پدر کم شنوا و مادری ناشنوا پسری دو ساله دارن که از ماههای اول تولد تحت نظر من بوده.پسر کوچولو تحت نظارت مادربزرگ کم کم بزرگ شد.دیشب که اومدن مطب متوجه یه نکته جالب شدم.مامان فیگور حیوانات که توی اتاق من بود بهش نشون میداد و با اصوات نامفهوم اسم اون حیوان رو میگفت و بچه اسم رو کامل و بدون نقص تکرار میکرد.مادربزرگگفت تمام حرفای مامانش رو متوجه میشه و کاملا درست تکرار میکنه.
به نظرم حیرت انگیز و بود و شگفت انگیز.
کوچولوی قشنگ من 🥹
*Bita_kh96*
@farsitweets
این دستیارم از شوخیهای بیمزهی من عاصی شده؛ بهم گفت فلان مریض میتونه بره؟ گفتم نه به هر قیمتی شده نگهش دار.
هیچ تغییری تو قیافهش ایجاد نشد، برای چند ثانیه همونجوری پوکر نگام کرد بعد سرشو تکون داد رفت.
*مشتبا*
@farsitweets
"من و ملک، پسر ۱۳ ساله ام، به بازار رفتیم. ناگهان بمباران شد. اطرافمان پر از جسد و اندامهای بدن بود. بازوی پسرم را گرفتم و دویدیم. دوباره بمباران کردند و بعد احساس کردم پسرم سبک شده، انگار وزنی روی بازو نیست. پسرم را ندیدم و آن موقع بود که متوجه شدم فقط بازوی او را گرفتهام."
گزارش و روایتهای عجیب و تکاندهنده از شاهدان فلسطینی در غزه داره
الهام عابدینی
@farsitweets
به اسم بلک فرایدی، یه سرخکن که قبلاً ۳.۸۹۹ بوده، حالا با تخفیف ۱۱ درصدی شده ۴ تومن!
مینا مهرنوش
@farsitweets
این مملکت درست نمیشود!
سوار اسنپ شدم
راننده حدودا ۴۰ ساله!
شناخت، شروع کرد به غر زدن
میگفت در هشتگرد صاحبخانه شده
ولی برای پرداخت اقساط باید هر روز تهران مسافرکشی کند!
از اینکه صاحب خانه شده حس خوشحالی نداشت! آن هم در این اوضاع!
از هر دَری میگفت
گرانی، فساد، غزه، لبنان!
اینکه در ژاپن از راه رفتن عابران برق تولید میکنند و اینجا ما برق نداریم!
شاه اگر بود الان ما ژاپن بودیم!
اوج حرفش هم این بود: این مملکت درست نمیشود!
من هم فقط گوش بودم.
نزدیک مقصد گفت: امکان داره کرایه رو مستقیم به حسابم بزنید؟ اسنپ کمیسیون برمیداره؟
منم گفتم نه!
گفت: چرا؟
گفتم: تا این مملکت درست بشه!
ما جامعه جالبی داریم!
فکر میکنیم یک "دیگری" وجود دارد بنام حکومت یا دشمن خارجی! همه چیز تقصیر آن "دیگری" است! افعال "دیگری" اعمال ما را هم توجیه میکند!
علیرضا زادبر
@farsitweets
طبق تجربه شخصیم میگم با کسی ازدواج کنید که همیشه معتقد باشه «میشه درستش کرد»
چون پاک کردن صورت مسئله همیشه راحت ترین کاره
*Amin*
@farsitweets
مشکلاتم رو برا تراپیستم تعریف کردم گفت والا ما درسمون هنوز به اینجاها نرسیده
ژنراتور
@farsitweets
اگه اینو تو دوران دبستان داشتی
احتمالاً الانم ۱۵ پرو مکس دستته
شهروند ساده
@farsitweets
میگفت "از موسیقی میترسم؛ چون نمیدانم که میخواهد مرا به کجای خاطراتم ببرد."
•Mostafa•
@farsitweets
ببینید من اندازه گوسفند عکاسی حالیم نیست. ولی جدی تا کی میخواید از بازار های رنگی شمال و خیابونای بارونی تهران عکس بگیرید؟
• ژنراتور •
@farsitweets
قتل در مدرسه راهنمایی پسرانه شهید باهنر بومهن
🔹 سرایدار مدرسه راهنمایی پسرانه شهید باهنر بومهن با ضرباتچاقو به قتل رسید.
🔹سرایدار مدرسه هنگامی که حین مشاجره میان برادر یک دانش آموز با مدیر مدرسه قصد میانجیگری داشت مورد اصابت چاقو قرار گرفت و به علت جراحات وارده به ناحیه شکم و خونریزی شدید متاسفانه جان خود را از دست داد.
🔹وی ۵۸ ساله و از جانبازان دفاع مقدس و برادر شهید بود /رکنا
•FT•
@farsitweets