ساعتی پیش یک جلسۀ دوساعتۀ تبیینی همراه با پرسش و پاسخ در مشهد در جمع دانشجویان استان سیستان و بلوچستان داشتم. بناشد یک ساعت و نیم، موضوع جلسه توسط من ارائه شود و نیمساعت هم پرسش و پاسخ.
دقیقاً بر عکس شد. نیمساعت صحبت کردم و یک ساعت و نیم پرسش و پاسخ چالشی.
هرچند دقیقه یک گروه، مخالف یا موافق کف میزد. بابت هر سؤال و جوابی که انجام میشد موافقین و مخالفینی وجود داشت.
اما انتهای جلسه همه یک حرف داشتیم:
جای مباحث چالشی، صریح و شفاف
جای کرسیهای آزاد اندیشی
در کشور خالی است و تبیین نیاز فوری و قطعی کشور است.
@fakhrian_ir
🔸میگن انقلاب اسلامی اعتراضها رو سرکوب میکنه. نمیدونند که اصلاً انقلاب یعنی اعتراض. اعتراض به وضع موجود. راضی نبودن به وضع موجود و حرکت و تلاش برای رسیدن به مطلوب.
🔹معترضترین شخص به وضع موجود کشور، خودِ آقای انقلاب اسلامی است، اون وقت چطور انقلاب اعتراضها رو سرکوب میکنه؟!
🔸اونی رو که انقلاب سرکوب میکنه، اعتراض نیست، اغتشاش و فساد و ناامنی است.
@fakhrian_ir
جاتون خالی، با دوستان مجموعۀ تبیین کنار قبر مطهر حاجقاسم سلیمانی و شهدای عزیز گلزار شهدای کرمان هستیم. اینجا اینقدر صحنههای دلدادگی به حاجقاسم از خانمهایی که در عرف بهشون گفته میشه «شلحجاب» میبینید که حد نداره.
دلدادگی و ارادت به حاجقاسم که نماد هویت مردم ایران و انقلاب اسلامی است چه معنایی دارد؟ معنایی جز انقلابیگری؟
دشمن نتوانست بدحجاب را در مقابل نظام قرار دهد، دشمن نتوانست باحجاب و بدحجاب رو در مقابل هم قرار دهد، مراقب باشید خود ما این کار را نکنیم!
@fakhrian_ir
جایتان خالی است که ببینند مردم چگونه قبر هویت ایران، حاجقاسم سلیمانی را طواف میکنند.
هماکنون گرداگرد قبر حاجقاسم را جوانان گرفتهاند.
@fakhrian_ir
دقایقی پیش، همرزم حاجقاسم در گلزار شهدای کرمان:
حاج قاسم میفرمود روزی خواهد رسید که شهدا غبطۀ دفاع از ولایت و نظام را خواهند خورد.
@fakhrian_ir
اسماعیل فخریان
دقایقی پیش، همرزم حاجقاسم در گلزار شهدای کرمان: حاج قاسم میفرمود روزی خواهد رسید که شهدا غبطۀ دفا
روزی که شهدا «غبطه» میخورند
حاج قاسم میفرمود: روزی خواهد رسید که شهدا غبطۀ دفاع از ولایت و نظام را خواهند خورد.
@fakhrian_ir
در سفر کرمان به دوستانم عرض کردم به ضدانقلاب بگویید اگر عرضه داشتید برای اهدافتان سیصدهزار نفر از بهترینهایتان را فدا کنید، آن وقت میتوانید به براندازی جمهوری اسلامی فکر کنید.
این کشور برای ماندنش سیصدهزار از بهترینهایش را فدا کرده است.
@fakhrian_ir
بهخدا الآن تمام شهدا غبطۀ شرکت در جهاد عظیم روزگار، یعنی جهاد تبیین رو میخورند.
رفقا
اجر جهاد تبیین، اجر دفاع از این نظام رو دستکم نگیرید.
نکنه یک روزی افسوس زمان از دست رفته رو بخوریم.
@fakhrian_ir
برگردید
بسیاری از دوستانی که در گذشته با استدلالهای متعدد باید قانعشان میکردیم که زمین عینی و خارجی با زمین مجازی متفاوت است و زمین مجازی هوشمند و بسیار مقتدرتر از زمین عینی خارجی است، امروز خودشان بعینه این را مشاهده میکنند و الان درصدد اقناع افکار عمومی مبنی بر بستن راه نفوذ دشمن از طریق پلتفرمهای فاسد و غربی هستند.
خدا را شکر
یکی از گزارههای غلطی که غلط بودنش عیان شد، این بود: اینقدر زمین دشمن را شلوغ کنید تا دشمن مجبور به عقب نشینی شود! الان به چشم خود دیدند که زمین داریم تا زمین. در فجازی اجازۀ شلوغ کردن را به تو نمیدهند، با یک کلید دهانت را میبندند.
یکی دیگر از پیشفرضهای غلط این بود: از ابزار دشمن بر علیه دشمن استفاده میکنیم! متأسفانه این دوستان متوجه نبودند که دشمن اینقدر احمق نیست که ابزار گرانقیمتش را مفت در اختیار تو بگذارد تا بر علیه خودش استفاده کنی!
حداقل دادهای که از اغتشاشات اخیر بدست آمد همین بود که ما بفهمیم امروز فجازی و شبکه، صرفاً برای انتقال پیامهای ساده نیست، بلکه رسالتش حکمرانی است.
امروز صاحبان پلتفرمها برای خود شأن حکمرانی قائلند، چون فجازی چنین قدرتی را دارد.
امروز با فجازی پیادهنظامِ بیمزد و مواجب میسازند.
امیدوارم دوستانی که با دلایل واهی بعد از فیلتر شدن تلگرام، به این بدافزار برگشتند، در تصمیم خود تأمل جدی بنمایند.
امیدورارم عزیزانی که لایو در اینستاگرام را بر لایو در پلتفرمهای داخلی ترجیح میدادند، الان فهمیده باشند که چه اشتباهی کردند.
امیدوارم آقایانی که قبح استفاده از فیلترشکن را ریختند و بیقانونی را قانون کردند برای اینکه بتوانند چند توییت بزنند، پاسخی درخور داشته باشند.
به دست خودتان دشمن را قویتر و دوست را ضعیفتر کردید!
با دست و زبان، خودی را پس زدید و ناخودی را انتخاب کردید.
أینَ تذهبون؟
برگردید.
@fakhrian_ir
سکولاریسمِ پنهان
سکولاریسم مظاهری دارد. مشمئزکنندهترین مصداق سکولاریسم دخالت ندادن دین در زندگی است، یعنی زندگی منهای دین. اما بدانید این، انتهای سکولاریسم نیست. بعضی، از اسلام انقلابی و سیاسی دم میزنند، شعار هم میدهند، اما هیچگاه حاضر نیستند برای این اسلام هزینه بدهند. حاضر نیستند خودشان را خرج این اسلام بکنند.
حواستان باشد، اینها هم سکولارند، حالا یا حواسشان نیست، یا خودشان را به «حواسمان نیست» زدهاند.
ما به اندازهای که برای اسلام انقلابی هزینه میکنیم، مسلمان انقلابی هستیم.
رهبر انقلاب فرمود:
«مراقب باشیم دچار سطحیگری و ظاهرگرائی نشویم، دچار تحجر نشویم - این یک طرف قضیه است - دچار سکولاریسمِ پنهان هم نشویم. گاهی اوقات در ظاهر، تبلیغات، تبلیغات دینی است؛ حرف، حرف دینی است؛ شعار، شعار دینی است؛ اما در باطن، سکولاریسم است؛ جدائی دین از زندگی است؛ آنچه که بر زبان جاری میشود، در برنامهریزیها و در عمل دخالتی ندارد. ادعا میکنیم، حرف میزنیم، شعار میدهیم؛ اما وقتی پای عمل به میان میآید، از آنچه که شعار دادیم، خبری نیست».
۱۳۹۱٫۰۷٫۲۳
@fakhrian_ir
همچون سرو
ما ملت امام حسینم یعنی مثل حسینبنعلی شعارمان هیهات منّاالذلة است. یعنی همچون حسین نه ظلم میکنیم و نه ظلم میپذیریم. نه سلطهگریم، نه با سلطهگرهاییم، نه سلطهپذیریم، نه با سلطهپذیرهاییم.
ما همچون حسین اهل مقاومت و اهل هزینه دادنیم.
حسینبنعلی پیروز شد چون مقاومت کرد، از هدفش، از اعتقادش کوتاه نیامد.
او را تحریم کردند، کوتاه نیامد.
فرزندانش را کشتند، کوتاه نیامد.
به خودش حمله کردند، کوتاه نیامد.
تا لحظۀ آخر عمرش کوتاه نیامد.
گفتند حرمت را به اسارت میبریم، کوتاه نیامد.
تطمیع کردند و وعدۀ آلاف و الوف دادند، کوتاه نیامد.
ایستاد، ایستاد کالجبل الراسخ.
آن ایستادنش بود که حسین را کرد «پناه عالم».
ما ملت امام حسینم یعنی مرگ در راه خدا را عزت و زندگی همراه با ظلمپذیری را ذلت میدانیم و هیهات منّاالذلة.
ما ملت امام حسینیم یعنی تشنگی را تحمل میکنیم، گرسنگی را هم، مظلومیت را هم، اما کوتاه نمیآییم که کوتاه آمدن در مقابل طاغوت ذلت است و هیهات منّاالذلة.
ما ملت امام حسینیم یعنی همچون حسین به تکلیفمان عمل میکنیم که تکلیف در ایستادگی ست نه وادادگی. خمینی کبیر فرمود:
«تکلیف ماها را حضرت سیدالشهدا معلوم کرده است. در میدان جنگ از قلّت عدد نترسید، از شهادت نترسید. هر مقدار که عظمت داشته باشد مقصود و ایدۀ انسان، به همان مقدار باید تحمل زحمت بکند».صحیفه امام، ج۱۷، ص۵۵
ما ایستادهایم همچون سرو چون ملت امام حسینیم.
@fakhrian_ir