eitaa logo
فرهنگی حوزه صالحیه
256 دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
1هزار ویدیو
213 فایل
واقع قضیّه این است كه كارزار فرهنگی از كارزار نظامی اگر مهم‌تر نباشد و اگر خطرناك‌تر نباشد، كمتر نیست؛ این را بدانید؛ واقعاً یك میدان كارزار است اینجا. ۹۲/۹/۱۹ ___________________________ کانال "جهاد سیاسی": @siyasi_salehiye
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
31.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 دعا دعا دعا … مطمئنیم با دعای خیر شما خوبان و بند از این اسارت باز میشه چشم امید ما و ابوعباس ، به دعای خیر شما مردم با محبت و با معرفته اجر همه تون با خانم حضرت ام البنین سلام الله علیها 🔺لطفا این ویدیو رو تا انتها ببینید و در گروه ها و کانال هاتون منتشر کنید و برای اطرافیانتون هم بفرستید تا سیل این دعاها ادامه دار باشه ، تا لحظه آزادی 🤲🏼 🆔https://zil.ink/sangar_neveshteh
♨️انجمن علمی دانشجویی علوم قرآن و حدیث با همکاری انجمن علمی تاریخ و تمدن ملل اسلامی و کارگروه مدرسی معارف دانشگاه فردوسی مشهد، برگزار می‌کند: 💠سلسله جلسات تبیینی‌ «شبهاتی پیرامون مقام امامت» 🔻نشست دوم: تفاضل بین ائمه علیهم السلام 👤 با حضور: دکتر مجید زهدی مدرس حوزه و دانشگاه 🗓تاریخ: ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۳ ⏰ساعت: ۱۹ الی ۲۰ (جلسه رأس ساعت شروع می‌شود.) 🌐محل برگزاری: https://www.skyroom.online/ch/anjomanelmi/quran 💥فایل صوتی نشست در کانال بارگذاری خواهد شد. 🆔@quran_hadith_fum 🆔@maaref_fum 🆔@HcmnSSC
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💛 امام رضا علیه السلام : 🔸️بکوشید که زمانتان را به چهار بخش تقسیم کنید: 1- زمانی برای مناجات با خدا 2- زمانی برای تأمین معاش [کسب روزی] 3- زمانی برای معاشرت با برادران و معتمدانی که عیب هایتان را به شما می شناسانند و در دل شما را دوست دارند. 4- و ساعتی برای کسب لذّت های حلال. با بخش چهارم توانایی انجام دادن سه بخش دیگر را به دست می آورید. 📚فقه الرّضا علیه السلام، ص۳۳۷ ✨️کانال معرفتی نمازشب🌙 🆔️ @namazeshab_net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از کتاب زندگی
╭━━⊰❀▪️🥀▪️❀⊱━━╮   ❁﷽❁ 🥀امام رضا(علیه‌السلام) می‌فرمایند: «الْإِمَامُ كَالشَّمْسِ الطَّالِعَةِ الْمُجَلِّلَةِ بِنُورِهَا لِلْعَالَمِ وَ هِيَ فِي الْأُفُقِ بِحَيْثُ لَا تَنَالُهَا الْأَيْدِي وَ الْأَبْصَارُ الْإِمَامُ الْبَدْرُ الْمُنِيرُ وَ السِّرَاجُ الزَّاهِرُ وَ النُّورُ السَّاطِعُ وَ النَّجْمُ الْهَادِي فِي غَيَاهِبِ الدُّجَى وَ أَجْوَازِ الْبُلْدَانِ وَ الْقِفَارِ وَ لُجَجِ الْبِحَارِ الْإِمَامُ الْمَاءُ الْعَذْبُ عَلَى الظَّمَإِ وَ الدَّالُّ عَلَى الْهُدَى وَ الْمُنْجِي مِنَ الرَّدَى الْإِمَامُ النَّارُ عَلَى الْيَفَاعِ الْحَارُّ لِمَنِ اصْطَلَى بِهِ وَ الدَّلِيلُ فِي الْمَهَالِكِ مَنْ فَارَقَهُ فَهَالِكٌ الْإِمَامُ السَّحَابُ الْمَاطِرُ وَ الْغَيْثُ الْهَاطِلُ وَ الشَّمْسُ الْمُضِيئَةُ وَ السَّمَاءُ الظَّلِيلَةُ وَ الْأَرْضُ الْبَسِيطَةُ وَ الْعَيْنُ الْغَزِيرَةُ وَ الْغَدِيرُ وَ الرَّوْضَةُ» امام، مانند خورشيد فروزنده‌ای است كه نورش عالم را فرا گرفته، درحالی‌كه خود در افق بلندی است كه دست‌ها و ديدگان به آن نرسد. امام، ماه تابان، و چراغ فروزان، و نور درخشان و ستارۀ راهنما در تاريكى شب‌ها و وسط سرزمین‌ها و بيابان‌ها و اعماق درياها است‏. امام، آب گوارا برای تشنگان و راهنما به سوى هدايت و نجات دهنده از هلاكت است. امام، آتش روى زمین مرتفع گرم است، برای کسی که خود را با آن گرم کند، و راهنما در هلاكت‌گاه‌هاست، هر كه از او جدا شود نابود می‌شود. امام، ابری بارنده و بارانی پی‌در‌پی است، و خورشيدی فروزنده و آسمانی سايه‌افکن است، و زمينی گسترده و چشمه‌ای جوشان و نهر و گلستان است. 📚 اصول كافی، جلد ۱ @ketabezendagi ╰━━⊰❀▪️🥀▪️❀⊱━━╯
هدایت شده از کتاب زندگی
Ali Malaeke - Safay Ghalbe Zaram (128).mp3
3.41M
▪️ای صفای قلب زارم حاج علی ملائکه
هدایت شده از کتاب زندگی
╭━━⊰❀▪️🥀▪️❀⊱━━╮ 🥀حقیقت رضا آیا تا به حال اندیشیده‌اید که چرا نام امام هشتم(علیه‌السلام) را رضا گذاشته‌اند؟ رضا، شعاع نور معرفت است که در آن خوشی و ناخوشی برای فرد علی‌السّویه باشد. راضی کسی است که از تمام اختیارات خود فانی شود؛ و تمام شئونش از جمله حبّ و بغضش، حول محوری که محبوب می‌خواهد بچرخد. چنین فردی تا خودش به مقام رضایت نرسیده باشد، قادر نخواهد بود که اسباب رضایت فرد دیگری را فراهم سازد. شرط رضا، معرفت و اختیار است و زمانی رضا از ارزش وجودی برخوردار است که معرفت و اختیار در آن باشد. وگرنه تسلیم از روی ناچاری به مقدّرات الهی ارزشی ندارد، بلکه آن نوع از رضا ارزش دارد که از عرصۀ عشق، شوق و محبت برخوردار باشد و اگر از این عرصه خارج شود، به جبر، تحمیل و تحمل مبدّل می‌گردد و دیگر رضا نیست. برگرفته از بیانات استاد فاطمه میرزایی کتاب "فاطر هستی"، صفحۀ 97. @ketabezendagi ╰━━⊰❀▪️🥀▪️❀⊱━━