😾🍰
یکی از بزرگترین حسرتام وقتیه که میرم
خونه کسی واسش شیرینی میبرم؛
بعدش تا آخر مھمونی منتظرم یه تیکشو بیاره
با چایی بخورم ولی نمیاره لعنتی!):
فࢪآسۅ...
[🙄🔫]
وقتی از این ماسکای پارچهای خوشگل و رنگارنگ میزنید احتمال ابتلاتون میره بالا😐
چون بچه ویروسای کرونا با دست نشونتون میدن و به مامان و بابا شون میگن این این😄😁
فࢪآسو ...