اهمیت غافلگیری در بحرانها.mp3
5.94M
🔘 اهمیت غافلگیری در بحرانها
👤 دکتر حسین ظفری
🖇 #دوره #جنگ_شناختی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
📸 #گزارش_تصویری| محفل نقد و بررسی مستند «برای یک زندگی معمولی» با حضور استاد علی قهرمانی و حسین شمقد
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥پرفسور جلال شنگور(ژنتیک شناس ترکیه): من قبلا میگفتم ترکیه مثل افغانستان است. واقعا همین طوره ما مثل ایران نیستیم
◾️این بخشی از صحبت های یک چهره ی اهل ترکیه است که توضیحاتی را در خصوص ساختار حکومتی، وضعیت اجتماعی و اوضاع کشور ایران ارائه میدهد. سپس میگوید نباید ترکیه را با کشوری به نام ایران مقایسه کنیم.
پ.ن: من نمیدانم مقایسه ترکیه با افغانستان توسط وی با چه انگیزه ای بوده ! ملت افغانستان را کوچک شمرده یا با توجه به مشکلات عدیده ای که کشور افغانستان این سال ها با آن دست و پنجه نرم کرده دست به چنین مقایسه ای زده است. به هر جهت آنچنان که او میگوید از نگاه وی و بسیاری دیگر، ترکیه راه زیادی تا "ایران" شدن دارد.
یک سوال از خودتان بپرسید: مگر ما که تا این حد همه چیز را برایمان سیاه جلوه میدهند و خودتحقیر شده ایم چه هستیم که آنها در آرزوی ایران شدنند؟
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
18.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥گفتگو با استاد محمدتقی فهیم
📝نشست هوای سینمای ایران
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔖مکتب استاد فرجنژاد باید ادامهدار شود
👤استاد حسن عباسی
◽️توصیهی مؤکد من برای کسانی که فعالیت فرهنگی میکنند و مدرسهی رسانهای این انسان عزیز و فرهیخته را دارند رقم میزنند، این است که یک فاز و مرحلهی اصلی اقدامات در مدرسهی رسانهای، این باشد که محور پاتولوژی فرهنگی را در نظام جمهوری اسلامی شکل بدهند.
◽️ما این سیستم پاتولوژی را در جمهوری اسلامی باید به یک مدل تبدیل کنیم. آنچه که تا مکتب آوینی تا مکتب محمدحسین فرجنژاد هست، کفایت میکند. این 3 تا عزیز، هم شهید آوینی هم مرحوم نادر طالب زاده هم مرحوم محمدحسین فرجنژاد، برای ما یک مکتب ایجاد کردند. و این مکتب باید از حالت استثناء خارج بشود و به قاعده تبدیل شود.
👈جهت مشاهده فیلم کامل این جلسه، اینجا کلیک کنید.
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
40.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نمایی کوتاه از مستند سروبیقرار
🔗جهت مشاهده کامل مستند، اینجا کلیک کنید.
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
نشست نقد مستند برای یک زندگی معمولی.mp3
25.08M
🎙 محفل نقد و بررسی مستند «برای یک زندگی معمولی»
👤استاد علی قهرمانی (ناقد مستند)
👤حسین شمقدری (کارگردان مستند)
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🎼 #اینفوگرافی| عملکرد هنر موسیقی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
16.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روانشناسی و درمان کوتاه مدت
◼️ روش مورد استفاده در روانشناسی از سبک اعترافگیری کشیشها الهام گرفته شده است.
📎 استاد سلمان رضوانی، دوره #زن_و_رسانه
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◽️عکس بالا: آن چیزی که هست
◽️عکس پایین: آن چیزی که میسازند
#تصویر_سازی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
اکثریت موافق.mp3
5.69M
📌 اکثریت موافق
👤 دکتر حسین ظفری
🖇 #دوره #جنگ_شناختی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
◾️تفکرات مسیح گرایانه در کابالا
◽️ آخرالزمانگرایی و گرایش منجی و مسیحای آخرالزمان، از مهمترین اندیشههای مشترک بین کابالیستهای یهودی و مسیحی میباشد و ظرفیت جذب تعداد زیادی از مردم اروپا به قبالا را واجد بوده است و هنوز هم به عنوان یک عنصر مهم کتب و رسانهها و سینمای غرب مورد توجه است.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۴۹، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🎙#صوت_کوتاه| سلسله مباحث سواد رسانه و فضای مجازی
👤استاد فرج نژاد، رادیو معارف
🔗 معرفی فضای مجازی و روند آموزش کار در این فضا
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2114
🔗 آیا بحث های در مورد سواد رسانه ای لازم است؟ آیا این بحث ها کافیست؟
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2116
🔗 چه محتواهایی باید به مباحث سواد رسانهای اضافه شود؟
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2119
🔗 به چه چیزهایی، فضای مجازی میگویند؟
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2129
🔗 تاریخچه شکل گیری اینترنت توسط سازمان های نظامی
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2136
🔗 دلیل نام گذاری انجمن سواد رسانه طلاب
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2150
🔗 سازمان های امنیتی؛ حاکمان اینترنت
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2154
🔗 لزوم وضع قوانین و ضوابط برای فضای مجازی
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2158
🔗 حاکمیت ملی ما در فضای مجازی مخدوش شده
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2164
🔗 آسیبهای امنیتی موبایل برای اشخاص - بخش اول
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2166
🔗 آسیبهای امنیتی موبایل برای اشخاص - بخش دوم
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2174
🔗 اصلی ترین آسیب فضای مجازی
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2182
🔗 راهکارهای برون رفت از آسیب های فضای مجازی
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2185
🔗 آسیب های پزشکی و روانشناختی فضای مجازی
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2191
🔗 جنگ تمام عیار سایبری
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2203
🔗 ایران آزاد است یا غرب؟
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2242
🔗 لزوم دشمن شناسی برای فعالیت در فضای مجازی (1)
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2313
🔗 لزوم دشمن شناسی برای فعالیت در فضای مجازی (2)
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2315
🔗 لزوم دشمن شناسی برای فعالیت در فضای مجازی (3)
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2321
🔗 مبانی تصمیمگیری برای جامعه اسلامی
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2323
🔗 اهمیت مبانی انسان شناسی و هستی شناسی برای کار رسانهای
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2325
🔗 اهمیت مبانی قرآنی در مطالعات رسانه ای
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2329
🔗 ارتباط دشمن شناسی قرآنی با سواد رسانه ای
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2331
#لیست
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad