eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.6هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خلاقیت توی تبلیغ مقاومت گوشی‌ها همچنان ادامه داره روزمرگی @farsitweets
‏گوشی ۱۰۰ درصد شارژ شده لپ‌تاپ شارژش پره ایرپاد فول شارژ شده دوش گرفته شده هیچ تیم فوتبالی بازی نداره امروز من آماده‌ام، برق رو قطع کنید. 》Arian《 @farsitweets
کفش‌های دوره هخامنشی به این شکل بودند. در همان زمان در یونان (متمدن‌ترین بخش از اروپا) از صندلی‌های چوبی به‌عنوان کفش استفاده می‌شد. Bahman Ansari @farsitweets
شناسایی ۸۳۴ بیمار مبتلا به تب دنگی در چابهار مسوول واحد بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: ۸۳۴ مورد بیمار تب دنگی در حال حاضر در چابهار و شهرستان‌های زیر پوشش این دانشکده شناسایی شده که ۹۶ درصد مبتلایان مربوط به شهر چابهار است. 》FT《 @farsitweets
‏پدر شوهر من خیلی مریض بود و همه می‌دونستن روزهای آخره. مادرشوهرم ۵۰ تا کتلت درست کرده بود، مواد قیمه نثار آماده کرده بود، لپه قیمه رو پاک کرده بود، آرد حلوا رو کنار گذاشته بود اینا همه خیلی ترسناک و تلخ و غم انگیزه که داری خودتو آماده میکنی برای از دست دادن عزیزترینت 》الیزابت《 @farsitweets
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
‏یه زن و شوهر همسایمون بودن وقتی میخواستن دعوا کنن میرفتن تو ماشین دعوا میکردن، نظرشون این بود که خونه حرمت داره ، حریم امن جفتمونه.. 》وسط گرا《 @farsitweets
یکجا رفتیم خواستگاری، دختره مهندس کشاورزی بود، پرسیدم هدف شما از زندگی مشترک چیه؟ جواب داد عشق بکاریم محبت درو کنیم. درس‌هاش رو خوب خونده بود :)) 》Inno3dprint《 @farsitweets
شما هم حس میکنید یه چیزایی تو اینستا مخصوصا پست و استوری بلاگرا زیادی ادایی شده ؟ و زندگی واقعیشون خارج از مجازی اصلا اینطوری نیست حتی غذا خوردنشون 》پاستاآلفردو《 @farsitweets
من: ارتباط برقرار کردن تو جامعه که کاری نداره! راننده اسنپ: قابل نداشت. من: سلام برسونین. 》شین《 @farsitweets
مربیمون گفته فقط هشت قاشق برنج بخور حیف که دیگه جا نداره 》Mahnaz2020《 @farsitweets
خیلی دلشکسته‌ام، دیروز تو مهمونی خیلی شاد و شنگول و پر انرژی بودم، می‌گفتم می‌خندیدم، یه نفر بی‌هیچ دلیلی یه دفعه بهم گفت «می‌دونی سرطان هیچ وقت درمان نمیشه فقط کنترل میشه؟» غم همه عالم نشست تو دلم. واقعاً نمیدونم شکستن دل آدمی که آزاری نرسونده چه لذتی داره؟ 》تاسیان《 @farsitweets