7.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کمترین امکانات، بیشترین خروجی
#سرو_بیقرار
#استاد_فرج_نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📍 آخرین هفته دوره ژورنالیسم برگزار میشود
🔻 هفته آخر دوره ژورنالیسم تکمیلی با حضور اساتید حوزه ارتباطات و رسانه امروز برگزار میشود.
▫️ پنج شنبه 18 اسفند
▪️ ساعت 14 الی 18 استاد رفیع الدین اسماعیلی با سرفصل زبان شناسی در ژورنالیسم و جنگشناختی در رسانه
▪️ ساعت 18 الی 20 استاد عبدالمجید تناور با سرفصل مقدمهای بر فلسفه اخلاق مطبوعاتی و رسانهای
▫️ جمعه 19 اسفند
▪️ ساعت 8 تا 12 استاد شکوهیان راد با سرفصل سایبرژورنالیسم
▪️ ساعت 13 تا 15 استاد فاضل با سرفصل دانشنامهنویسی بر خط
▪️ ساعت 15 تا 17 جمع بندی دوره
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💡نامهای خداوند در متن ترانهی شاهزاده مصر
🔦 در منابع دینی و فرهنگی یهودی، نامهای بسیاری به خداوند اطلاق شده است. نامهایی از خداوند که در تم آوازی پویانمایی شاهزاده مصر استفاده شده است، الوهیم، آدونای و لرد است. مسئله نام، در عهد عتیق نمود ویژهای دارد. خداوند در عهد عتیق، به نامهای گوناگونی چون «آل»، «آل شدای»، «الوهیم»، «اَدونای» و «یهوه» خوانده میشود.
🔦 برخی از این نامها بسیار کهناند و برخی خاستگاه سامی دارند. «آل»، اصطلاح رایج برای خدا در همه قبایل سامی و «یهوه» نام شخصی خدای بنیاسرائیل است. به زبان آوردن نام شخصی خدا، تابو و گناهی بزرگ بود؛ بنابراین برای حفظ حرمت نام مقدس، اصطلاح «آدونای» (سرور) جایگزین آن شد.
🔦 «الوهیم» طبق نظریهای به معنای کسی است که هیبت دارد یا کسی است که پناهگاه ترسندگان است. «آدونای» معمولاً به سرور، ارباب و مالک ترجمه میشود. هر یک از نامهای خداوند در عهد عتیق سیمایی متفاوت از خدا ارائه میدهد.
🔦 نام اصلی و اعظم خداوند، ی-ه-و-ه ( y-h-w-h ) است. این نام مختص اوست. تلفظ آن طبق شرع یهود، ممنوع است و تنها در ایام آبادی بیتالمقدس، کاهن اعظم (و گاهی دیگرکاهنان) مجاز به تلفظ آن بودند.
📓دین، انیمیشن و سبک زندگی،صفحه ۱۹۴ و ۱۹۵
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸 #گزارش_تصویری| آخرین هفته از دوره تکمیلی ژورنالیسم، امروز با حضور استاد شکوهیان راد با سرفصل سایبرژورنالیسم و استاد فاضل با سرفصل دانشنامه نویسی بر خط در موسسه فرهنگی رسانهای استاد فرج نژاد برگزار شد.
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️تجسّم انسان گونگی خدا در یهود
◽️صدها سال پس از پیامبران بزرگ بنیاسراییل، دیگر آنچنان نگاه یهودیان مادی شده بود که خدا را هم جسمانگارانه و بشر مانند میانگاشتند.
◽️برای همراه کردن مردم دست به تحریف و کتمان کتاب الهی زدند تاجایی که در تورات که زمانی کتاب نور و هدایت بود نوشتند که خدا راه میرود، دست و پا دارد، میخندد و پشیمان میشود، از قدرت بشر میترسد و از معرفت آدمی وحشت دارد.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۴۹، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️انحرافات و مناسک نامشروع در دین یهودیت و مسیحیت
◽️در یهودیت و مسیحیت بهدلیل تحریف کتاب مقدسشان و خصوصاً در یهودیت بهدلیل کتبی شدن سنتهای شفاهی منحرف و قوم گرایانه و مادی گرایانه در قالب تلمود و ظُهَر، روزبهروز بر دامنه انحرافات افزوده شد.
◽️تا جایی که امروزه سمبلهای فساد و هرزگی به نام عرفان یهود و به کام شهوتپرستان جهود، مراسم آواز و رقص و زنا به پا میکنند و اساساً مناسک نامشروع جنسی، شان بالایی در فرقه شبتایزوی و یاکوبفرانک دارد.
◽️فرقههایی که منشعب از جریانات صوفیانه یهودی هستند و امروزه هم فرقه جدید کابالیسم یهودی یعنی فرقه ربی فلیپ برگ بر جذب فاحشهگان و بازیگران فاسد زن و مرد هالیوود تکیه دارد تا راهی برای ترویج اندیشههای مسیحاگرایانه و شیطانشناسی اسلامستیز خود داشته باشد و از جانب سران صهیونیسم و غالب یهودیت خاخامی نیز، حمایت میشود.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۵۰، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
✨ #نشست| هوای سینمای ایران/ نگاهی به جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ 👤استاد محمدتقی فهیم (داور جشنواره) 👤دکتر
نشست هوای سینمای ایران.mp3
26.56M
🎙هوای سینمای ایران
👤استاد محمدتقی فهیم (داور جشنواره)
👤دکتر مهدیان (مجری کارشناس)
📆25 بهمن ماه 1401
🏢قم، مؤسسه استاد فرج نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🎙صوت نشستهای برگزار شده در مؤسسه استاد فرج نژاد
◾️شورشهای آخرالزمانی، غرب و ایران اکنون، همراه با بررسی فیلم جوکر
🌐eitaa.com/farajnezhad110/1985
◾️منجیِ شرقی، روایتی سینمایی از دختران تجزیه طلب کُرد
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2023
◾️آنارشیسم اجتماعی در رسانه
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2109
◾️نقدی بر سریال اسرائیلی تهران
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2193
◾️نافرمانی مدنی زنان در شبکههای اجتماعی
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2304
◾️جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال تهران
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2307
◾️مسئلهیابی در بیانات رهبر معظم انقلاب
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2797
◾️مدیریت تصویر در جنگ رسانهای؛ بایستههای جنگ روایتها
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2831
◾️چهل سیمرغ؛ تحلیلی جامعه شناختی بر آثار سودای سیمرغ جشنواره چهلم
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2836
◾️پروژه تنفرپراکنی رسانههای معاند؛ عملیات روانی در صفحه سینا ولی الله
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2881
◾️نقد و بررسی مستند برای یک زندگی معمولی
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2930
◾️هوای سینمای ایران/ نگاهی به جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱
🌐eitaa.com/farajnezhad110/2788
#لیست
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🎥 فیلم نشست «هوای سینمای ایران/ نگاهی به جشنواره فیلم فجر 1401» در صفحه آپارات بارگذاری شد:
🌐aparat.com/v/TEhKp
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad