2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️سردار رادان امشب در اجتماع مردم در میدان ولیعصر عج خطاب به اتحادیه اروپا:
اگر عرضه حفظ گرینلند را ندارید، درخواست بدهید ما بیاییم
مجله مجازی فراجالب را دنبال کنید 👇
🎯 @Farajaleb
وزیر خارجه ترکیه؛
کشورهای حوزه خلیج فارس «آخرین هشدارهای» خود را به ایران دادهاند و در صورت ادامه حملات ممکن است مجبور به تلافیجویی شوند.
مجله مجازی فراجالب را دنبال کنید 👇
🎯 @Farajaleb
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شادلو، خبرنگار شبکه خبر: با موشک هایپرسونیک سایت هستهای دیمونا را مورد اصابت قرار دادیم
مجله مجازی فراجالب را دنبال کنید 👇
🎯 @Farajaleb
♦️قالیباف: آسمان اسرائیل بیدفاع است
🔹رئیس مجلس: ناتوانی رژیم اسرائیل در رهگیری موشکها در منطقه بسیار محافظتشده دیمونا به معنی ورود به مرحله جدید نبرد است.
مجله مجازی فراجالب را دنبال کنید 👇
🎯 @Farajaleb
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خودتون حساب کنید هر کی توی این خونهها بوده چه چیزیش شده :)
مجله مجازی فراجالب را دنبال کنید 👇
🎯 @Farajaleb
♦️شاهکار موشکی ایران و ویرانهای به نام «عراد» در جنوب سرزمینهای اشغالی
مجله مجازی فراجالب را دنبال کنید 👇
🎯 @Farajaleb
🔶️تهدید ترامپ مبنی بر حملات به زیرساختهای برق ایران:
🔹«اگر ایران ظرف ۴۸ ساعت از همین لحظه، تنگه هرمز را بهطور کامل و بدون تهدید باز نکند، ایالات متحده آمریکا به نیروگاههای برق مختلف آنها حمله کرده و آنها را نابود خواهد کرد، و ابتدا از بزرگترین آنها شروع خواهد کرد!»
مجله مجازی فراجالب را دنبال کنید 👇
🎯 @Farajaleb
🔻قرارگاه مرکزی خاتمالأنبیاء: به هرگونه حملهای علیه زیرساخت های انرژی خود با هدف قرار دادن زیرساختهای انرژی و فناوری آمریکا و اسرائیل پاسخ خواهیم داد.
مجله مجازی فراجالب را دنبال کنید 👇
🎯 @Farajaleb
♦️ شهید لاریجانی: اگر اتفاقی برای برق ایران بیفتد، نیمساعته کل منطقه دچار خاموشی میشود.
مجله مجازی فراجالب را دنبال کنید 👇
🎯 @Farajaleb
♦️عملیشدن توییت ترامپ نهتنها تنگه هرمز را باز نمیکند، بلکه میتواند به بستهشدن بابالمندب و هدف قرار گرفتن نیروگاههای منطقه منجر شود
سیاستمدار نیجریهای در ایکس نوشت:
🔹«ترامپ به ایران ۴۸ ساعت فرصت داد تا یا تنگه هرمز را باز کند یا نیروگاههای خود را نابود کند.
🔹من این را تلاشی برای مجبور کردن کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، به ویژه عربستان سعودی، امارات متحده عربی و بحرین به پیوستن به جنگ میدانم تا آنها نیز توسط ایران نابود شوند.
🔹زیرا اگر ترامپ تهدید خود را عملی کند، ایران با تخریب نیروگاههای کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و بستن باب المندب، علاوه بر تنگه هرمز، پاسخ خواهد داد و عملاً دسترسی کل کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، از جمله عربستان سعودی، به دریای عرب و خلیج فارس را مسدود خواهد کرد.
🔹این یک تهدید وجودی برای کل اقتصاد شورای همکاری خلیج فارس است. بدون دسترسی به واردات مواد غذایی یا صادرات انرژی، بدون برق، سعودیها و شرکا مجبور به پیوستن به جنگ خواهند شد.
🔹ایران موشکهای خود را به سمت آنها، کمتر به سمت اسرائیل، نشانه خواهد گرفت و جنگ از نظر سرعت تغییر خواهد کرد.
🔹این یک تشدید بزرگ است. انتظار داشته باشید که حوثیها به محض اینکه ترامپ نیروگاههای ایران را بمباران کند، همانطور که تهدید شده است، به طور کامل در دریای سرخ عملیاتی شوند.»
مجله مجازی فراجالب را دنبال کنید 👇
🎯 @Farajaleb