😞•●]
اسم اکانتش مهساس
تو بیو زده یلدا
خودش میگه اسم اصلیم صدفه
باهاش قرار میذاری میری بیرون میبینی منوچهره 😐😂😔
فࢪآسو ...
•••🚶♂
من آدم غایب جوابی هستم یعنی
دو سه هفته بعد از اینکه یارو
یه چی بارم کرد جوابشو تو حموم
به خودم میدم😐
#خوددرگیریمزمن
فࢪآسۅ...
[🙄🔫]
وقتی از این ماسکای پارچهای خوشگل و رنگارنگ میزنید احتمال ابتلاتون میره بالا😐
چون بچه ویروسای کرونا با دست نشونتون میدن و به مامان و بابا شون میگن این این😄😁
فࢪآسو ...