امامتِ بر امت در عصر غیبت نائل آمد. امامت نه صرفا مدیریت که ربوبیت است. ربوبیت به‌منظور بالا آوردن امت، به منظور خلاصی آن‌ها از غیر توحید، رهایی آن‌ها از عبودیت غیرخدا، آزادی آن‌ها در مطلق شئون فردی و اجتماعی است. ثمرهٔ این آزادی، بعثت و پس از صبر بر بلایا، امامت است. قرآن کریم فرمود: وَلَنَبْلُوَنَّكُم بِشَيْءࣲ مِّنَ ٱلْخَوْفِ وَٱلْجُوعِ وَنَقْص مِّنَ ٱلْأَمْوَٰلِ وَٱلْأَنفُسِ وَٱلثَّمَرَٰتِۗ وَبَشِّرِ ٱلصَّـٰبِرِينَ(بقره/١٥٥). آیهٔ شریفه می‌فرماید ابتلا به انواع بلا سنت الهی اما نتایج این ابتلا متفاوت است. در پایان می‌فرماید به صابرین بشارت ده، بشارتِ امامت را، امامتی که محصول صبر بر بلا هاست. ملت ما در ذیل امامتِ امام شهید، چون هم صبّار گشت و هم شکور، هم مبعوث شد و هم امام، به شهادت امروز رهبر رشید ما. ▫️امروز در پیام‌شان بشارت امامتِ امت را دادند آنجا که فرمودند: مَا نَنسَخْ مِنْ ءَايَةٍ أَوْ نُنسِهَا نَأْتِ بِخَيْر مِّنْهَآ أَوْ مِثْلِهَآ(بقره/۱۰۶) هیچ آیتی از آیات الهی نیست که یا مهلتش تمام شود یا به فراموشی سپرده شود، مگر اینکه از ناحیه حضرت حق جل و علا، مثل یا برتر از آن به‌جایش داده شود. مناسبت استفاده از این آیهٔ شریفه این نیست که این بنده در حد رهبر شهید باشم، چه رسد به اینکه بخواهم برتر از ایشان فرض شوم؛ بلکه جهت ذکر آیهٔ مبارکه توجه دادن به نقش بجا و پررنگ شما ملت عزیز است. اگر آن نعمت عظما از ما سلب شد، بجایش بار دیگر حضور عمارگونهٔ ملت ایران به این نظام اعطاء گشت. ▫️این بخش از بیانات معظم‌له تصریحِ بر امامتِ امتِ رشید ایران است که پس از سال‌ها خونِ دلی که اولا خمینی کبیر و بعد او خامنه‌ای شهید و در کنار آن‌دو امت‌شان خوردند، حاصل شده. رهبرمان امروز بشارت دادند که امت‌شان مفتخر به خطابِ: قَالَ إِنِّي جَاعِلُكم لِلنَّاسِ إِمَاما شده‌اند. @fakhrian_ir
بر اساس فرمودهٔ رهبر عزیزمان، آیت‌الله آقا سیدمجتبی خامنه‌ای: تنگۀ هرمز با فرماندهان تنگۀ احد (خیابان) با مردم @fakhrian_ir
مردم نه تنها شب قدر را احیا کردند، که روز قدر را هم احیا کردند. هم دیشب‌شان لیلةالقدر بود و هم امروزشان یوم‌الله. امروز هویت ملت ایران به نمایش گذاشته شد. ملت ایران، آن است که امروز در خیابان‌ها دیدید. این ملت کمر بسته‌اند برای فتح قله‌ها. این ملت در تاریخ بشر، نمونه و نظیر نداشته و ندارد... @fakhrian_ir
آقا سیدعلی! 🔻آقا سیدعلی، آقا مجتبای شما گفتند پیکر شما را بعد از شهادت زیارت کرده‌اند؛ آنچه دیده‌اند کوهی از صلابت بوده. 🔻آقا سیدعلی ملت شما از روز شنیدن خبر شهادت شما، یک لحظه آرام نگرفته‌‌اند. به خونخواهی شما هر شب را در خیابان‌ها به‌سر می‌برند. سرما و موشک و تشنگی و گرسنگی هم جلودارشان نیست. 🔻آقا سیدعلی ببین ملت رشیدت را حالا دارند درسی که سال‌ها در پای منبرت آموخته‌اند را نشان می‌دهند‌. آنها از تو آموختند که نبایستی با یزیدیان بیعت کنند. 🔻آقا سیدعلی آقا مجتبای شما گفتند دست سالم‌تان گره کرده بوده، آری حتما همینطور است. شما عمری با یک دست مجروح و یک دست گره کرده، مشت این ملت را پر کردید. که حالا آن مشت پر دارد بر دهان دشمن فرود می‌آید. 🔻آقا سیدعلی، مردم بعد از انتخاب آقا مجتبای شما، برای بیعت سر از پا نمی‌شناختند، با خون‌شان بیعت کردند. خیال‌تان راحت، برای خلف صالح شما سنگ تمام گذاشتند. 🔻آقا سیدعلی، مردم دلتنگ شما هستند. مردم پدرشان را از دست دادند. از روز شهادت شما، دشمنی این ملت با آمریکا، به پدرکشتگی بدل یافته. مردم تشنهٔ انتقام خون پدرشان هستند. 🔻آقا سیدعلی، آن جوانانی که می‌گفتید از جوانان اول انقلاب اگر جلوتر نباشند قطعا عقب‌تر نیستند، این روزها در کف خیابان‌های این کشور عکس شما را به‌دست گرفته و در رثای شما، روضه و رجز می‌خوانند. 🔻آقا سیدعلی، آنها که نادانسته در مورد شما قضاوت‌های بیجا داشته‌اند، آنانکه که به شنیده‌های اشتباه در مورد شما اعتماد کرده‌ بودند، پیشمان‌اند، از شما حلالیت می‌طلبند، دل‌شان غمگین از این تأخیر است. اما ما به آنها می‌گوییم نگران نباشند، پدر در همان روزها که اینها بد می‌گفتند آنها را بخشیده و آنها را فرزندان خود می‌دانست‌. ▫️خلاصه آقا سیدعلی، جایتان خالی‌ست اما میدان نه! @fakhrian_ir
مراسم شب‌ ۲۳ ماه رمضان شهرری، میدان حرم (میدان حضرت عبدالعظیم الحسنی) @fakhrian_ir