eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
18.8هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
1.5هزار ویدیو
70 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 | سلسله کارگاه‌های نقد فیلم و انیمیشن 👤استاد ابراهیم کارگران 📅 9 اردیبهشت 1403 📲 موسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمد‌حسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
📸 | دوره درسگفتار غرب شناسی؛ مقدمه‌ای بر گذار جدید سرمایه داری در عصر دیجیتال با تکیه بر کتاب زرسالاران یهودی و پارسی 👤 دکتر محمد محمدی‌‌نیا 📅 ‌ 10 اردیبهشت 1403 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
📸 | دوره فیلمنامه تا تدوین - روز نوزدهم 👤مدرس: امیربهادر مظاهری 📆 10 اردیبهشت 1403 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
27.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 | تاریخچهٔ مختصر رابطهٔ کوکاکولا و اسرائیل 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نشست منجی در سینمای غرب «با نگاهی به فیلم تل‌ماسه1».mp3
44.53M
🎙 | نشست «منجی در سینمای غرب با نگاهی به فیلم تل‌ماسه1» 👤 دکتر سیدمحمد طباطبایی 🗓11 اردیبهشت 1403 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
📸 | نشست «منجی در سینمای غرب با نگاهی به فیلم تل‌ماسه1» 👤 دکتر سیدمحمد طباطبایی 🗓11 اردیبهشت 1403 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
🖇از معماریِ تکبر تا معماریِ تواضع 📌به معماری فضاهای ورزشی و هنری دقت کرده‌اید؟ معمولا معماری این فضاها به نحوی ارائه می‌شود که حداکثرِ تشخّص و یونیک شدن را برای ورزشکار و یا هنرمندی که در فضا قرار می‌گیرد به بار بیاورد. 📌برای مثال، مکان جشنواره‌های سینمایی مهم (اسکار و ...) به این نحو طراحی می‌شود که هنرمندان در شروع جشنواره، از روی فرش قرمزی که برای تن‌آراییِ آنها پهن شده است عبور کنند و سپس به مصاحبه با انبوه خبرنگارانی که مشتاقانه در انتظار عبور آنها از روی فرش قرمز هستند بپردازند تا این نوع طراحی، به حداکثرِ تشخّص و یونیک شدن آنها کمک کند. 📌این نوع طراحی، دقیقا همان چیزی است که اقتضاء است که این روزها، شواهد مختلفی از آن، هم در طراحی مجموعه‌های هنری و سینمایی و هم در طراحی مجموعه‌های ورزشی (یعنی دو بستر اصلی سلبریتی پروری در فرهنگ معاصر غرب) مشاهده می‌شود. 📌حالا لطفا با دقت در این تصویر، این نوع معماری متکبرانه را مقایسه بفرمایید با معماری متواضانه‌ای که بر فضاهای هنری و ورزشی شهرهای سنتی ما (اعم از تعزیه‌خانه‌ها و زورخانه‌ها و ...) حاکم بود. 📌برای مثال، در زورخانه‌های قدیم، درب ورودی زورخانه‌ها را بسیار کوتاه می‌ساختند تا هنگام ورود، ورزشکار مجبور شود تا به كلى خم شود تا از همان ابتداى ورود، درس تواضع و فروتنى را بياموزد: "ولا تمْشِ فی الْأرْض مَرحًا إِنَّك لنْ تَخْرقَ الْأَرْض وَلَن تَبلُغَ الْجبَالَ طولًا: و بر زمين با تکبر گام برمدار، چرا كه هرگز زمين را نمى‌توانى شكافت، و در بلندى به كوهها نمى‌توانى رسيد"(اسرا/۳۷). ✍ دکتر منان رئیسی 📝 @FarajNezhad110
🖇در بلبشوی تبلیغات، کودکان را دریابید 📘تبلیغات یکی از بهترین راهکارها برای فروش محصول است. اما این تبلیغ یک خوراک است که علاوه بر فروش محصول، بر روی ذائقه، سبک زندگی، نوع نگاه و... مخاطب اثر می‌گذارد. 📘به همین علت توجه به محتوا و المان‌های موجود در تبلیغ بسیار اهمیت پیدا می‌کند و نباید در این تبلیغات از بچه‌ها به راحتی و بدون توجه به تبعات روانی و تربیتی که روی آن‌ها دارد استفاده شود. 🔗ادامه مطلب 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110