😐•°
دلممیخاد اونکساییو کهاستوریگزاشتم پیام میدن با کدوم برنامه درست کردی و خفههه کنممم😐💔
فࢪآسو ...
🛴•°
تو خونه شما هم کاربرد توری پنجره اینه که
نذاره پشه ها از خونه برن بیرون😂
فࢪآسو ...
😞•●]
اسم اکانتش مهساس
تو بیو زده یلدا
خودش میگه اسم اصلیم صدفه
باهاش قرار میذاری میری بیرون میبینی منوچهره 😐😂😔
فࢪآسو ...
•••🚶♂
من آدم غایب جوابی هستم یعنی
دو سه هفته بعد از اینکه یارو
یه چی بارم کرد جوابشو تو حموم
به خودم میدم😐
#خوددرگیریمزمن
فࢪآسۅ...