فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #ببینید| به نظرتون چرا با اینکه تو آمریکا فضای اینترنت بازه و همه شبکههای اجتماعی حق آزادی بیان دارن، با این حال شبکههای اجتماعی تو کشورهایی مثل مصر و تونس، باعث سقوط دولت میشن؛ ولی تو آمریکا نه؟!
◾️راز شکست ناپذیری آمریکا در برابر شبکه های اجتماعی چیه ؟! نکنه دکمهی این شبکهها دست خودشونه؟!
#صاحبان_رسانه
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🖇#نشست| آرایش دشمن برای کاهش مشارکت
💥بازبینی دستور کار دشمن در کمرنگسازی مسئله انتخابات
👤با حضور حجتالاسلام والمسلمین احمد پناهیان
📅 زمان: چهارشنبه ۲ اسفندماه، ساعت ۱۹:۴۵
🏢مکان: بلوار بسیج، بعد از خیابان شهید نجفزاده، پلاک ۲۴۵، مؤسسه استاد فرجنژاد
📮برای حضور در این برنامه به آیدی @F_neshast پیام دهید.
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
20.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #ببینید| مولفههای دیده شدن فیلمها در هالیوود
👤 استاد سعید ارجمندفر
🖇 نشست «نبرد در ساعت صفر منطقه میانه»
#نقد_فیلم
#نقد_سینما
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
⚠️دیگر هیچ تمایزی وجود ندارد: خبرها به سرگرمی بدل شدهاند، و سرگرمیها به خبر / متاورس آیندۀ بشر نیست، همین امروز است
💡سال ۱۹۹۲ نیل استیونسون در یکی از رمانهای علمیتخیلیاش اصطلاح «متاورس» را مطرح کرد. #متاورس نوعی #سرگرمی_مجازی بود که افراد میتوانستند در آن زندگی کنند. از آن سال تا امروز، این اصطلاح از دنیای علمیتخیلی بیرون جهیده و پا به زندگیمان گذاشته است.
💡تحولات فناورانه و اجتماعیِ چند سال اخیر میگویند شاید برای زندگی در دنیای متاورس نیازی نباشد منتظر ابداعات شرکت متا بمانیم، چراکه هماکنون نیز دنیای ما دنیای متاورس است.
🔗 ادامۀ مطلب
⏰زمان مطالعه: 36 دقیقه
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🎬 رسانههای آمریکا روایت جنگ غزه را چگونه دستکاری و سانسور میکنند؟
◾️گزارش تحقیقی از برنامه the listening post شبکه الجزیره را مشاهده میکنید که در آن تلاش شده به این سوال پاسخ داده شود که چگونه #رسانه های آمریکا هم راستا با منافع #اسرائیل اخبار غزه را سانسور کرده، روایت این جنگ را دستکاری کرده و جایگاه ظالم و مظلوم را برای مردم آمریکا و جهان عوض می کنند.
🔗جهت مشاهده اینجا کلیک کنید.
#جنگ_روایت_ها
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
📕دقت استاد فرجنژاد در فهم کتاب زرسالاران
📎کتابهای تبارشناسی خیلی جزئیات برایشان مهم است و آن را مطرح میکنند. این کتاب (زرسالاران یهودی و پارسی) فصل به فصل جلو رفته که یک فصلش دربارۀ هند است، یک فصلش ایران، یک فصل اروپای شرقی و یک فصلش برای اروپای غربی و یک فصلش دربارۀ آمریکا است.
📎اگر تفکر راهبردی داشته باشید میتوانید توالی زمانی و خط و ربط فصلها را به هم وصل بکنید، مثلاً بدانید همزمان که در انگلستان یک اتفاق افتاده، در هندوستان هم این اثر را داشته است.
📎این توالی سخت است و در کتاب مستقیم به آن اشاره نشده است؛ ولی محمدحسین فرجنژاد آن را خارج میکرد، چون خیلی مطالعه میکرد و دید وسیع و راهبردی داشت.
📻محمدجواد عربسالاری
📰نشریه تخصصی دشمن شناسی تیه
#استاد_فرج_نژاد
#دشمن_شناسی
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🔴 روایت اکونومیست از پایان شبکههای اجتماعی
🔻اکونومیست در سرمقاله 2 فوریه خود به موضوع تغییر در شبکههای اجتماعی و نگاه کاربران به شبکههای اجتماعی پرداخته است. با وجود اینکه فیسبوک در 4 فوریه 20 ساله میشود، این شبکه اجتماعی هم منبع بحث جدل و هم یک منبع درآمد باقی مانده است.
🔻مارک زاکربرگ، بنیانگذار این شبکه اجتماعی در 31 ژانویه (11 بهمن) از سوی سناتورهای آمریکایی به دلیل گسترش محتوای مضر، مورد انتقاد قرار گرفت. با این وجود، مِتا به عنوان شرکت مادر فیسبوک که ارزش آن 1 تریلیون دلار است، انتظار دارد نتایج مالی مثبتی را گزارش دهد.
🔻در بحبوحه جلب توجهها به شبکههای اجتماعی، تحولی مهم و در عین حال نادیده گرفتهشده، درحال رخ دادن است. ترکیب متعارف تعاملات شخصی و ارتباطات جمعی که معمولا در شبکههای اجتماعی آنلاین رخ میدهد، در حال تجربه یک تغییر است.
🔻به عبارت دیگر، روش سنتی که در آن افراد بهطور شخصی در شبکههای اجتماعی با یکدیگر ارتباط برقرار میکنند و اطلاعات را بهطور گسترده در بسترهای اجتماعی به اشتراک میگذارند، درحال تغییر است. / اکوایران
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
💬کودکان ایرانی، مخاطب اثر جنسی باربی
🖇فیلم باربی پربازدیدترین و پرفروشترین فیلم سال ۲۰۲۳ و رتبه چهاردهم پرفروشترین فیلم سینما است. این فیلم که سر و صدای زیادی کرد، بر خلاف این سر و صدای زیاد، فیلم ضعیفی است که هر تماشاچی تخصصی فیلم را به سمت کسالت میبرد. فیلم باربی را باید جای آنکه اثری سینمایی به حساب آورد، باید آن را نوعی پیام بازرگانی برای شرکت سازندۀ عروسکهای باربی یعنی شرکت متل دانست.
🔗ادامه مطلب
#نقد_فیلم
#سینمای_غرب
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🎞 نقد پینوکیو | برندۀ اسکار بهترین انیمیشن ۲۰۲۳
💡در صحنهای، کلیسا در آتش انفجار میسوزد و خدای مسیحی کاری نمیکند، چون وجود ندارد! این مغالطه معروف و سستی است که بیخدایان میکنند، چرا که در خوشیها عنایت الهی را فراموش کرده و در ظلمهایی که انسان ها در حق یکدیگر مرتکب میشوند، یاد خدا میافتند. اقتضای اختیار داشتن آدمیان، ظلم یا محبت انسانها به یکدیگر است و قرار نیست خدای حکیم جلوی هر فعل اختیار انسان را بگیرد.
🔗ادامه مطلب
#نقد_فیلم
#سینمای_غرب
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
📸 #گزارش_تصویری| دوره فیلمنامه تا تدوین - روز نهم
👤مدرس: حسین مظاهری (آموزش تصویر برداری)
📆 ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🎥 فیلمی دربارۀ سازندۀ بمب قاتل ۲۲۰ هزار انسان برندۀ جایزه بفتا
💬برندگان جشنوارۀ آکادمی فیلم بریتانیایی موسوم به بَفتا اعلام شدند. فیلم اوپنهایمر دربارۀ مظلومیت دانشمندی که طی جنگ جهانی دوم بمبی ساخت که منجر به قتل عام حدود ۲۲۰هزار نفر در هیروشیما و ناکازاکی بود با ۱۳ نامزدی و ۷ جایزه بیشترین جوایز هفتاد و هفتمین جشنواره بفتا را از آن خود کرد.
🔗ادامه مطلب
#نقد_فیلم
#سینمای_غرب
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🎥 نگاهی نقادانه به مستند و شخصیت پرویز ثابتی
💬مستند پرویز ثابتی که چندی پیش از شبکۀ تعطیل شدۀ منوتو منتشر شد، دنبال تطهیر ساواک و شخصیت مخوف و جنایتکار ثابتی بود، در این مطلب نگاهی نقادانه به شخصیت پرویز ثابتی و مستند پرویز ثابتی خواهیم کرد.
🔗ادامه مطلب
#جنگ_روایت_ها
#تحریف_تاریخ
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110